Coffeeworm
Barista
Merhabalar bu konuyu açma gerekliliğini neden duydum ondan bahsedeyim kısaca: forumda bazı arkadaşların son zamanlarda sıkça görülen aldığı kahveyi "beğendim-beğenmedim" seviyesinde değerlendirmesi malesef forumun ana amacı bilgi paylaşımı ve gelişime hiç uymuyor.
Nitelikli kahve alıyoruz ve demliyoruz,demleme recetelerimizi,ekipmanlarımızı, kullandığımız suyu,aldığımız kahvenin kavrum tarihini de yazmadığınızda tecrübeniz çok kişisel duruyor ve gelişime katkı sağlamıyor.
Toplu alımdan indirimle kahve almak evet güzel ama aynı kahveyle ilgili 10 kişi farklı yorum yaparken bir kişi çıkıp reçete ve kavrum tarihi paylaşmıyor ki ortak bir referans noktası belirlensin hata bizde mi yoksa kavurmada mı anlayalım.
"Gerçekten beğendim, güzeldi, kötüydü", bunlar bu foruma hiç yakışmıyor.
Nitelikli kahve alıyoruz ve demliyoruz,demleme recetelerimizi,ekipmanlarımızı, kullandığımız suyu,aldığımız kahvenin kavrum tarihini de yazmadığınızda tecrübeniz çok kişisel duruyor ve gelişime katkı sağlamıyor.
Toplu alımdan indirimle kahve almak evet güzel ama aynı kahveyle ilgili 10 kişi farklı yorum yaparken bir kişi çıkıp reçete ve kavrum tarihi paylaşmıyor ki ortak bir referans noktası belirlensin hata bizde mi yoksa kavurmada mı anlayalım.
"Gerçekten beğendim, güzeldi, kötüydü", bunlar bu foruma hiç yakışmıyor.