serra
Üye
- Konum
- İstanbul, Beyoğlu
Daha fazla
- Değirmen
- Comandante
Gözlemlediğime göre son zamanlarda kavurucular dikdörtgen tabanlı paketler yerine elips tabanlı sayabileceğimiz paketlemeleri daha çok tercih etmeye başladılar. Dikdörtgen tabanlıdan kastım karton kutulardan çıkan Montag paketleri gibi. Her ne kadar döküşü bir tık daha zor olsa da bu ambalajın içindeki kahve azalsa bile daha rahat zemine oturduğu ve dengede kaldığı, görüntü olarak daha güzel olduğu kanaatindeyim. Tabii ki içindeki kahve güzel olduktan sonra paketlemeyi gözümüz görmüyor
Sizin bu konudaki tercihleriniz ne yönde?