• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve Dünyası kahve filtresi A101 15tl

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Rader
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Rader

Barista
Birkaç gün önce A101'e gittiğimde gördüm Kahve Dünyası'nın kahve filtresi 15tlye düşmüş. Elimde epey Tchibo filtresi olmasına rağmen denemek için aldım.
Eve gelip Tchibo ile kahve koymadan akış hızını kıyasladım, tciboya göre çok daha hızlı akışı var, özellikle son kısımda tchibonun akış hızı dramatik azalıyor. Kahve dünyasının filtresi yavaşlasa da 500ml suyu yanlış hatırlamıyorsam KD 40-50 saniyede tcibo ise 1:10dklarda tamamen suyun bitirdi. Daha sonra kahve ile denedim, asıl şaşkınlığım orada oldu; Clever'da hangi kahveyi yaparsam yapayım gövdesi v60 göre çok daha hissedilir olurdu. Hatta aromaları da biraz kapattığını hissederdim, çoğu kişinin deneyimine benzer şekilde. Ancak Kahve Dünyası'nın kağıdı ile yaptığım demlemede gövde azalmış, tatlılık biraz artmış, içimi de biraz daha çayımsıydı. Aslında tam aradığım bir tat profili, içiminden ben çok keyif aldım. Fiyatı zaten çok uygun, mutlaka denemenizi öneririm. Normalda indirim konusuna yazacaktım ama deneyimimi bu kadar etkilediği için bir konu açmak istedim.

Birkaç da resim çektim ışığa karşı, fotoğraflardaki filtreler cafec traditional eski seri -elimde 20-30 adet kaldı- malumunuz tchibo, ve hario bol poşet 100lü.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20220627-232337.jpg
    Screenshot_20220627-232337.jpg
    147.6 KB · Görüntüleme: 78
  • Screenshot_20220627-232436.jpg
    Screenshot_20220627-232436.jpg
    148.2 KB · Görüntüleme: 86
  • Screenshot_20220627-232558__01.jpg
    Screenshot_20220627-232558__01.jpg
    71.8 KB · Görüntüleme: 79
  • Screenshot_20220627-232815.jpg
    Screenshot_20220627-232815.jpg
    182.7 KB · Görüntüleme: 84
Birkaç gün önce A101'e gittiğimde gördüm Kahve Dünyası'nın kahve filtresi 15tlye düşmüş. Elimde epey Tchibo filtresi olmasına rağmen denemek için aldım.
Eve gelip Tchibo ile kahve koymadan akış hızını kıyasladım, tciboya göre çok daha hızlı akışı var, özellikle son kısımda tchibonun akış hızı dramatik azalıyor. Kahve dünyasının filtresi yavaşlasa da 500ml suyu yanlış hatırlamıyorsam KD 40-50 saniyede tcibo ise 1:10dklarda tamamen suyun bitirdi. Daha sonra kahve ile denedim, asıl şaşkınlığım orada oldu; Clever'da hangi kahveyi yaparsam yapayım gövdesi v60 göre çok daha hissedilir olurdu. Hatta aromaları da biraz kapattığını hissederdim, çoğu kişinin deneyimine benzer şekilde. Ancak Kahve Dünyası'nın kağıdı ile yaptığım demlemede gövde azalmış, tatlılık biraz artmış, içimi de biraz daha çayımsıydı. Aslında tam aradığım bir tat profili, içiminden ben çok keyif aldım. Fiyatı zaten çok uygun, mutlaka denemenizi öneririm. Normalda indirim konusuna yazacaktım ama deneyimimi bu kadar etkilediği için bir konu açmak istedim.

Birkaç da resim çektim ışığa karşı, fotoğraflardaki filtreler cafec traditional eski seri -elimde 20-30 adet kaldı- malumunuz tchibo, ve hario bol poşet 100lü.
Tchibo'ya göre süre ölçmesemde gözle görülür şekilde akış hızında fark var. Bende denemek için almıştım. Zaten yapısı daha ince ele alınca hemen hissediliyor. İndirimsiz 29.90₺'ye almıştım :D
 
Geçen ben de aldım 2 kutu sarı çıktı şansıma ama tat konusunda etkisi olduğunu sanmıyorum...
 
Sarı olanlar ne kadar ıslatırsan ıslat bariz şekilde kağıt kokusunu ve tadını kahveye geçiyor özellikle ilk bir kaç yudumda ve koklama deneyiminde daha net hissediliyor. Beyaz olanlarda ise sadece kahve tadı alıyorsun. Kağıt birazcık kalınsa az da olsa farklı bir tatlılık hissi geliyor sadece. Bende ayırt edemedim kutusunda beyaz mı sarı mı diye beyaz umuduyla aldım sarı çıktı
 
Geri
Üst