Tarman
Üye
- İsim
- accept1979
Daha fazla
- İsim
- accept1979
Selam arkadaşlar. Uzun süredir buralarda yoktum, sizlerden bir konu hakkında fikir almak için geri döndüm
Ben kahve çekirdeklerimi vacu vin aracılığıyla şişede saklıyorum. Ama en ufak hava değişiminde çekirdeklerim bozuluyor ve kahve zevkim bana zehir oluyor(nalet izmir havası). Daha önce vakum poşetleriyle dondurucuda muhafaza yöntemiyle ilgili bir kaç yazı olumuştum burada. Ben de bu şekilde saklamak istiyorum. Size sorum şu; hangi makineyi kullanmalıyım, nasıl kullanmalıyım, poşet seçimim nasıl olmalı(makine yorumlarını okuduğumda kendi poşetinden başkasının işe yaramadığını belirten yorumlar gördüm), ve bu yöntem benim sorunumu çözer mi? Şimdiden çok teşekkür ediyorum, sevgiler 