mykahve
Barista
Arkadaşlar,
Her bünyeye göre değişir tabiki ama günlük olarak içilecek kahvenin sınırı ne olmalı acaba?
Ben günde 3 adet duble espresso içiyorum sorun yok
Ama hala da içesim var.
Fakat kendi kendime yeter artık diyorum.
Bu sınır konusunda deneyimi olan, sınırı aştığı için herhangi bir sorun yaşayan oldu mu acaba?
Herkese sağlık ve afiyetler dilerim.
Her bünyeye göre değişir tabiki ama günlük olarak içilecek kahvenin sınırı ne olmalı acaba?
Ben günde 3 adet duble espresso içiyorum sorun yok
Ama hala da içesim var.
Fakat kendi kendime yeter artık diyorum.
Bu sınır konusunda deneyimi olan, sınırı aştığı için herhangi bir sorun yaşayan oldu mu acaba?
Herkese sağlık ve afiyetler dilerim.
Son düzenleme: