davay
Barista
- İsim
- tp
Daha fazla
- İsim
- tp
Arkadaşlar selamlar,
8 Kasım kavrum tarihli sanalbaharat sumatra kahvesini espresso olarak çekerken 2-3 gündür 8 barı geçemiyorum. Gramaj, sıcaklık, tamp, öğütüm kalınlığı vs hep aynı olmasına ragmen basınçtaki azalmanin sebebi kahvenin bayatlaması olabilir mi sizce? Aynı kahveyi ilk zamanlarda tam 9 bar basınçla daha yavaş akış süresi ile çekerken şuan hem hızlı akıyor hem basınç 9 a kadar çıkmıyor :/
Lelit mara ve eureka mignon specialita kullaniyorum.
8 Kasım kavrum tarihli sanalbaharat sumatra kahvesini espresso olarak çekerken 2-3 gündür 8 barı geçemiyorum. Gramaj, sıcaklık, tamp, öğütüm kalınlığı vs hep aynı olmasına ragmen basınçtaki azalmanin sebebi kahvenin bayatlaması olabilir mi sizce? Aynı kahveyi ilk zamanlarda tam 9 bar basınçla daha yavaş akış süresi ile çekerken şuan hem hızlı akıyor hem basınç 9 a kadar çıkmıyor :/
Lelit mara ve eureka mignon specialita kullaniyorum.