Evet 400 lira bu alet için çok fazla ama v60'ın tutarsızlığı canıma taketti.
Ben iyi kahve içmek istiyorum artık, sağ el bileğimin odanın tavanıyla yaptığı açının kahveyi berbat etmesini bunu da deneye deneye paketin yarısını ziyan ederek düzeltmek istemiyorum.
Çoğu arkadaş çok tutarlı alet dedi switch için.
Bu konudan da olumlu yorumlar gelirse sipariş vereceğim. Teşekkürler şimdiden..
Ben iyi kahve içmek istiyorum artık, sağ el bileğimin odanın tavanıyla yaptığı açının kahveyi berbat etmesini bunu da deneye deneye paketin yarısını ziyan ederek düzeltmek istemiyorum.
Çoğu arkadaş çok tutarlı alet dedi switch için.
Bu konudan da olumlu yorumlar gelirse sipariş vereceğim. Teşekkürler şimdiden..