kemalgursoy
Yeni Üye
- İsim
- Kemal Gürsoy
Daha fazla
- İsim
- Kemal Gürsoy
Merhaba
öncelikle bu forumdaki ilk mesajım, herkese merhaba.
benzer konular forumda var mutlaka ama yakın tarihli bulamadığım için tekrar sormak istedim. Yeni başlayan biri için espresso makinesi ve değirmen önerisi alabilir miyim? Biraz eski mesajlara baktığımda Arçelik Beko makineler önerilmiş ama bunların yenisi yok. İkinci el olanlar için de istenen fiyatlar çok makul gelmedi. Hem de acemi olduğum bir konuda risk alıp sorun yaşamak istemiyorum. Değirmen de çok önemli anladığım kadarıyla, toplam bütçenin yarıdan fazlasını değirmene ayırabilirim. Mümkün olduğunca toplamda 5000 TL yi aşmak istemiyorum ama alacağım ekipmanın kısa zamanda yetersiz kalmasını da istemiyorum.
herkese tekrar selamlar ve şimdiden çok teşekkürler.
öncelikle bu forumdaki ilk mesajım, herkese merhaba.
benzer konular forumda var mutlaka ama yakın tarihli bulamadığım için tekrar sormak istedim. Yeni başlayan biri için espresso makinesi ve değirmen önerisi alabilir miyim? Biraz eski mesajlara baktığımda Arçelik Beko makineler önerilmiş ama bunların yenisi yok. İkinci el olanlar için de istenen fiyatlar çok makul gelmedi. Hem de acemi olduğum bir konuda risk alıp sorun yaşamak istemiyorum. Değirmen de çok önemli anladığım kadarıyla, toplam bütçenin yarıdan fazlasını değirmene ayırabilirim. Mümkün olduğunca toplamda 5000 TL yi aşmak istemiyorum ama alacağım ekipmanın kısa zamanda yetersiz kalmasını da istemiyorum.
herkese tekrar selamlar ve şimdiden çok teşekkürler.