Herkese merhaba, forumu yeni keşfettim sayılır. Birkaç gündür konuları inceliyorum. İncelerkende kahve konusundaki cahilliğim yüzüme yüzüme vurdu. Elimde Türk kahve makinesi ve filtre kahve makinesi var. Türk kahvesiyle benim aram yok. Ben genelde dışarıda Espresso ve Espresso bazlı içecekler tüketirken evde filtre kahve tüketiyorum. Pandemi başından beri evden çalışıyorum. Öncesinde ofisteyken günde 2 ile 4 bardak arası filtre tüketiyordum. Evde ise genelde 300-350ml tüketiyorum çoğunkukla. Üşengeçliğim olmasa belki biraz daha arttırabilirim miktarı. Evde bugüne kadar hiç bir öğüttüm yapmadım. Ya hazır öğütülmüş aldım. Ya da paket açtırıp öğüttürüp aldım. Ancak artık kendim evde öğütmek istiyorum. Bunun içinde bir elektrikli öğütücü arıyorum. Elektrikli aramamın 2 nedeni var. 1.si daha önce hiç bu konuda deneyimim olmaması. 2. Benim bir görme engelimin olması. O nedenle elektrikli bir model hatta ekranı da olan bir model olursa çok iyi olabilir. Benim filtre kahve için düşündüğüm öğütücüler aşağıdaki gibi. Siz hangisini daha çok önerirsiniz? Hangisi daha iyidi? Ya da bunlar yerine ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler.
baratza encore
baratza vurtuoso Plus
eureka filtro
eureka brew pro
Ek: Genel olarak öğütücülere bakarken hem stok olmadığını gördüm. Bunun nedeni nedir? Ürünler artık üretilmiyor mu? Ülkemize mi gelmiyor? Yoksa ben mi bulamıyorum?
Ek2: Tahminen Haziran gibi Amerika’dan bir tanıdık gelecek. Eğer daha uyguna gelecekse ürünü oradanda aldırabilirim belki. Ancak ben onun gelmesini bekleyecek sabrı gösterebilirmiyim bilmiyorum
Ek3: Filtre kahve makinemi de değiştireceğim. Onun içinde ayrı bir konuyu ilgili bölüm altında açacağım. Değiştirmek isteme nedenim ise; eski ve pek menün olmamam.
baratza encore
baratza vurtuoso Plus
eureka filtro
eureka brew pro
Ek: Genel olarak öğütücülere bakarken hem stok olmadığını gördüm. Bunun nedeni nedir? Ürünler artık üretilmiyor mu? Ülkemize mi gelmiyor? Yoksa ben mi bulamıyorum?
Ek2: Tahminen Haziran gibi Amerika’dan bir tanıdık gelecek. Eğer daha uyguna gelecekse ürünü oradanda aldırabilirim belki. Ancak ben onun gelmesini bekleyecek sabrı gösterebilirmiyim bilmiyorum
Ek3: Filtre kahve makinemi de değiştireceğim. Onun içinde ayrı bir konuyu ilgili bölüm altında açacağım. Değiştirmek isteme nedenim ise; eski ve pek menün olmamam.
Son düzenleme: