• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Güncel İdare eder uygun fiyatlı espresso makinesi öneri

Iamnotcoffe

Barista
İsim
Berke Önlü
Daha fazla  
İsim
Berke Önlü
Forumun eski konularına baktım ama çoğu ürün artık üretilmiyor satılmıyor.
Net bir bütçem yok piyasay çok anlayamadım biraz araştırma yaptım Amazonda no name makineler var ama çok yorumları yok.
K6 değirmenle espressoya da giriş yapmak istiyorum.
Başlangıç için idare edecek ucuz model öneriniz neler olabilir
 
Gaggia Classic Pro alıp @Mühendis abi ye modifiye yaptırabilirsiniz. Sanırım Gaggia kullananların WhatsApp grubu da var. Yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.
Daha da ucuz bir seçenek olarak Beko alıp modlayabilirsiniz. Forumda satılık Bekolar olması lazım.
 
Gaggia Classic Pro alıp @Mühendis abi ye modifiye yaptırabilirsiniz. Sanırım Gaggia kullananların WhatsApp grubu da var. Yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.
Daha da ucuz bir seçenek olarak Beko alıp modlayabilirsiniz. Forumda satılık Bekolar olması lazım.
Gaggia classic prolar internette 8 9k civarı ben biraz daha alt seviye ikinci elde olabilir 3k civarı bişey bakmıştım.
Biliyorum çok zorlama bir bütçe.
 
ikinci el bekolar var o fiyata
 
Gaggia classic prolar internette 8 9k civarı ben biraz daha alt seviye ikinci elde olabilir 3k civarı bişey bakmıştım.
Biliyorum çok zorlama bir bütçe.
Küçük bir arama ile forumda hâl-i hazırda aktif görünen 4 adet Beko ilanı buldum. Buyrun.

Merhabalar,

2. el olarak aldigim espresso makinesini satiyorum.
Bir hevesle aldim fakat yeteri kadar vakit ayiramadigim icin bir kac aydir bir kenarda duruyor.
Aslinda vakit ayiramama sebebim isimin yogunlugu ve V60 demlemelerimin benim icin yeterli olmasi.

Urunun yaninda 58mm tamper ve acilmamis puly caff temizleyici de verilecektir.

Istanbul ici elden teslim, diger illere ise alici odemeli kargo yapabilirim.

Ekli dosyayı görüntüle 15335Ekli dosyayı görüntüle 15336Ekli dosyayı görüntüle 15337Ekli dosyayı görüntüle 15338Ekli dosyayı görüntüle 15339Ekli dosyayı görüntüle 15340

Merhabalar,

Arkadaşımın hesabı olmadığı için onun adına koyuyorum ilanı.

Kılavuzuna kadar mevcut.

Ekli dosyayı görüntüle 19204Ekli dosyayı görüntüle 19205Ekli dosyayı görüntüle 19206

Yer: Ankara

İletişim: Umut

+90 (533) 705 03 53

beko 2170 için opv, manometre, teflon boru ve bağlantı parçaları verilecektir.


Ekli dosyayı görüntüle 23881

Merhaba,

Linkteki espresso makinemi otomatik bir makine aldığım için satıyorum. Bakımları düzenli olarak yapılmıştır. Hiç bir sıkıntısı bulunmamaktadır. Porta filtrenin altındaki plastik parçası kırıldı sadece. Elden teslim tercihim olur. Deneyerek alabilirsiniz.

 
Küçük bir arama ile forumda hâl-i hazırda aktif görünen 4 adet Beko ilanı buldum. Buyrun.
Beko ilanlarını bende gördüm. Sahibinden de falan böyle ilanlar var bekolara göre daha iyi gözüktüler o sebeple onlara pek bakmadım. delonghi gibi markalarında alt seviye makineleri baya uygun fiyata var.
 
Beko ilanlarını bende gördüm. Sahibinden de falan böyle ilanlar var bekolara göre daha iyi gözüktüler o sebeple onlara pek bakmadım. delonghi gibi markalarında alt seviye makineleri baya uygun fiyata var.

Merhaba, kusura bakmayın, bayramınızı kutlamadım, öncelikle bayramınız kutlu olsun.

Sonralıkla, nitelikli kahve forumundasınız, ucuz bir espresso makinesi önerisi istiyorsunuz, size Gaggia Classic Pro ya da Beko almanız öneriliyor. Gidip değişik değişik ilanlar gösteriyorsunuz. Yani cânım efendim, eğer zaten bildiğinizi düşünüyorsanız neden soruyorsunuz, bizim zamanımız o kadar mı değersiz gözünün yağını yidiğim güzel efendim?

Bendeniz hiç Beko ya da Gaggia Classic Pro kullanmadım, lakin yolu öğrendim, eğer bütçe yoksa bunlar alınır. Ya da siz bilirsiniz tabii.

Selametle, iyi geceler.
 
Merhaba, kusura bakmayın, bayramınızı kutlamadım, öncelikle bayramınız kutlu olsun.

Sonralıkla, nitelikli kahve forumundasınız, ucuz bir espresso makinesi önerisi istiyorsunuz, size Gaggia Classic Pro ya da Beko almanız öneriliyor. Gidip değişik değişik ilanlar gösteriyorsunuz. Yani cânım efendim, eğer zaten bildiğinizi düşünüyorsanız neden soruyorsunuz, bizim zamanımız o kadar mı değersiz gözünün yağını yidiğim güzel efendim?

Bendeniz hiç Beko ya da Gaggia Classic Pro kullanmadım, lakin yolu öğrendim, eğer bütçe yoksa bunlar alınır. Ya da siz bilirsiniz tabii.

Selametle, iyi geceler.
Sizlerinde Bayramınız kutlu olsun.
Benim öğrenmek istediğim böyle daha iyi gibi daha yeni gözüken(sadece dış görünüşten çıkardığım) makineler varken neden Beko öneriliyor onu anlamak istiyorum.
 
Sizlerinde Bayramınız kutlu olsun.
Benim öğrenmek istediğim böyle daha iyi gibi daha yeni gözüken(sadece dış görünüşten çıkardığım) makineler varken neden Beko öneriliyor onu anlamak istiyorum.
Gaggia Classic ile Beko neredeyse aynı makineler. Aynı kazan, aynı grup başlığı, aynı duş başlığı, aynı pompa. Farklılık olarak kazanın altında selonoid valf var, o kadar. Gerisi makyaj, tasarım.
 
Wacaco picopresso
 
Geri
Üst