CoFFeePaTh
Barista
- Konum
- Adana
- İsim
- Ömer
Daha fazla
- İsim
- Ömer
- Espresso Makinesi
- Profitec Drive
- Değirmen
- Kinu M47 Classic, Mazzer Philos
- Ekipmanlar
- Hario V60, Hario Immersion Dripper, Stagg EKG
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Adana
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Çukurova
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Seyhan
- omerarikan01
Merhaba,
Toplu alımlar, reçete paylaşımları ve ortak tadım yoluyla toplam kahve deneyimini bir üst noktaya taşıdığı gibi, sürümden kazanma-kazandırma gibi ikincil bir fonksiyonu da sağlıyor. Kahveseverler %25-30 oranında indirimli kahveler satın alabiliyorken, kavurucular da rutin kapasitelerinin üzerinde satış yaparak bir kazanım elde edebiliyorlar.
Toplu alımların iyi-kötü yanları uzun uzun tartışıldı, forumda saygı çerçevesinde herkes fikrini beyan etti ve ne mutlu bizlere ki, kazasız belasız ilerliyoruz. Konu bu değil.
Konu şu ki, bir süredir aylık alımlarla paralel indirimler de gözlemlemekteyim. İndirim güzel bir şey, herkes seviyor. Bazı kıyafet mağazaları mesela, yılın onbir ayında sürekli indirimde, insanı cezbediyor indirim çünkü.
Kahve alımındaki indirim ise, bazılarınca birinci firmanın alımının baltalanması olarak algılanabiliyor; fakat ben olaya daha iyimser, talepkar bir pencereden yaklaşmak istiyorum:
Kahve fiyatları gerçekten çok yükseldi, bunda artan kurun, kahveye talebin vs. etkileri olabilir. Fakat birinci çıkılmadığı bir ayda, yani sürüm beklentisi olmadan %20-25 oranında indirim yapılabiliyorsa, bunda kâr beklentisi varsa; fiyatlar neden süreklilik arzedemesin?
Sözün özü, bir kahvesever olarak, kendimce firmaları fiyatlarını gözden geçirmeye davet ediyorum. %20 civarı indirimli haliyle de kâr beklentisi gerçekçiyse, lütfen fiyatları sürekli olarak bu seviyelerde tutun, kahveseverler olarak seçeneğimiz çoğalsın. Toplu alımda çıkarsanız da, indirim %10 da olsa, hiç olmasa da, biz sizi daha az tercih etmeyeceğiz.
Sürçülisan ettiysek affola...
İyi akşamlar dilerim herkese...
Toplu alımlar, reçete paylaşımları ve ortak tadım yoluyla toplam kahve deneyimini bir üst noktaya taşıdığı gibi, sürümden kazanma-kazandırma gibi ikincil bir fonksiyonu da sağlıyor. Kahveseverler %25-30 oranında indirimli kahveler satın alabiliyorken, kavurucular da rutin kapasitelerinin üzerinde satış yaparak bir kazanım elde edebiliyorlar.
Toplu alımların iyi-kötü yanları uzun uzun tartışıldı, forumda saygı çerçevesinde herkes fikrini beyan etti ve ne mutlu bizlere ki, kazasız belasız ilerliyoruz. Konu bu değil.
Konu şu ki, bir süredir aylık alımlarla paralel indirimler de gözlemlemekteyim. İndirim güzel bir şey, herkes seviyor. Bazı kıyafet mağazaları mesela, yılın onbir ayında sürekli indirimde, insanı cezbediyor indirim çünkü.
Kahve alımındaki indirim ise, bazılarınca birinci firmanın alımının baltalanması olarak algılanabiliyor; fakat ben olaya daha iyimser, talepkar bir pencereden yaklaşmak istiyorum:
Kahve fiyatları gerçekten çok yükseldi, bunda artan kurun, kahveye talebin vs. etkileri olabilir. Fakat birinci çıkılmadığı bir ayda, yani sürüm beklentisi olmadan %20-25 oranında indirim yapılabiliyorsa, bunda kâr beklentisi varsa; fiyatlar neden süreklilik arzedemesin?
Sözün özü, bir kahvesever olarak, kendimce firmaları fiyatlarını gözden geçirmeye davet ediyorum. %20 civarı indirimli haliyle de kâr beklentisi gerçekçiyse, lütfen fiyatları sürekli olarak bu seviyelerde tutun, kahveseverler olarak seçeneğimiz çoğalsın. Toplu alımda çıkarsanız da, indirim %10 da olsa, hiç olmasa da, biz sizi daha az tercih etmeyeceğiz.
Sürçülisan ettiysek affola...
İyi akşamlar dilerim herkese...