• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

İlk defa alacaklar için el değirmeni önerisi

Birazkahvemi

Barista
İsim
Beyza
Daha fazla  
İsim
Beyza
Değirmen
1zpresso q2 , 1zpreesso K-Max
Ekipmanlar
V60, C70 (saint anthony endustires), Wacaco Nanopresso, Varia Brewing, Aeropress
Merhaba artık bir el değirmeni almam gerektiğini düşünüyorum ama 600-700 ₺ maksimum bütçem.
Molent pocket ve Timemore c2 arasında kararsız kaldım.( Ama bir yandan da 300₺ daha fark verip timemore chestnut nano mu alsam diye de düşünüyorum.)Ama aralarında nasıl farklar var pek bilmiyorum. Aslında aradığım önemli özelliklerde biri de öğütürken çok zorlanmamak.
(şu an bende sözenin klasik değirmeni var ama elde bıraktığı kokudan dolayı kullanmıyorum
Ve daha profesyonel bir değirmen arıyorum)
 
Üç seçenek arasında ben C2'yi tercih ederdim. Nano daha şık ama öğütme kalitesi olarak C2'den önde mi bilmiyorum.

Aynı konuda bir çok başlık mevcut bu arada forumda, onlara da göz atabilirsiniz.
 
Çok teşekkür ederim. :) biraz bakmıştım foruma biraz daha derinlere ineyim o zaman 😇🙏🏻
 
İndirim zamanı Aliexpress'ten C2 alın derim ben. Tahmini 500 liraya mâl olur. Yurt içinden almaya bence gerek yok.

İlla yurt içinden almak istiyorsanız gelbura.com'da "kahvekulubunet" kodunu (%5 indirim) girmeyi unutmayın.

Nano'nun belirgin bir avantajı olduğunu zannetmiyorum. Sadece küçük. (Bu aslında dezavantaj, 15 gram kapasitesi var. Pocket 23 grama kadar, C2 30 grama kadar alabiliyor.) Slim Plus, C2 ve Nano'ya göre daha performanslı olabilir araştırabilirsiniz.

15 aydır C2 kullanıyorum malzeme kalitesi gayet tatmin edici. Bir sıkıntısı yok.

Pocket performansını bilmiyorum yorumum yok. C2 filtre öğütümlerde yeterli. Espresso ve türk kahvesi öğütümlerinde performansı sınırlı.

Molent almayın demiyorum kullandığım değirmen hakkında deneyimlerimi, bildiklerimi aktarıyorum. Tahminimce hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız. İkisinin de avantajlarını-dezavantajlarını gözden geçirip, hangisi gözünüze daha hoş geliyor bakıp ona göre karar verebilirsiniz.
 
Bende kaliteli birşey alayım diyorum ama hazır indirim varken graef cm702 makine çok dikkat çekiyor
 
Bende kaliteli birşey alayım diyorum ama hazır indirim varken graef cm702 makine çok dikkat çekiyor
Espresso için kullanmayacaksanız pek tavsiye etmem Graef değirmenler pour over için çok toz üretiyor tıkanmalara sebep oluyor, 1 yıldır cm501 modelini kullanıyorum v60 demlemelerim o kadar kötü oluyordu ki canıma tak etti comandante alıp rahatladım. Fakat espresso performansından gayet memnunum beni rahatsız eden bir durumu yok öğütüm konusunda.
 
Merhaba artık bir el değirmeni almam gerektiğini düşünüyorum ama 600-700 ₺ maksimum bütçem.
Molent pocket ve Timemore c2 arasında kararsız kaldım.( Ama bir yandan da 300₺ daha fark verip timemore chestnut nano mu alsam diye de düşünüyorum.)Ama aralarında nasıl farklar var pek bilmiyorum. Aslında aradığım önemli özelliklerde biri de öğütürken çok zorlanmamak.
(şu an bende sözenin klasik değirmeni var ama elde bıraktığı kokudan dolayı kullanmıyorum
Ve daha profesyonel bir değirmen arıyorum)
aeropressle kullanacaksanız nano daha iyi arkadaşımda var aeropressin içine sığıyor.
 
Molent pocket plastik dış malzemeli bir değirmen diye düşünerek elemiştim ben, Timemore'a da bir türlü ısınamayıp 1zpresso q2 aldım ve çok memnunum. Hem başlangıç gibi olsun hem de malzeme kalitesi vs sebeplerle içim rahat etsin derseniz 1zpresso q2 öneririm ben.
 
İndirim zamanı Aliexpress'ten C2 alın derim ben. Tahmini 500 liraya mâl olur. Yurt içinden almaya bence gerek yok.

İlla yurt içinden almak istiyorsanız gelbura.com'da "kahvekulubunet" kodunu (%5 indirim) girmeyi unutmayın.

Nano'nun belirgin bir avantajı olduğunu zannetmiyorum. Sadece küçük. (Bu aslında dezavantaj, 15 gram kapasitesi var. Pocket 23 grama kadar, C2 30 grama kadar alabiliyor.) Slim Plus, C2 ve Nano'ya göre daha performanslı olabilir araştırabilirsiniz.

15 aydır C2 kullanıyorum malzeme kalitesi gayet tatmin edici. Bir sıkıntısı yok.

Pocket performansını bilmiyorum yorumum yok. C2 filtre öğütümlerde yeterli. Espresso ve türk kahvesi öğütümlerinde performansı sınırlı.

Molent almayın demiyorum kullandığım değirmen hakkında deneyimlerimi, bildiklerimi aktarıyorum. Tahminimce hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız. İkisinin de avantajlarını-dezavantajlarını gözden geçirip, hangisi gözünüze daha hoş geliyor bakıp ona göre karar verebilirsiniz.
Çok teşekkür ederim bir tık timemore daha yakın gibiyim ben de şu an . :)
 
Aslında aradığım önemli özelliklerde biri de öğütürken çok zorlanmamak.
böyle yazmasaydınız bütçe içerisinde en uygun çözüm molent g50 derdim. iyi bir 2. el bulabilirdiniz bütçenizle. ancak bence de biraz daha zorlayarak 1zpresso q2 veya timemore slim tercih ederseniz bence daha güzel bir başlangıç olur.
 
öğütüm kalitesi nasıl hocam biraz bahseder misiniz kendi tecrübelerinizden
Diğer değirmenleri tecrübe etme imkanım olmadı, çok tecrübeli bir bakış açısına da sahip değilim fakat v60 demlerken tozdan kaynaklı tıkanma yaşamıyorum ve gözle görülür orantısız boyutlar gözlemlemedim. Bu da benim için yeterli aslında. Fiyat bandındaki diğer alternatiflerden kötü olacağını zannetmiyorum.
 
molent pocket dan çok memnunum ama öğütmek istediğiniz çekirdek miktarı daha fazlaysa molent g50 düşünebilirsiniz,f /p olarak güzel ürünler bence üreticinin nezaket ve ilgisi de ayrı bonus :)
 
Merhaba artık bir el değirmeni almam gerektiğini düşünüyorum ama 600-700 ₺ maksimum bütçem.
Molent pocket ve Timemore c2 arasında kararsız kaldım.( Ama bir yandan da 300₺ daha fark verip timemore chestnut nano mu alsam diye de düşünüyorum.)Ama aralarında nasıl farklar var pek bilmiyorum. Aslında aradığım önemli özelliklerde biri de öğütürken çok zorlanmamak.
(şu an bende sözenin klasik değirmeni var ama elde bıraktığı kokudan dolayı kullanmıyorum
Ve daha profesyonel bir değirmen arıyorum)
Sadece pour over demleyecekseniz ve ayda bir turk kahvesi yapacaksanız molent pocket isinizi görecektir. Ama bütçenizi biraz yukarıya taşıyabilirseniz Moment G50 alarak uzun süre rahat edebilirsiniz. Timemore için birsey diyemeyeceğim onuda kullanan arkadaşlar zaten yazacaktır.
 
böyle yazmasaydınız bütçe içerisinde en uygun çözüm molent g50 derdim. iyi bir 2. el bulabilirdiniz bütçenizle. ancak bence de biraz daha zorlayarak 1zpresso q2 veya timemore slim tercih ederseniz bence daha güzel bir başlangıç olur.
2. El de ki fiyatlarda neredeyse sıfır fiyatlarla başabaş gidiyor.
 
Ben de molent pocket ile başladım. Plastik gövdeyi sorun etmezseniz öğütüm kalitesinin(başlangıç ve orta seviye gibi düşünürsek) pişman etmeyeceğini düşünüyorum. Molent firması satış sonrası destek konusunda gayet iyi, bu da benim gibi yeni başlayanlar için büyük bir artı. Bir ara tarifler cmd klik veriliyor ölçü bulamıyoruz diye kafayı takmıştım. Öğütüm sonuçları hakkındaki videoları, demleme yöntemlerine göre öğütülmüş kahve boyutlarını araştıra araştıra kendimce seviyeler bulup tatmin edici sonuçlara ulaştım. Türk kahvesi içmesemde isteyenlere yaptığım öğütüm sonucunda demlenen kahvelerden memnun kaldılar. İndirimleri bekleyin diyeceğim ama dolar yüzünden yorum yapamıyorum.
 
Ben de molent pocket ile başladım. Plastik gövdeyi sorun etmezseniz öğütüm kalitesinin(başlangıç ve orta seviye gibi düşünürsek) pişman etmeyeceğini düşünüyorum. Molent firması satış sonrası destek konusunda gayet iyi, bu da benim gibi yeni başlayanlar için büyük bir artı. Bir ara tarifler cmd klik veriliyor ölçü bulamıyoruz diye kafayı takmıştım. Öğütüm sonuçları hakkındaki videoları, demleme yöntemlerine göre öğütülmüş kahve boyutlarını araştıra araştıra kendimce seviyeler bulup tatmin edici sonuçlara ulaştım. Türk kahvesi içmesemde isteyenlere yaptığım öğütüm sonucunda demlenen kahvelerden memnun kaldılar. İndirimleri bekleyin diyeceğim ama dolar yüzünden yorum yapamıyorum.
Tam olarak dolardan dolayı bekleyip beklememek konusunda kararsızım ve tabi hala hangisi olsun ona da karar veremedim. 😅
Molentin g50 olanını denemiştim ve çevirirken biraz zorlandım açıkçası ondan pocket olandan çok emin değilim 😅
Ama timemore hiç denemedim. Onu da o yüzden pek bilemiyorum.
Kahveyi öğütürken zorlanırsam belli bi süre sonra vazgeçebilirim diye düşündüğüm için de biraz kolay çevrilip çevrilmeme konusuna taktım. 😅
 
Merhaba artık bir el değirmeni almam gerektiğini düşünüyorum ama 600-700 ₺ maksimum bütçem.
Molent pocket ve Timemore c2 arasında kararsız kaldım.( Ama bir yandan da 300₺ daha fark verip timemore chestnut nano mu alsam diye de düşünüyorum.)Ama aralarında nasıl farklar var pek bilmiyorum. Aslında aradığım önemli özelliklerde biri de öğütürken çok zorlanmamak.
(şu an bende sözenin klasik değirmeni var ama elde bıraktığı kokudan dolayı kullanmıyorum
Ve daha profesyonel bir değirmen arıyorum)
C2 den cmd ye geçen biri olarak söyleyebilirim ki C2 pour over demlemeler için gayet yeterlidir. Hiç farklı yere gitmenize gerek yok.

Ben her ürünü nazlana nazlana aldığım için uzun süre kullanıp bir üst seviyeye öyle çıktım. Kahve lezzetimi değiştiren en büyük etken ısı ayarlı kettle oldu. Gerçekten demlediğim kahveler üst seviyeye çıktı. Değirmen yükseltmem kahve lezzetime hiç katkı sağlamadı. C2 yi gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
 
Geri
Üst