• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve ambalaj formları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan serra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

serra

Üye
Daha fazla  
Değirmen
Comandante
Gözlemlediğime göre son zamanlarda kavurucular dikdörtgen tabanlı paketler yerine elips tabanlı sayabileceğimiz paketlemeleri daha çok tercih etmeye başladılar. Dikdörtgen tabanlıdan kastım karton kutulardan çıkan Montag paketleri gibi. Her ne kadar döküşü bir tık daha zor olsa da bu ambalajın içindeki kahve azalsa bile daha rahat zemine oturduğu ve dengede kaldığı, görüntü olarak daha güzel olduğu kanaatindeyim. Tabii ki içindeki kahve güzel olduktan sonra paketlemeyi gözümüz görmüyor :) Sizin bu konudaki tercihleriniz ne yönde?
 
Açıkçası ben Montag gibi olan, altı düz, kıvrılmayan paketleri tercih ediyorum. Boyutları daha küçük, valfin altından arkaya doğru katlanabiliyor (bu görüntüye bayılıyorum, ufak bir kese gibi görünüyor ve çok hoşuma gidiyor) ve bence dökmesi daha kolay. Bu paketleme türünün adını bilmiyorum, fakat yanılmıyorsam bahsettiğiniz altı oval olanlar (örneğin Coffee Department paketleri gibi) doypack dedikleri bir ambalaj türüymüş.
 
Gözlemlediğime göre son zamanlarda kavurucular dikdörtgen tabanlı paketler yerine elips tabanlı sayabileceğimiz paketlemeleri daha çok tercih etmeye başladılar. Dikdörtgen tabanlıdan kastım karton kutulardan çıkan Montag paketleri gibi. Her ne kadar döküşü bir tık daha zor olsa da bu ambalajın içindeki kahve azalsa bile daha rahat zemine oturduğu ve dengede kaldığı, görüntü olarak daha güzel olduğu kanaatindeyim. Tabii ki içindeki kahve güzel olduktan sonra paketlemeyi gözümüz görmüyor :) Sizin bu konudaki tercihleriniz ne yönde?
Benim daha çok hoşuma giden altı düz şekilde zemine daha rahat oturan, zipi arkadan olan kahve ambalajları Fakat son zamanda böyle kullanan firmalar değişikliğe gidip yukarıda arkadaşımızın dediği Oval doypack lere geçiyorlar. Tüketiciden geri dönüşten kaynaklı mı yoksa tamamen kişisel tercih mi bilmiyorum fakat düz taban olsa her zaman tercihim olurdu :)
 
Geri
Üst