Birkaç gün önce A101'e gittiğimde gördüm Kahve Dünyası'nın kahve filtresi 15tlye düşmüş. Elimde epey Tchibo filtresi olmasına rağmen denemek için aldım.
Eve gelip Tchibo ile kahve koymadan akış hızını kıyasladım, tciboya göre çok daha hızlı akışı var, özellikle son kısımda tchibonun akış hızı dramatik azalıyor. Kahve dünyasının filtresi yavaşlasa da 500ml suyu yanlış hatırlamıyorsam KD 40-50 saniyede tcibo ise 1:10dklarda tamamen suyun bitirdi. Daha sonra kahve ile denedim, asıl şaşkınlığım orada oldu; Clever'da hangi kahveyi yaparsam yapayım gövdesi v60 göre çok daha hissedilir olurdu. Hatta aromaları da biraz kapattığını hissederdim, çoğu kişinin deneyimine benzer şekilde. Ancak Kahve Dünyası'nın kağıdı ile yaptığım demlemede gövde azalmış, tatlılık biraz artmış, içimi de biraz daha çayımsıydı. Aslında tam aradığım bir tat profili, içiminden ben çok keyif aldım. Fiyatı zaten çok uygun, mutlaka denemenizi öneririm. Normalda indirim konusuna yazacaktım ama deneyimimi bu kadar etkilediği için bir konu açmak istedim.
Birkaç da resim çektim ışığa karşı, fotoğraflardaki filtreler cafec traditional eski seri -elimde 20-30 adet kaldı- malumunuz tchibo, ve hario bol poşet 100lü.
Eve gelip Tchibo ile kahve koymadan akış hızını kıyasladım, tciboya göre çok daha hızlı akışı var, özellikle son kısımda tchibonun akış hızı dramatik azalıyor. Kahve dünyasının filtresi yavaşlasa da 500ml suyu yanlış hatırlamıyorsam KD 40-50 saniyede tcibo ise 1:10dklarda tamamen suyun bitirdi. Daha sonra kahve ile denedim, asıl şaşkınlığım orada oldu; Clever'da hangi kahveyi yaparsam yapayım gövdesi v60 göre çok daha hissedilir olurdu. Hatta aromaları da biraz kapattığını hissederdim, çoğu kişinin deneyimine benzer şekilde. Ancak Kahve Dünyası'nın kağıdı ile yaptığım demlemede gövde azalmış, tatlılık biraz artmış, içimi de biraz daha çayımsıydı. Aslında tam aradığım bir tat profili, içiminden ben çok keyif aldım. Fiyatı zaten çok uygun, mutlaka denemenizi öneririm. Normalda indirim konusuna yazacaktım ama deneyimimi bu kadar etkilediği için bir konu açmak istedim.
Birkaç da resim çektim ışığa karşı, fotoğraflardaki filtreler cafec traditional eski seri -elimde 20-30 adet kaldı- malumunuz tchibo, ve hario bol poşet 100lü.