Anket açarken "Herkese açık oy kullanımı"nı işaretlerseniz kim neye oy vermiş görebiliriz.Şu an bir kişi farklı oy kullanmış. Herkes yeni tatların peşinde. O bir kişiyi merak ettim doğrusu![]()
Muhtar ne der acabaaçıkcası kahve tercihimizi seçmeden önce kahve hakkında bilmemiz gereken bi kaç ana madde var yani ben öyle daha iyi anladım en azından
size de filtre kahve hakkında bilmeniz gerekenleri önerebilirim
Size de adaylık yakışır haniMuhtar ne der acaba![]()
Bizi heyetine alsa yeterSize de adaylık yakışır hani![]()
Muhtarı falan geçin yönetici lazım artık. Kendi sitelerinin reklamını yapıyorlar ve bunu firmanın normal bir müşterisiymiş gibi yapıyorlar sürekli. Aklımızla dalga geçilmesine ihtiyacımız yok. @NoDRaCMuhtar ne der acaba![]()
@zeynep betül merhaba, ilk gönderileriniz hep aynı firmaya atıf yaptığından, arkadaşlarca haklı olarak, sanki bir müşterisiymişsiniz gibi davranarak aldatıcı bir reklam çalışması içinde olduğunuzu düşünüyoruz. Eğer durum gerçekten böyleyse, kendinizi firma olarak tanıtmanızda bir sakınca yoktu. Çay Kahve Pazarı diye başlık açıp kendinizi tanıtabilir; foruma özel bir indirim tanımlayarak da birçok forum sakininin sizi farkedip denemesine fırsat yaratmış olabilirdiniz. Bence mükemmel bir giriş olurdu. Fakat şu an birçok kahveseverin firmaya karşı antipati geliştirmesine vesile oldunuz.açıkcası kahve tercihimizi seçmeden önce kahve hakkında bilmemiz gereken bi kaç ana madde var yani ben öyle daha iyi anladım en azından
size de filtre kahve hakkında bilmeniz gerekenleri önerebilirim