Zeki Tüzün
Yeni Üye
- Konum
- İzmir
- İsim
- Zeki
Daha fazla
- İsim
- Zeki
- Espresso Makinesi
- Gaggia New Classic Pro
- Değirmen
- Gaggia MD15
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İzmir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Bornova
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Alsancak
Arkadaşlar öncelikle merhaba, forumda yeniyim 2 yıldır kahveyle yakından ilgileniyorum ve bu ilgime bağlı olarakta makinemi bir üst seviye olan Gaggia New Classic Pro ya çıkarttım makineyi 2. el satın aldım temizliğini yaptım tamperı mı aldım vs vs işe koyuldum şimdi sizlere sorum şu;
Öncelikle belirtiyim ki kullandığım öğütücü Gaggia MD15 ve espresso için yetersiz bir öğütücü bunu farketmem geç ve acı oldu biraz
ve bu yüzden baya bi basınçsız sepet dememden sonra bu öğütücüyle bu işin olmayacağını anladım ve yeterli bütçe oluşturana kadar basınçlı sepete geçtim. Ancak basınçlı sepette bile 18-19 gr kahveye 15-18 sn demlemeye ulaşabiliyorum akış çok hızlı. Biliyorum öğütücü espresso için ideal değil ancak ben basınçlı sepet kullanıyorum yani en azından biraz daha uzun sürmesi gerekmez mi ?
Bir diğer sorum ise çözüm olarak makineye yayla opv ayarı yapıp 9 bar a düşürsem bir şey değişir mi, ayrıca şuana kadar sadece puly puffla grup başlığı temizliği yaptım ve duş başlığını söküp deliklerini fln temizledim gaggianın kendi solüsyonuyla descaling fln yapmadım ve aldığım kişi çokta temiz kullanmamış sağolsun
bu soruna kaynak olmuş olabilir mi ?
Yani kısaca düşüncelerinizi merak ediyorum
Öncelikle belirtiyim ki kullandığım öğütücü Gaggia MD15 ve espresso için yetersiz bir öğütücü bunu farketmem geç ve acı oldu biraz
Bir diğer sorum ise çözüm olarak makineye yayla opv ayarı yapıp 9 bar a düşürsem bir şey değişir mi, ayrıca şuana kadar sadece puly puffla grup başlığı temizliği yaptım ve duş başlığını söküp deliklerini fln temizledim gaggianın kendi solüsyonuyla descaling fln yapmadım ve aldığım kişi çokta temiz kullanmamış sağolsun
Yani kısaca düşüncelerinizi merak ediyorum