• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Gardelli Mzungu Project Talep Toplama

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan puspus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

puspus

Barista
Konum
İstanbul-Anadolu
İsim
Yücel
Daha fazla  
İsim
Yücel
Espresso Makinesi
BFC Ela Junior
Değirmen
Mazzer Mini, Eureka Specilieta, Timemore Chesnut G1
Ekipmanlar
V60,Güralita,Delter, Chemex, Mokapot
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İstanbul
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Ümraniye
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Ümraniye-Dudullu
Dünya Kahve Günü başlığı altında sevgili dostumuz @raistlin güzel bir teklif sundu bizlere.
Kesinlikle. Büyük miktarda alımlarda her şey daha uyguna alınabilir. Paylaşılabilir. Daha iyi fiyatlar da alınabilir.

Fakat ilk mesajının içeriği direkt olarak bakın Mzungu 100 TL daha ucuz diyor. Böyle değil. Senin mesajını okuyan birinin gözünde ben durduk yere pahalı satış yapan bir firma gibiyim eşit alım miktarlarında :) Bunu tamamen iyi niyetle söylüyorum. Bir çok arkadaş bir araya geldiğinde, gümrük riskini aldığında 75 TL'ye düşüyor. Bunu vurguluyorum. Bunun gerçekleşemediği senaryolarda bizim fiyatımız çok hakkaniyetsiz bir fiyat değil.

Ve tekrar da ediyorum. Madem öyle gel 3.000 TL'lik alacağım tek seferde, paylaşım işini de kendim yapacağım de ben de gerekli adımları atarım.

Buyrun Kahve Kulübü'ne açık çağrı. Mzungu mu denemek istiyorsunuz? Festival yoğunluğum bittikten sonra Kulüp bana bir miktar Mzungu vaadi versin, çok da değil öyle yüzlerce kilo falan. Deyin ki 50-70 KG. Yani 200-250 paket. Ben yurtdışı fiyatını veya çok yakınını söz verebilirim. :) Dağıtımını da Kulüp üstlensin mesela, çiçek.

Diğer başlığı da sabote etmeme adına yeni bir başlıkta talepleri toplamamızın en uygunu olacağını düşündüm.
+1 hatta duruma göre +2 olabilirim diye de ifade etmiştim.
o başlıkta @gıdalog @Makaan @RedRightHand @TheEagle da katılım sağlayabileceklerini ilettiler.
+1 diye sayacı başlatayım, isterim diyenler en sonki rakama +1 ( ya da kaç paket alacaksa o kadar) koyup devam ederse kaç paket talebimiz var görmek faydalı olacak.
hadi 200 u bulalım da Togayı biraz yoralım.
 
Son düzenleme:
+2 (1 ekledim 2 oldu 2 tane alacağım değil yani)
 
ben de katılabilirim ama talep toplamadan önce şartları bir netleştirmek gerektiğini düşünüyorum. böyle yurtdışı alımlarında son aşamaya gelinip nihai fiyat belli olunca fire çok oluyor.

Togay Bey, yurtdışı fiyatına yakın bir tutara getiririm ama kargo işine karışmam demiş normal olarak. Belki kendisi kargo dahil bir süreçte yaklaşık fiyat bilgisini bizlere iletebilir. atıyorum toplam şu kadarlık talep için kargo da dahil şu kadara olur tarzında.
 
Arkadaşlar bugüne özel 8 kişi birleşseniz talep ettiğiniz fiyata Mzungu Project alabiliyorsunuz. Dilerseniz başka Gardelli kahveside alabiliyorsunuz. Neden 200 kişiyi toplamaya çalışıyorsunuz.
 
@raistlin bize bir açık çağrıyla gelmiş, çağrısına cevap vermek için talepleri görelim istedim Suat bey. dediğinizi gibi bir seçenekte elbetteki mevcut ama bize gelen çağrıya da sessiz kalmayalım bence. tek olarak almak isteyenlere böyle bir fırsat doğar.
@opare dediklerinizde haklısınız, ama bir çok operasyonu başarıyla yöneten @raistlin bu hususlarda da boş geçmez diye düşünüyorum. belli bi sayıya ulaşılırsa kendisi de detaylandırır mutlaka.
 
@raistlin bize bir açık çağrıyla gelmiş, çağrısına cevap vermek için talepleri görelim istedim Suat bey. dediğinizi gibi bir seçenekte elbetteki mevcut ama bize gelen çağrıya da sessiz kalmayalım bence. tek olarak almak isteyenlere böyle bir fırsat doğar.
@opare dediklerinizde haklısınız, ama bir çok operasyonu başarıyla yöneten @raistlin bu hususlarda da boş geçmez diye düşünüyorum. belli bi sayıya ulaşılırsa kendisi de detaylandırır mutlaka.
Açık çağrı değil ki o başka birşey ama adını söylemek istemiyorum.
 
Açık çağrı değil ki o başka birşey ama adını söylemek istemiyorum.
Ne demek istediğinizi anlayamadım Adem Bey.

Benim tüm söylediğim tekli paket hesabı değil, çoklu alımlar olacaksa adımlar attığımız. Adı da bu durumun, başka bir şey değil.

Hele ki Kulüp talebiyle daha yüklüce alımlar söz konusu olabilirse, bu ürünü yurtdışı şartlarına sağlayabilirim diyorum.

@opare Söylediğinde çok haklı. Detayları netleştirmek gerekiyor. Kaba bir ön hesaplamayla bu işi yurt dışı fiyatıyla kotarabileceğimize inanıyorum. Genel olarak bunun sözünü şimdiden verebilirim 250 paket civarı bir sipariş için. Buradaki sapma en fazla Türkiye içi kargolama bedeli olur. Bu sapmayı da mümkün mertebe bertaraf edip 25 Euro'ya bu kahveyi size teslim etmeye çalışırım, sadece kargo sapmasının sözünü şu an veremem. Bunu gerçekleştirebilirsek zaten yurt dışı fiyatına göre bile epey avantajlı olur. Hatta ofis teslim vs durumlarda bu kargo bedeli de olmayacağı için zaten söz kafadan verilmiş olur kısmi olarak.

Benim niyetim kimseye bir tepki göstermek falan değil. Gardelli toplu satışı da kovalamıyorum açıkçası. Bu ürün zaten bu mantıkla getirilmiyor, tutkuyla ve özel bir deneyimi kısıtla sunabileceğimizin son derece farkındayım. Hacmimiz de ölçümüz de ve hatta haddimiz de bu kadar ithalatımızdaki.

@NoDRaC Suat'ın söylediği de doğru, bugün çoklu arkadaşlar birleşip organizasyonlarını kendileri yapabilir. Tavsiye ediyorum, güzel kahvedir. Hikayesi de enteresandır.

Benim önerim Gardelli'nin anlık bir indirimine karşı tekli paket maliyetimiz ve satış fiyatımızla değerlendirilmemek için bir ricadır. Rica edip bomboş ve önerisiz kalmamak adına da böyle bir teklif sundum. Hepsi de kalpten, o yüzden yanlış anlaşılmalara mahal verecek durumlar yaşansın istemiyorum.

Herkese Sevgiler.
 
Yanlış anlaşılmalara mahal verecek bir durum oluyorsa/olacaksa ben @raistlin ' e tekrar teşekkür ederek talep toplamayı burada kesmek istiyorum. Durduk yere gerilmelere gerginliklere yol açmayalım.
Suat bey'in önerisini değerlendirmek isteyen olursa Gardelli'nin şu anki indirimini kaçırmasınlar.
Dünya kahve gününüz kutlu olsun.
 
Konuyu başka noktalara çekmeye ve Togay Bey'i zan altında bırakmaya gerek yok. Togay Bey'in @raistlin Türkiye'de nitelikli kahve dünyasına gerek ekipman gerekse kahve zenginliği noktasında katkısı çok büyük. Pek çok kahve sever kendisi sayesinde çok iyi kahveler tatma fırsatı buldu. Comandante fellow gibi ürünlerin temsilciliğini Türkiye'ye getirdi. Cafec in dünya ila neredeyse aynı anda tr satışı sağladı. En son coffex olmak üzere Kahve Kulübü olarak ne zaman kampanya yapmak istesek desteğini bizden esirgemedi. Normalleşmenin artması ile birlikte Kahve Kulübü ve Togay İnay olarak birlikte çok güzel projelere gerçekleştireceğimizi düşünüyorum. Gardelli'nin kampanyası bir günlük bir kampanya değerlendirmek isteyen arkadaşlar satın alabilirler.

Kahve Kulübü olarak bizde bu kampanya sayesinde Kahve Kulübüne özel bir organizasyon sözü almış olduk :)
 
Konuyu başka noktalara çekmeye ve Togay Bey'i zan altında bırakmaya gerek yok. Togay Bey'in @raistlin Türkiye'de nitelikli kahve dünyasına gerek ekipman gerekse kahve zenginliği noktasında katkısı çok büyük. Pek çok kahve sever kendisi sayesinde çok iyi kahveler tatma fırsatı buldu. Comandante fellow gibi ürünlerin temsilciliğini Türkiye'ye getirdi. Cafec in dünya ila neredeyse aynı anda tr satışı sağladı. En son coffex olmak üzere Kahve Kulübü olarak ne zaman kampanya yapmak istesek desteğini bizden esirgemedi. Normalleşmenin artması ile birlikte Kahve Kulübü ve Togay İnay olarak birlikte çok güzel projelere gerçekleştireceğimizi düşünüyorum. Gardelli'nin kampanyası bir günlük bir kampanya değerlendirmek isteyen arkadaşlar satın alabilirler.

Kahve Kulübü olarak bizde bu kampanya sayesinde Kahve Kulübüne özel bir organizasyon sözü almış olduk :)

Güzel mesajın için teşekkür ederim Suat.

Sözüm söz. Böyle alelacele bir şey yapmak yerine hepimiz güzelce planlarsak, herkesin kahve ihtiyacı ve stoğuna uygun bir dönemde çok daha keyifli içeriz Mzungu'larımızı. :)
 
Geri
Üst