• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Hario Buono N Kettle vs. Timemore Fish Pour-Over Gooseneck Kettle Karşılaştırması

VitaliFranco

Yeni Üye
İsim
Vitali Franco
Daha fazla  
İsim
Vitali Franco
Tüm kahve severlere merhaba.

Uzunca bir süredir Hario'nun V60 Buono 1 lt. Drip Kettle'ını kullanıyorum. Artık ısı kontrollü bir modele geçme zamanı geldi. Seyahatlerim için de ısı kontrollü iyi olacak. Hario'dan memnunum, yeniden Hario almayı düşünürken forumlardaki tavsiyelerde genellikle bazı özellikleri nedeniyle Timemore ön plana çıkıyor. Daha önce forumlarda böyle bir karşılaştırmaya denk gelmediğim için benzer araştırma yapanlar için de faydalı olacağını düşünerek bu konuyu açtım.

Kullanıcı deneyimi bakımından siz hangisini önerirsiniz?
 
Merhaba … Yeni başlamış olduğum Kahve Serüvenim’de bu konuyu uzunca araştırmıştım kettle önemsiz gibi görünse’de içine girdikçe önemli olduğunu fark ettim ki normal bir kettle alsam kahvede ısı derecesinin önemini vurguluyordu barista’lar o sebeple termometrede almak gerekliydi bende

Fellow Stagg Kendinden Termometreli Kettle 1 lt​


çözümü bu kettle ‘de buldum gayette memnun kaldım tabiki diğer arkadaşlar da elbet görüşlerini yazarlar bilmediğimiz farklı deneyimler çıkacaktır elbet
 

James Hoffmann'ın bu videosunu gayet bilgilendirici buluyorum.
 
Her ekipman gibi aslında bu kettle ekipmanınında bazı segmentleri var. Alt segment, orta segment, üst segment, iyi, daha iyi, çok iyi gibi.. O yüzden olaya başta bu şekilde bakılması gerektiğini düşünüyorum ve özellikle fiyat performans ürünü olması gerektiği kanaatindeyim bu tarz ürünlerin.
Madem deneyim ve tecrübelere dayanarak konuşmak, buna bağlı olarak cevaplamak gerekiyor, bir Barista olarak kullanım veya deneyimlerimden bahsedersem; felicita hariç hemen hemen bütün kettle ürünlerini denemiş bulunuyorum. Gerek iş yerlerinde, gerekse evimde. Burada şunu da belirtmek isterim, istediğiniz performans nedir, fiyat skalanız nedir, kettle'ı ne için kullanacaksanız gibi sorulara cevap vermek gerekiyor.
Her kettle ürünü için ayrı ayrı bir deneyim açıklaması yapmak isterdim ama konuyu çok uzatmamak için yekten şunu söyleyeceğim, Timemore -bana göre- tam bir fiyat perfomans ürünü. Bir Fellow kadar üst segment kettle olmasa da -bence- demleme de bir çok avantajı olduğunu, çok rahat bir kullanıma sahip olduğunu düşünüyorum. Madem demleme yapacağız, madem iyi bir akış ve kontrol sağlayacağız, Timemore bu konuda biçilmiş kaftan kesinlikle. Dediğim gibi detaylar çok fazla, bu konuda da konuşulacak çok şey var deneyimlerle beraber ama Fellow kettle verilecek fiyata Timemore alıp kullanmak ilk etapta daha mantıklı olacaktır (fiyat performansa dayalı olarak). Yok ben fiyat olarak daha üst sınırdayım diyorsanız da Fellow alıp çokta diğerleriyle muhattap olmaya gerek yok zaten. 😀
 
Her ekipman gibi aslında bu kettle ekipmanınında bazı segmentleri var. Alt segment, orta segment, üst segment, iyi, daha iyi, çok iyi gibi.. O yüzden olaya başta bu şekilde bakılması gerektiğini düşünüyorum ve özellikle fiyat performans ürünü olması gerektiği kanaatindeyim bu tarz ürünlerin.
Madem deneyim ve tecrübelere dayanarak konuşmak, buna bağlı olarak cevaplamak gerekiyor, bir Barista olarak kullanım veya deneyimlerimden bahsedersem; felicita hariç hemen hemen bütün kettle ürünlerini denemiş bulunuyorum. Gerek iş yerlerinde, gerekse evimde. Burada şunu da belirtmek isterim, istediğiniz performans nedir, fiyat skalanız nedir, kettle'ı ne için kullanacaksanız gibi sorulara cevap vermek gerekiyor.
Her kettle ürünü için ayrı ayrı bir deneyim açıklaması yapmak isterdim ama konuyu çok uzatmamak için yekten şunu söyleyeceğim, Timemore -bana göre- tam bir fiyat perfomans ürünü. Bir Fellow kadar üst segment kettle olmasa da -bence- demleme de bir çok avantajı olduğunu, çok rahat bir kullanıma sahip olduğunu düşünüyorum. Madem demleme yapacağız, madem iyi bir akış ve kontrol sağlayacağız, Timemore bu konuda biçilmiş kaftan kesinlikle. Dediğim gibi detaylar çok fazla, bu konuda da konuşulacak çok şey var deneyimlerle beraber ama Fellow kettle verilecek fiyata Timemore alıp kullanmak ilk etapta daha mantıklı olacaktır (fiyat performansa dayalı olarak). Yok ben fiyat olarak daha üst sınırdayım diyorsanız da Fellow alıp çokta diğerleriyle muhattap olmaya gerek yok zaten. 😀
Evet, üst segmentin de zamanı gelecektir umarım ama tüm değerlendirmeler ibreyi Timemore'a doğru çeviriyor. Kettle'ı alınca ilerleyen zamanlarda ben de bir değerlendirme yazarım belki.
 
Merhaba … Yeni başlamış olduğum Kahve Serüvenim’de bu konuyu uzunca araştırmıştım kettle önemsiz gibi görünse’de içine girdikçe önemli olduğunu fark ettim ki normal bir kettle alsam kahvede ısı derecesinin önemini vurguluyordu barista’lar o sebeple termometrede almak gerekliydi bende

Fellow Stagg Kendinden Termometreli Kettle 1 lt​


çözümü bu kettle ‘de buldum gayette memnun kaldım tabiki diğer arkadaşlar da elbet görüşlerini yazarlar bilmediğimiz farklı deneyimler çıkacaktır elbet
Teşekkür ederim.
 
Geri
Üst