puspus
Barista
- Konum
- İstanbul-Anadolu
- İsim
- Yücel
Daha fazla
- İsim
- Yücel
- Espresso Makinesi
- BFC Ela Junior
- Değirmen
- Mazzer Mini, Eureka Specilieta, Timemore Chesnut G1
- Ekipmanlar
- V60,Güralita,Delter, Chemex, Mokapot
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Ümraniye
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Ümraniye-Dudullu
Dünya Kahve Günü başlığı altında sevgili dostumuz @raistlin güzel bir teklif sundu bizlere.
Diğer başlığı da sabote etmeme adına yeni bir başlıkta talepleri toplamamızın en uygunu olacağını düşündüm.
+1 hatta duruma göre +2 olabilirim diye de ifade etmiştim.
o başlıkta @gıdalog @Makaan @RedRightHand @TheEagle da katılım sağlayabileceklerini ilettiler.
+1 diye sayacı başlatayım, isterim diyenler en sonki rakama +1 ( ya da kaç paket alacaksa o kadar) koyup devam ederse kaç paket talebimiz var görmek faydalı olacak.
hadi 200 u bulalım da Togayı biraz yoralım.
Kesinlikle. Büyük miktarda alımlarda her şey daha uyguna alınabilir. Paylaşılabilir. Daha iyi fiyatlar da alınabilir.
Fakat ilk mesajının içeriği direkt olarak bakın Mzungu 100 TL daha ucuz diyor. Böyle değil. Senin mesajını okuyan birinin gözünde ben durduk yere pahalı satış yapan bir firma gibiyim eşit alım miktarlarındaBunu tamamen iyi niyetle söylüyorum. Bir çok arkadaş bir araya geldiğinde, gümrük riskini aldığında 75 TL'ye düşüyor. Bunu vurguluyorum. Bunun gerçekleşemediği senaryolarda bizim fiyatımız çok hakkaniyetsiz bir fiyat değil.
Ve tekrar da ediyorum. Madem öyle gel 3.000 TL'lik alacağım tek seferde, paylaşım işini de kendim yapacağım de ben de gerekli adımları atarım.
Buyrun Kahve Kulübü'ne açık çağrı. Mzungu mu denemek istiyorsunuz? Festival yoğunluğum bittikten sonra Kulüp bana bir miktar Mzungu vaadi versin, çok da değil öyle yüzlerce kilo falan. Deyin ki 50-70 KG. Yani 200-250 paket. Ben yurtdışı fiyatını veya çok yakınını söz verebilirim.Dağıtımını da Kulüp üstlensin mesela, çiçek.
Diğer başlığı da sabote etmeme adına yeni bir başlıkta talepleri toplamamızın en uygunu olacağını düşündüm.
+1 hatta duruma göre +2 olabilirim diye de ifade etmiştim.
o başlıkta @gıdalog @Makaan @RedRightHand @TheEagle da katılım sağlayabileceklerini ilettiler.
+1 diye sayacı başlatayım, isterim diyenler en sonki rakama +1 ( ya da kaç paket alacaksa o kadar) koyup devam ederse kaç paket talebimiz var görmek faydalı olacak.
hadi 200 u bulalım da Togayı biraz yoralım.
Son düzenleme: