mr.coffee
Barista
Aylik alimlardan takip ettigim ve tahmin ettigim kadariyla kahve tuketim tercihleri daha cok filtre kahvede yogunlasmis. Genelde de kahvecilerden cekirdek alirken espresso cesitleri az oluyor. Ben bir espressocu olarak forumdaki kahve demleme tercihlerini merak ediyorum. Genel egilim hangi demleme sekli uzerine acaba?