Başka bir konuyu bulandırmak istemedim. Kahve masası ile ilgili hususların paylaşılması neden istenmiyor. Ticari oluşumlar bile konu açabilirken gönüllü bir oluşumdan paylaşım yapmaması neden istendi? Garip bir durum bu nedenle böyle sordum. Ben sürekli bu formu takip ediyorum bu forumda keşke onların duyuruları da yayınlansa diyorum. Güzel işler yapıyorlar kaçırmak istemem.
Not: Hiçbir ilişkim yok. Bire bir özelden dahi konuşmadım.
Not: Hiçbir ilişkim yok. Bire bir özelden dahi konuşmadım.
Son düzenleme: