• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

İçilen günlük kahve sayısı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mykahve
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mykahve

Barista
Arkadaşlar,
Her bünyeye göre değişir tabiki ama günlük olarak içilecek kahvenin sınırı ne olmalı acaba?
Ben günde 3 adet duble espresso içiyorum sorun yok
Ama hala da içesim var.
Fakat kendi kendime yeter artık diyorum.
Bu sınır konusunda deneyimi olan, sınırı aştığı için herhangi bir sorun yaşayan oldu mu acaba?
Herkese sağlık ve afiyetler dilerim.
 
Son düzenleme:
 
Benim bu sıcaklarda kahveye dokunasım gelmiyor. Anca ice americano veya cold brew yaparsam içiyorum.
 
Arkadaşlar,
Her bünyeye göre değişir tabiki ama günlük olarak içilecek kahvenin sınırı ne olmalı acaba?
Ben günde 3 adet duble espresso içiyorum sorun yok
Ama hala da içesim var.
Fakat kendi kendime yeter artık diyorum.
Bu sınır konusunda deneymi olan, sınırı aştığı için herhangi bir sorun yaşayan oldu mu acaba?
Herkese sağlık ve afiyetler diler
 
30-50 gram arası çekirdek tüketiyorum. Genelde sabahları pour-over / immersion şeklinde, öğleden sonra mokapot, akşam pour over / immersion.
 
Sayısı değil de içeriği önemli. Kafein oranı ve yoğunluğu gibi konular dikkate alınmalı

Kendi tecrübeme göre:

10g kahve 150g su ile filtre kahve hazırlansın. Bunlardan günde 4 kere içilsin. Zararı olmaz

20g kahve ile espresso (40g)
günde 3 taneden fazlası zarar. Denge bozulur.

İdeal olan evde 1 adet. İşte 1 adet espresso.
 
Günlük 120 gr çekirdek sonrası yol pek sevimli yerlere çıkmıyor. Yoğunluğun çok olduğu bir gün 2 litreye yakın cold brew'u nasıl içtiğimi anlamamıştım. Kafein toleransım yok zannediyordum ama varmış😐 ya da yaşlandım yirmili yaşlardaki at bünyesinden eser yok şimdi tam emin olamadım.
 
Günlük 120 gr çekirdek sonrası yol pek sevimli yerlere çıkmıyor. Yoğunluğun çok olduğu bir gün 2 litreye yakın cold brew'u nasıl içtiğimi anlamamıştım. Kafein toleransım yok zannediyordum ama varmış😐 ya da yaşlandım yirmili yaşlardaki at bünyesinden eser yok şimdi tam emin olamadım.
120gr ? :rolleyes:
 
3 duble espresso
3x14= 42 gram günlük.

Ortalamanın üstüymüş, fazla açılmışım demekki.

Bir de şu var aldığım kahveyi bayatlatmadan içeyim bari düşüncesi.

250 gram alsak günde 1 espressoyla bitmez o kahve gibime geliyor.:)
 
Herkesin bi eşiği vardır şimdi. "Ben günde 5 litre kahve içiyorum bana bi şey olmuyo yok öyle bir şey" demek yok! Sizin eşiğiniz 10 litre filtre kahve veya 50 shot espresso olabilir ama illaki vardır :D

Bence eşik giderek yükseliyor. İçtikçe kafein toleransı artıyor :)
 
Geri
Üst