• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve dünyası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan berhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

berhan

Barista
Konum
İzmir
Forumda başlığı yoktu, olmamasıda normal nitelikli kahveye pandemi sürecinde geçtiler sanırım.
Acayip ön yargılıyım deneyen varmı?
Jamaika blue mountain reklamını gördüm fiyat benim için fazla ama gerçekse hakediyordur..

 
Selamlar,

Çekirdeğin künyesine dair hiç bir bilgi yok,hal böyle iken hiç bir çekirdeğe bu parayı vermem açıkçası.Yerinizde olssm künye bilgisi yer alamayan hiç bir çekirdeğe bu parayı vermeyin @berhan
 
Forumda başlığı yoktu, olmamasıda normal nitelikli kahveye pandemi sürecinde geçtiler sanırım.
Acayip ön yargılıyım deneyen varmı?
Jamaika blue mountain reklamını gördüm fiyat benim için fazla ama gerçekse hakediyordur..


Kahve Dünyası birkaç senedir Kaan Altınkılıç yönetiminde. Doğal olarak babası Birol Altınkılıç'a göre daha yenilikçi yönetim anlayışı sergiliyor. Kahve Dünyası Gel-Al, internet mağazasının gelişimi, iyi kahveler vs. Pandemi sürecinde gelişen bir süreç değil yani.

Blue Mountain, sertifikasyona sahip bir kahve. Satılan kahvenin sertifikası yoksa orjinal değildir. Sertifikalıysa orjinaldir.
Kahve Dünyası da sertifikasız bir kahveyi sertifikalı olarak lanse etmez.
 
Yaklaşık 2 sene önce böyle bir çekirdeği piyasaya sürseler belkide alıp denerdim,künye nedir,takip edilebilirlik nedir bilmezdim.

Kesinlikle ya tutarsa 😂😂 @berhan
 
Kahve Dünyası birkaç senedir Kaan Altınkılıç yönetiminde. Doğal olarak babası Birol Altınkılıç'a göre daha yenilikçi yönetim anlayışı sergiliyor. Kahve Dünyası Gel-Al, internet mağazasının gelişimi, iyi kahveler vs. Pandemi sürecinde gelişen bir süreç değil yani.

Blue Mountain, sertifikasyona sahip bir kahve. Satılan kahvenin sertifikası yoksa orjinal değildir. Sertifikalıysa orjinaldir.
Kahve Dünyası da sertifikasız bir kahveyi sertifikalı olarak lanse etmez.

@Yirgacheffe Selamlar,

Velevki sertifikasız ürünü sertifikalı olarak lanse edipte risk almaz,ya künye bilgileri.Madem bu kadar dürüstçe ve yenilikçi bir anlayış ile yönetilmeye başkandı neden künye bilgilerini paylaşmazlar?Bir yorumun var mıdır?
 
Kahve Dünyası birkaç senedir Kaan Altınkılıç yönetiminde. Doğal olarak babası Birol Altınkılıç'a göre daha yenilikçi yönetim anlayışı sergiliyor. Kahve Dünyası Gel-Al, internet mağazasının gelişimi, iyi kahveler vs. Pandemi sürecinde gelişen bir süreç değil yani.

Blue Mountain, sertifikasyona sahip bir kahve. Satılan kahvenin sertifikası yoksa orjinal değildir. Sertifikalıysa orjinaldir.
Kahve Dünyası da sertifikasız bir kahveyi sertifikalı olarak lanse etmez.
Yanlış anlaşılmasın, ben Kaan Altınkılıç'ı tanımıyorum, kahve dünyasına güvenemiyor olmam ona karşı hakaret sayılmamalı. Bu fazlasıyla demagojik bir yaklaşım olurdu.

Ama sadece arkasında şu yada bu kişi var diye gözü kör bir biçimde atlamak zor. Bu arada kahvenin sertifikalı olduğu bilgisine ben ulaşamıyorum? Linkte böyle bir bilgi paylaşılmamış ?

Bu sertifika neyin sertifikası, nasıl alınmış neden gizli bir sır??
Normalde ufak bir reklam aracını özellikle böyle bir sertifikayı gözümüzden sokup ensemizden çıkarırlar girişimciler reklam amaçlı..

:D @Yirgacheffe lütfen kızmayın şakayla gülerek anlaşalım
 
Son düzenleme:
neden künye bilgilerini paylaşmazlar?Bir yorumun var mıdır?

Sanırım sayfayı incelemeden yorum yaptınız. Ben baktığımda künye paylaştıklarını görüyorum.

Yanlış anlaşılmasın, ben Kaan Altınkılıç'ı tanımıyorum, kahve dünyasına güvenemiyor olmam ona karşı hakaret sayılmamalı. Bu fazlasıyla demagojik bir yaklaşım olurdu.

Ama sadece arkasında şu yada bu kişi var diye gözü kör bir biçimde atlamak zor. Bu arada kahvenin sertifikalı olduğu bilgisine ben ulaşamıyorum? Linkte böyle bir bilgi paylaşılmamış ?

Kahve Dünyası iletişim kurup ayrıntılı bilgi talep edebilirsiniz bence. :)
 
Kahve dünyasını burada en iyi tanıyan kişi @Yirgacheffe olsa gerek :)
kahve güzeldir, değerlidir ama o değeri verecek baristaya denk gelme olasılığımız nedir dostum? @Yirgacheffe
tabi ki dükkanlarda servsi varsa.
şmdi siteye baktım da kg fiyatı 2500tl civarında. :/
 
Sanırım sayfayı incelemeden yorum yaptınız. Ben baktığımda künye paylaştıklarını görüyorum.



Kahve Dünyası iletişim kurup ayrıntılı bilgi talep edebilirsiniz bence. :)

Tekrar Selamlar @Yirgacheffe

Şimdi internet sitesine pc den baktım ve yazdığı kadarı ile künye bilgilerini gördüm lakin fiyatı bu olan bir çekirdek için içimiz rahat olarak temin edebilir miyiz?İşleme istasyonu varyetesi yetiştiği tarla gibi bilgileri mevut.Şahsım adına bu kadar kısıtlı bilgileri olan bir çekirdeği temin etmeyi düşünmem.

Saygılarımla….
 
Kahve dünyasını burada en iyi tanıyan kişi @Yirgacheffe olsa gerek :)
kahve güzeldir, değerlidir ama o değeri verecek baristaya denk gelme olasılığımız nedir dostum? @Yirgacheffe
tabi ki dükkanlarda servsi varsa.
şmdi siteye baktım da kg fiyatı 2500tl civarında. :/

Çok düşük bir ihtimal abi. Kalifiye olan personel zaten başka markalara ya da butik yerlere geçiyor. Maaş mevzuları malum.

Ama şahsen, endüstriyel üretim yapan bir yerden pahalı kahve almam. Zaten bazı özel kahvelerin yeşilini bulabiliyorsam, bütçeyi oraya ayırır, oturur kendim kavururum.
 
Kahve Dünyası iletişim kurup ayrıntılı bilgi talep edebilirsiniz bence. :)

İşi gücü bırakıp sertifikalı mı diye peşine mi düşeyim :)
Hem zaten böyle birşeyde söylemişler ki? Sertifikalı diyen sizsiniz @Yirgacheffe
Blue Mountain, sertifikasyona sahip bir kahve. Satılan kahvenin sertifikası yoksa orjinal değildir. Sertifikalıysa orjinaldir.
Kahve Dünyası da sertifikasız bir kahveyi sertifikalı olarak lanse etmez.

Siz arayıp getirip paylaşırsanız bence güzel olur ;)
 
Çekirdikleri nitelikli kahve değildir. Mekanlarında olmak için kahve söylenen yerdir. Geçmişte uygun fiyatlı kahve almak için, yoklukta ofis vs için alınabilecek kahveyken şimdiki fiyatlarıyla uygun da değildir artık. Filitre kahve kavrumları adeta yanık kahve tadındadır. Espresso çekirdekleri filitre çekirdeklerine göre iyidir. O kadar. Kahvelerin ziyade bitter çikolatalı dondurması, vişneli smootihe si çikolata kaplı kestanesi ( fiyatı uçmuş ) iyidir.
 
Son düzenleme:
Yanlış anlaşılmasın, ben Kaan Altınkılıç'ı tanımıyorum, kahve dünyasına güvenemiyor olmam ona karşı hakaret sayılmamalı. Bu fazlasıyla demagojik bir yaklaşım olurdu.

Ama sadece arkasında şu yada bu kişi var diye gözü kör bir biçimde atlamak zor. Bu arada kahvenin sertifikalı olduğu bilgisine ben ulaşamıyorum? Linkte böyle bir bilgi paylaşılmamış ?

Bu sertifika neyin sertifikası, nasıl alınmış neden gizli bir sır??
Normalde ufak bir reklam aracını özellikle böyle bir sertifikayı gözümüzden sokup ensemizden çıkarırlar girişimciler reklam amaçlı..

:D @Yirgacheffe lütfen kızmayın şakayla gülerek anlaşalım

İşi gücü bırakıp sertifikalı mı diye peşine mi düşeyim :)
Hem zaten böyle birşeyde söylemişler ki? Sertifikalı diyen sizsiniz


Siz arayıp getirip paylaşırsanız bence güzel olur ;)

Hocam bir önceki mesajınızda sertifikanın ulaşılabilirliğini sorguladığınız için sorabilirsiniz dedim. Yoksa kimse sizden işinizi gücünüzü bırakıp sertifika peşine düşmenizi beklemiyor.


içimiz rahat olarak temin edebilir miyiz?

Kusura bakmayın, bulunduğum yerdeki internetin yavaşlığından sayfa yüklenirken mesajınızı görmemiştim.

İçimiz rahat olarak temin edebilir miyiz?
Amacımıza göre hem evet, hem hayır.
Nedeni şöyle, eğer bir Blue Mountain içmek istiyorsak evet, güvenebiliriz. Blue Mountain yöresel işaretli bir kahve. Ve bundan dolayı da markanın işaretini, amblemini, logosunu, adını bulunduran işletmelerden aldığımız kahveler o kahvedir. (Ad, logo kullanmak sahte olabilir mi? Bir başkası olsa bundan şüphe edebiliriz. Ancak kurumsal şirketlerde bu gibi şeylerin sonuçları hukuki açıdan çok ağır olur. Bu nedenle büyük firmalar hukuken doğrusundan şaşmaz.)

emblem.jpg


Ancak eski hasat mı, yeni hasat mı? hayır dememdeki çekince bu olabilir. Neticede past crop bir kahveye gidip de yeni hasat ücreti ödemem şahsen. Ki ülkemiz konumundaki birçok ülkeye giden pahalı kahveler genellikle past crop. Kendim de kahve işiyle uğraşıyorum. Yani kahve sadece hobim değil. Aynı zamanda ticaretini yaptığım bir şey. Bu nedenle ülkeye giren çıkan, gelen giden ne varsa toptan kısmında takip ediyorum mümkün mertebe.
 
Hocam bir önceki mesajınızda sertifikanın ulaşılabilirliğini sorguladığınız için sorabilirsiniz dedim. Yoksa kimse sizden işinizi gücünüzü bırakıp sertifika peşine düşmenizi beklemiyor.




Kusura bakmayın, bulunduğum yerdeki internetin yavaşlığından sayfa yüklenirken mesajınızı görmemiştim.

İçimiz rahat olarak temin edebilir miyiz?
Amacımıza göre hem evet, hem hayır.
Nedeni şöyle, eğer bir Blue Mountain içmek istiyorsak evet, güvenebiliriz. Blue Mountain yöresel işaretli bir kahve. Ve bundan dolayı da markanın işaretini, amblemini, logosunu, adını bulunduran işletmelerden aldığımız kahveler o kahvedir. (Ad, logo kullanmak sahte olabilir mi? Bir başkası olsa bundan şüphe edebiliriz. Ancak kurumsal şirketlerde bu gibi şeylerin sonuçları hukuki açıdan çok ağır olur. Bu nedenle büyük firmalar hukuken doğrusundan şaşmaz.)

emblem.jpg


Ancak eski hasat mı, yeni hasat mı? hayır dememdeki çekince bu olabilir. Neticede past crop bir kahveye gidip de yeni hasat ücreti ödemem şahsen. Ki ülkemiz konumundaki birçok ülkeye giden pahalı kahveler genellikle past crop. Kendim de kahve işiyle uğraşıyorum. Yani kahve sadece hobim değil. Aynı zamanda ticaretini yaptığım bir şey. Bu nedenle ülkeye giren çıkan, gelen giden ne varsa toptan kısmında takip ediyorum mümkün mertebe.

Hadi kahve dünyasına güvenmedin bana güven bari diyorsun :ROFLMAO: @Yirgacheffe

Şakası bir yana bilgiler için teşekkür ederim,herşeye rağmen bu fiyat ile satılan bir çekirdeğin künyesinin daha dolu olmasını beklerim.

Ek olarakta bugüne değin ticari çekirdek kavuran ve satışını yapan bir firmanın çekirdek ne kadar üst düzeyde olda kavrumundan şüphe ederim şahsen.
 
Hadi kahve dünyasına güvenmedin bana güven bari diyorsun :ROFLMAO: @Yirgacheffe

Denemeden asla tavsiye etmem. 😅 Hele ki pahalı şeyleri.

Şakası bir yana bilgiler için teşekkür ederim,herşeye rağmen bu fiyat ile satılan bir çekirdeğin künyesinin daha dolu olmasını beklerim.

Ek olarakta bugüne değin ticari çekirdek kavuran ve satışını yapan bir firmanın çekirdek ne kadar üst düzeyde olda kavrumundan şüphe ederim şahsen.

Kahve Dünyası Blue Mountain örneği üzerinden gidersek şayet, künye konusunda ''bizi bilen bilir'' sloganı gibi biraz karikatürize olmuş maalesef.
 
Geri
Üst