• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Gagia cadorna prestige vs Philips ep 54XX

tuboalican

Üye
İsim
Alican
Daha fazla  
İsim
Alican
Merhaba arkadaşlar sabahları uyku sersemi kahve hazırlamak çok zor v60 hazırladığımda leş oluyor uyku sersemliğinde hafta içi kullanmak için tam otomatik makineye ihtiyacım var şu anki kurla Max 30 k bütçe
 
lezzet ikisindede aynı, aynı demleme başlığını kullanıyorlar (gaggia/philips/seaco)
hangisi daha az paraya daha çok özellik sunuyorsa onu alın
 
V60 yerine Clever dripperla işinizi kolayca çözebilirsiniz. Çok daha ucuz bir alternatif olarak kenarda dursun :)
 
ikiside değil ne yazık ki. 19 bar bu makine ve öyle saçma sapan 10 içecek özelliği falan yok ama bu işten anlayan biri için gayet yeterli cinste kahve üretiyor. espresso su tabii ki bir manuel değil ama otomatikler içerisinde kesinlikle en iyilerinden biri, otomatiklerin en büyük sorunu olan ılık süt olayı yok yaptığı süt çok başarılı. kısacası azda olsa iyi kahveyi bilen bir kişi için alınabilecek en f/p makine. bu makine ayraında espresso çıktısı olan ve sıcaklık problemi olmayan jura dır. ama onun da fiyatı belli ve gerek yok bence. ayrıca bu makinenin bir artısı da süt sisteminin temizliğinin çok kolay olması. bi inceleyin yada tchibo veya mediamakt ta gidin deneyin.
 
ikiside değil ne yazık ki. 19 bar bu makine ve öyle saçma sapan 10 içecek özelliği falan yok ama bu işten anlayan biri için gayet yeterli cinste kahve üretiyor. espresso su tabii ki bir manuel değil ama otomatikler içerisinde kesinlikle en iyilerinden biri, otomatiklerin en büyük sorunu olan ılık süt olayı yok yaptığı süt çok başarılı. kısacası azda olsa iyi kahveyi bilen bir kişi için alınabilecek en f/p makine. bu makine ayraında espresso çıktısı olan ve sıcaklık problemi olmayan jura dır. ama onun da fiyatı belli ve gerek yok bence. ayrıca bu makinenin bir artısı da süt sisteminin temizliğinin çok kolay olması. bi inceleyin yada tchibo veya mediamakt ta gidin deneyin.

tchibo otomatik makineleri beko grubu üretiyor. Memnun edecekse aynı altyapıyı kullanan arçelik /beko otomatik makinelere bakılabilir. En azından arayüz daha kullanışlı.
ama ben olsam philips 3200 /gaggia cadorna/ delonghi magnifica evo gibi daha bilinen seçeneklere giderdim. Turuncu sitedeki yorumlar yardımcı olabilir.
Jura seviyesinde kaliteli espresso shotlar alınamayabilir ( kaldıki juranın 100bin tl lik modelleri bile giriş seviyesi bir gaggia classic dan daha iyi espresso üretemiyor) ama oldukça içilebilir espresso ve süt bazlı içecekler veriyorlar.
 
tchibo otomatik makineleri beko grubu üretiyor. Memnun edecekse aynı altyapıyı kullanan arçelik /beko otomatik makinelere bakılabilir. En azından arayüz daha kullanışlı.
ama ben olsam philips 3200 /gaggia cadorna/ delonghi magnifica evo gibi daha bilinen seçeneklere giderdim. Turuncu sitedeki yorumlar yardımcı olabilir.
Jura seviyesinde kaliteli espresso shotlar alınamayabilir ( kaldıki juranın 100bin tl lik modelleri bile giriş seviyesi bir gaggia classic dan daha iyi espresso üretemiyor) ama oldukça içilebilir espresso ve süt bazlı içecekler veriyorlar.
Delonghi magnifica evo: şikayet sitelerine bakarsanız sıcak içecek hazırlamadaki başarısızlığı ve sütün makinanın içerisine girmesi sebebiyle ( süt temizleme sistemi denmesin ama bu forumun çoğu sütün 10ml su akıtmakla temizlenmeyeceğini bilir)
Gaggia çadırda: seramik burn, delonghiden daha da soğuk kahve, hala yağlama falan işleri….
Tchibo: en azından kahve markasıdır, Mercedes bile Renault ile ortaklığa gidiyor birbirlerinin güçlü yanlarını karlılıklarını artırmak için kullanıyorlar. Tchibo kendi belirlediği teknoloji ile arçelik/Beko’nun üretim gücünü kullanıyorsa bu onu düşürmez. Birde son olarak Melitta Barista serisi, Siemens, juranın 19 bar makinelerin fiyatlarına bi bakın isterseniz. Ama tercih meselesidir başka bişey diyemem.
 
Delonghi magnifica evo: şikayet sitelerine bakarsanız sıcak içecek hazırlamadaki başarısızlığı ve sütün makinanın içerisine girmesi sebebiyle ( süt temizleme sistemi denmesin ama bu forumun çoğu sütün 10ml su akıtmakla temizlenmeyeceğini bilir)
Gaggia çadırda: seramik burn, delonghiden daha da soğuk kahve, hala yağlama falan işleri….
Tchibo: en azından kahve markasıdır, Mercedes bile Renault ile ortaklığa gidiyor birbirlerinin güçlü yanlarını karlılıklarını artırmak için kullanıyorlar. Tchibo kendi belirlediği teknoloji ile arçelik/Beko’nun üretim gücünü kullanıyorsa bu onu düşürmez. Birde son olarak Melitta Barista serisi, Siemens, juranın 19 bar makinelerin fiyatlarına bi bakın isterseniz. Ama tercih meselesidir başka bişey diyemem.
Şimdi ben bir espresso cahili olarak buralarda okuduğum kadarıyla 15 bar makinaları 9 bara düşürtmek için yay değişimi falan gibi işler yapıldığını gördüm. Hatta o zaman merak etmiştim az bar’ı çoğaltmak olsa mantıklı gelecek ama çoğu azaltmayı hiç bir zaman anlamadım 😂😂 neyse merak ettiğim o değil çok bilimsel açıklaması vardır kesin ama benim merak ettiğim 15 bar bile düşürmeye çalışılırken, 19 bar makineyi övmeniz konusunu merak ettim gerçekten. Yani sorun 15 barda mı sadece 😂 sorumu lütfen yanlış anlamayın başta da söylediğim gibi bir espresso cahili olarak bilgilenmek için soruyorum anlayışınıza sığınarak.
 
Şimdi ben bir espresso cahili olarak buralarda okuduğum kadarıyla 15 bar makinaları 9 bara düşürtmek için yay değişimi falan gibi işler yapıldığını gördüm. Hatta o zaman merak etmiştim az bar’ı çoğaltmak olsa mantıklı gelecek ama çoğu azaltmayı hiç bir zaman anlamadım 😂😂 neyse merak ettiğim o değil çok bilimsel açıklaması vardır kesin ama benim merak ettiğim 15 bar bile düşürmeye çalışılırken, 19 bar makineyi övmeniz konusunu merak ettim gerçekten. Yani sorun 15 barda mı sadece 😂 sorumu lütfen yanlış anlamayın başta da söylediğim gibi bir espresso cahili olarak bilgilenmek için soruyorum anlayışınıza sığınarak.
Son derece haklısınız. Kısaca elimden geldiğince ve bildiğimce anlatıyım. Birincisi manuel makinalarda bildiğiniz üzere öğütüm kalınlığı, kahveyi templeme vb. Pek çok şeyi biz yapıyoruz ve espressoyu basınç gücü dışında pek çok değişkenle en mükemmel kaliteyle elde etmeye çalışıyoruz. Otomatik makinalarda bizim bildiğim anlamda bir kahve öğütümü ve temp vb. Başka bişey söz konusu değil. Doğal olarak manuel makinelerden farklı olarak 19 bar olması espressoya en yakın kahveye ( bakın espresso demiyorum) ulaşma ve yaptığı süt vb. Açılardan önem arz ediyor. Durum bundan ibaret benim bildiğim kadarıyla.
 
Son derece haklısınız. Kısaca elimden geldiğince ve bildiğimce anlatıyım. Birincisi manuel makinalarda bildiğiniz üzere öğütüm kalınlığı, kahveyi templeme vb. Pek çok şeyi biz yapıyoruz ve espressoyu basınç gücü dışında pek çok değişkenle en mükemmel kaliteyle elde etmeye çalışıyoruz. Otomatik makinalarda bizim bildiğim anlamda bir kahve öğütümü ve temp vb. Başka bişey söz konusu değil. Doğal olarak manuel makinelerden farklı olarak 19 bar olması espressoya en yakın kahveye ( bakın espresso demiyorum) ulaşma ve yaptığı süt vb. Açılardan önem arz ediyor. Durum bundan ibaret benim bildiğim kadarıyla.
Evet haklısınız o değişim yapılan makine gaggia classicti sanırım, manuel bir makineydi. Evet şimdi iki durum arası fark daha anlamlı oldu. Teşekkürler cevabınız için 😊
 
tchibo otomatik makineleri beko grubu üretiyor. Memnun edecekse aynı altyapıyı kullanan arçelik /beko otomatik makinelere bakılabilir.
Bu arada düzeltme olsun; Tchibo'nun makinelerini Koç grubu üretmiyor. Tchibo, Arçelik, Beko, Grundig, Vestel, Severin, Caso, Smeg ve daha kim bilir kaç marka aynı Çin'li üreticiden private label üretim yaptırıyor.
 
Bu arada düzeltme olsun; Tchibo'nun makinelerini Koç grubu üretmiyor. Tchibo, Arçelik, Beko, Grundig, Vestel, Severin, Caso, Smeg ve daha kim bilir kaç marka aynı Çin'li üreticiden private label üretim yaptırıyor.
Dediğim gibi bir çok firma gibi Çin de ürettiriyor demek ki. Gayet normal.
 
Geri
Üst