• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve değirmeni önerileri

Nurisvncc

Yeni Üye
İsim
Mehmet Nuri
Daha fazla  
İsim
Mehmet Nuri
Eğer bütçeniz bu civarda ise bence bundan iyisi zor bulunur. En yakını olarak C2-c3 e çıkmayı düşünürseniz 1000 tl üstüne çıkmanız gerekecek.
 
paşabahçede 350tl ye bir tane değirmen var metal burr’lu. Mağazada bakmıştım biraz malzeme kalitesi fena değil harionun seramik değirmenini almaktansa bu daha mantıklı olabilir gibi

 
paşabahçede 350tl ye bir tane değirmen var metal burr’lu. Mağazada bakmıştım biraz malzeme kalitesi fena değil harionun seramik değirmenini almaktansa bu daha mantıklı olabilir gibi

Bunun yorumları kötüydü hocam. Hariodan iyidir ama arkadaşın verdiği linkteki değirmenden kötüdür.
 
Bu fiyata artık seramik değirmen kalmadı gibi. Çok şanssız değilseniz ve kalibrasyonu çok kötü olanı denk gelmediği sürece gayet yeterli seviyede öğütümler yapacaktır. Bence alınabilir.
 
Linkteki değirmeni kullanıyorum uzman olmamakla beraber epey memnunum homojen ve hızlı ögütüyor malzeme kalitesi benim için gayet iyi
 
paşabahçede 350tl ye bir tane değirmen var metal burr’lu. Mağazada bakmıştım biraz malzeme kalitesi fena değil harionun seramik değirmenini almaktansa bu daha mantıklı olabilir gibi

Aman almayın aldırmayın.. Ben zor kurtuldum iade etmekle uğraşarak.. evet çelik burr çok güzel mükemmel hoş ama içindeki burr'u tutan çubuk sabit değil ve öğütümü hiç ama hiç tutarlı yapmıyor. bir tarafa daha yakın kalıyor yani bir yanda genişlik oluyor bir yanda darlık ve o kahveyi inan içemezsiniz çok acı oluyor. Duyan varsa almasın aldırmasın😂
 
Bu değirmeni sipariş ettim gelince yorum yapacağım fakat kullanan varsa ve yorum yaparsa güzel olur
 
Nitelikli kahve biraz pahalı bir hobi. En büyük gider alacağınız kahveler olacak paketi 150 civarından başlıyor. Ve bu kadar bütçeyle ben olsam girmezdim. Bu da güzel kahvedir.
Nitelikli değil ama güzel.
 
Aman almayın aldırmayın.. Ben zor kurtuldum iade etmekle uğraşarak.. evet çelik burr çok güzel mükemmel hoş ama içindeki burr'u tutan çubuk sabit değil ve öğütümü hiç ama hiç tutarlı yapmıyor. bir tarafa daha yakın kalıyor yani bir yanda genişlik oluyor bir yanda darlık ve o kahveyi inan içemezsiniz çok acı oluyor. Duyan varsa almasın aldırmasın😂
Bu ülkeden hiç f/p ürün çıkmayacak anlaşılan :D
 
Nitelikli kahve biraz pahalı bir hobi. En büyük gider alacağınız kahveler olacak paketi 150 civarından başlıyor. Ve bu kadar bütçeyle ben olsam girmezdim. Bu da güzel kahvedir.
Nitelikli değil ama güzel.
Kahveyi öğütülmüş olarak alıp filtre kahve makinesinde yapıyordum ancak araştırmaya başlayınca öğütülmüş kahvelerin çok çabuk bayatladığını öğrendim. Bundan dolayı kahve değirmeni almak istemiştim. Teşekkür ederim öneriniz için.
 
Bu Aliexpress değirmenini kullanan var mı? Fiyatı çok uygun ve yorumları genel olarak olumlu.
 
Aliexpress teki espresso için iş görür mü? Bakmaktan sıkıldım 5 bin civari elektrikli aliyim dedim onda bile bir sürü olumsuz yorum var el değirmenine de 5 bin vermek mantikli gelmiyor alip geçecem sanirim bunu
 
Geri
Üst