VitaliFranco
Yeni Üye
- İsim
- Vitali Franco
Daha fazla
- İsim
- Vitali Franco
Tüm kahve severlere merhaba.
Uzunca bir süredir Hario'nun V60 Buono 1 lt. Drip Kettle'ını kullanıyorum. Artık ısı kontrollü bir modele geçme zamanı geldi. Seyahatlerim için de ısı kontrollü iyi olacak. Hario'dan memnunum, yeniden Hario almayı düşünürken forumlardaki tavsiyelerde genellikle bazı özellikleri nedeniyle Timemore ön plana çıkıyor. Daha önce forumlarda böyle bir karşılaştırmaya denk gelmediğim için benzer araştırma yapanlar için de faydalı olacağını düşünerek bu konuyu açtım.
Kullanıcı deneyimi bakımından siz hangisini önerirsiniz?
Uzunca bir süredir Hario'nun V60 Buono 1 lt. Drip Kettle'ını kullanıyorum. Artık ısı kontrollü bir modele geçme zamanı geldi. Seyahatlerim için de ısı kontrollü iyi olacak. Hario'dan memnunum, yeniden Hario almayı düşünürken forumlardaki tavsiyelerde genellikle bazı özellikleri nedeniyle Timemore ön plana çıkıyor. Daha önce forumlarda böyle bir karşılaştırmaya denk gelmediğim için benzer araştırma yapanlar için de faydalı olacağını düşünerek bu konuyu açtım.
Kullanıcı deneyimi bakımından siz hangisini önerirsiniz?