Herkese Merhaba,
Foruma Ankara'dan katılıyorum.
Genelde evde (bazen de iş yerinde) V60 ile hazır çekilmiş kahve demlerken biraz daha işi ilerletmek istedim. Bir Nanopresso, bir terazi alarak ekipmanları genişlettim ancak değirmen alma arifesindeyim. Aklımdan geçen şu an Comandante ama bakalım artık
Bol bol okuma ve izleme yaparak tecrübelerinizden yararlanmak için aranızdayım, sizlerin seviyesine ulaşmak dileğiyle tekrar merhaba.
Foruma Ankara'dan katılıyorum.
Genelde evde (bazen de iş yerinde) V60 ile hazır çekilmiş kahve demlerken biraz daha işi ilerletmek istedim. Bir Nanopresso, bir terazi alarak ekipmanları genişlettim ancak değirmen alma arifesindeyim. Aklımdan geçen şu an Comandante ama bakalım artık
Bol bol okuma ve izleme yaparak tecrübelerinizden yararlanmak için aranızdayım, sizlerin seviyesine ulaşmak dileğiyle tekrar merhaba.