Ginflon
Barista
- Konum
- Ankara/İzmir
Daha fazla
- Değirmen
- Timemore Chesnut c2
- Ekipmanlar
- Hario v60//Epinox barista kettle//Malum tartı//Aloha karaf
Merhaba, sipariş verdiğimde genelde 2li 3lu paket alımı yapıyorum, genelde forum kullanıcıları da öyle alım yapıyorlar. Bu paketleri bitirdikce sıra sıra mi açmayı tercih ediyorsunuz yoksa mesela 2 paket açıp çeşit çeşit içmeyi mi tercih ediyorsunuz?
(Gunluk 1 ya da 2 demleme yapiyorum bayatlama konusunda tereddütlerim var, boyle bir konuyu açma gereği duydum)
(Gunluk 1 ya da 2 demleme yapiyorum bayatlama konusunda tereddütlerim var, boyle bir konuyu açma gereği duydum)