• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Gaggia Evo Pro alınır mı? Alınırsa hangi modları yapmak gerek?-

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Zerathul
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zerathul

Üye
İsim
Barış Koçer
Daha fazla  
İsim
Barış Koçer
Merhaba dün 12.500 TL'ye Gaggia Evo pro sipariş ettim. Fakat 9300 civarına eski versiyon pro classic alınabiliyor. Sizce hangisini almak mantıklı? Bir de bu cihaza başlangıçta hangi modları yapmak gerek?

Şimdiden teşekkürler.
 
Farklar:

1 Kazanda farklı bir kaplama kullanılmış,
2 Portafiltre Pirinçmiş, Çelik olmuş
3 Grup başlığı chrome kaplamaymış, şimdi tamamen pirinçmiş

Bunların küçük güncellemeler olduğu söyleniyor, fincan kalitesine ne kadar etki eder tartışılır.

Aradaki farkı çıktınızın kalitesini artıran modlara harcamanız sanki daha doğru gibi, fiyat performans açısından

PID, 9 bar OPV yay temel olarak yapılması gerekenler

Manometre, Dimmer eklentilerde bir tık ileri seviye, daha profille oynama açısından gerekli olanlar

Birde latte art için daha doğru süt köpürtmek adına buhar gücü artırma ve buhar çubuğu ucunu değişme gibi eklentiler var.

Birde kullanımı kolaylaştıran, atık su haznesinin inceltilmesi, ışıklar falan gibi görsel şeylerde mevcut.
 
Farklar:

1 Kazanda farklı bir kaplama kullanılmış,
2 Portafiltre Pirinçmiş, Çelik olmuş
3 Grup başlığı chrome kaplamaymış, şimdi tamamen pirinçmiş

Bunların küçük güncellemeler olduğu söyleniyor, fincan kalitesine ne kadar etki eder tartışılır.

Aradaki farkı çıktınızın kalitesini artıran modlara harcamanız sanki daha doğru gibi, fiyat performans açısından

PID, 9 bar OPV yay temel olarak yapılması gerekenler

Manometre, Dimmer eklentilerde bir tık ileri seviye, daha profille oynama açısından gerekli olanlar

Birde latte art için daha doğru süt köpürtmek adına buhar gücü artırma ve buhar çubuğu ucunu değişme gibi eklentiler var.

Birde kullanımı kolaylaştıran, atık su haznesinin inceltilmesi, ışıklar falan gibi görsel şeylerde mevcut.
Merhaba, cevabınız için teşekkürler. Bir inceleme sitesinde farkların aşağıdaki gibi olduğunu görmüştüm ama bir hata mı var acaba?
  • 9-bar OPV(hali hazırda var görünüyor, fakat bölgesel olabilir mi? Bir yerde de sadece kuzey Amerika'ya özel bu geliştirmenin olduğunu okumuştum sanki)
  • New polished stainless steel 58mm portafilter (vs. chrome-plated brass)
  • New polished steel cover for the brew group
  • New anti-scale food safe boiler coating
  • Updated mounting plate to secure the pump and boiler to reduce vibration noise
 
  • 9-bar OPV
  • New polished stainless steel 58mm portafilter (vs. chrome-plated brass)
  • New polished steel cover for the brew group
  • New anti-scale food safe boiler coating
  • Updated mounting plate to secure the pump and boiler to reduce vibration noise

@TayfunTmr beyin verdiği kıymetli bilgilerin ingilizcesi gibi duruyor.
Cok kıymetli cevaplarınız için çok teşekkürler.
Benim merak ettiğim tüm bu modifikasyonlar uygulandığında stage 3 Supra mk4 gibi egzoz patlatabiliyor muyuz? 😂
 
@TayfunTmr beyin verdiği kıymetli bilgilerin ingilizcesi gibi duruyor.
Cok kıymetli cevaplarınız için çok teşekkürler.
Benim merak ettiğim tüm bu modifikasyonlar uygulandığında stage 3 Supra mk4 gibi egzoz patlatabiliyor muyuz? 😂
Hocam paylaşmamdaki kasıt ingilizcesi olması değil, yanlış anlaşıldım sanırım 9 bar OPV halihazırda var gözüküyor, o yüzden paylaşmıştım.
 
Farklar:

1 Kazanda farklı bir kaplama kullanılmış,
2 Portafiltre Pirinçmiş, Çelik olmuş
3 Grup başlığı chrome kaplamaymış, şimdi tamamen pirinçmiş

Bunların küçük güncellemeler olduğu söyleniyor, fincan kalitesine ne kadar etki eder tartışılır.

Aradaki farkı çıktınızın kalitesini artıran modlara harcamanız sanki daha doğru gibi, fiyat performans açısından

PID, 9 bar OPV yay temel olarak yapılması gerekenler

Manometre, Dimmer eklentilerde bir tık ileri seviye, daha profille oynama açısından gerekli olanlar

Birde latte art için daha doğru süt köpürtmek adına buhar gücü artırma ve buhar çubuğu ucunu değişme gibi eklentiler var.

Birde kullanımı kolaylaştıran, atık su haznesinin inceltilmesi, ışıklar falan gibi görsel şeylerde mevcut.
Hocam makine değil ama değirmenler açısından bir sorum olacak size. Başlangıç için el değirmeni almayı düşünüyordum, J max ve K ultra modellerine baktım genelde, J max daha espresso odaklı olduğu için ona karar kılmıştım fakat forumda şöyle bir ilan gördüm, sizce bu daha mı mantıklı olur? J max fiyatı 6500 civarında, arada az fark yok fakat hem ssp burr olması hem de elle öğütmek bir süre sonra sıkıcı gelebilir kaygısıyla bunu mu alsam diye düşündüm. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
İmkanınız varsa kaçırmayın, espressoyu el değirmeniyle yapmak sizi soğutur, çünkü yeni aldığınız kahvenin kalibre aşaması bile can sıkarken bir de el değirmeni kullanmak çok zor olacaktır.
 
Merhaba, cevabınız için teşekkürler. Bir inceleme sitesinde farkların aşağıdaki gibi olduğunu görmüştüm ama bir hata mı var acaba?
  • 9-bar OPV(hali hazırda var görünüyor, fakat bölgesel olabilir mi? Bir yerde de sadece kuzey Amerika'ya özel bu geliştirmenin olduğunu okumuştum sanki)
  • New polished stainless steel 58mm portafilter (vs. chrome-plated brass)
  • New polished steel cover for the brew group
  • New anti-scale food safe boiler coating
  • Updated mounting plate to secure the pump and boiler to reduce vibration noise
Merhaba, bugün Evo'da yaptığım testte basıncın 14 bar olduğunu gördüm. Yani Türkiye gelenlerde 9 bar olan değil eski tip yay kullanılmış. Videoyu ekliyorum:




PID kit uygulaması ise sorunsuz geçti. sadece uygulamadan önce kabloları yeni kablo soketinden çıkartmak gerekiyor. (şekildeki gibi tornavida ile bastırınca çıkıyor)

Uygulama 2019 versiyonunda olduğu gibi geri sökülebilir olduğundan garantiyi bozmadan yapılabiliyor. Sanırım en iyi yönü bu oldu.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4605.jpeg
    IMG_4605.jpeg
    80 KB · Görüntüleme: 40
  • IMG_4610.jpg
    IMG_4610.jpg
    70.7 KB · Görüntüleme: 38
  • Ferrari (1 of 1).jpg
    Ferrari (1 of 1).jpg
    105.9 KB · Görüntüleme: 38
Merhaba, bugün Evo'da yaptığım testte basıncın 14 bar olduğunu gördüm. Yani Türkiye gelenlerde 9 bar olan değil eski tip yay kullanılmış. Videoyu ekliyorum:




PID kit uygulaması ise sorunsuz geçti. sadece uygulamadan önce kabloları yeni kablo soketinden çıkartmak gerekiyor. (şekildeki gibi tornavida ile bastırınca çıkıyor)

Uygulama 2019 versiyonunda olduğu gibi geri sökülebilir olduğundan garantiyi bozmadan yapılabiliyor. Sanırım en iyi yönü bu oldu.

Merhaba, bilgilendirme için teşekkürler. PID kitini ve 9 bar yayı sizden temin etme şansım var mı?
 
Merhaba, elbette. Shopier linkini aşağıya ekliyorum. PID kit stoğu haftaya güncellenecek:

 
Merhaba, elbette. Shopier linkini aşağıya ekliyorum. PID kit stoğu haftaya güncellenecek:

Shopier üzerinden değil de, direkt size eft yapsam bu 3 ürün için fiyatta değişiklik oluyor mu?
 
Merhaba dün 12.500 TL'ye Gaggia Evo pro sipariş ettim. Fakat 9300 civarına eski versiyon pro classic alınabiliyor. Sizce hangisini almak mantıklı? Bir de bu cihaza başlangıçta hangi modları yapmak gerek?

Şimdiden teşekkürler.
Yapılan değişikliklerin hepsini modlama esnasında çok daha uyguna yapabilirsiniz. İsteğe bağlı olarak Kazan hariç diğer tüm parçaları değiştiriyoruz zaten hemen hemen. Bir de sıfır makine almaktansa ikinci el gaggia edinip modlamak çok daha verimli. Sıfır aldığınızda yayı takmak için bile içini açtığınız an malesef garanti kapsamı dışına adım atıyorsunuz. Bununla beraber pid v.b modlaarı hiç saymıyorum...
 
Yapılan değişikliklerin hepsini modlama esnasında çok daha uyguna yapabilirsiniz. İsteğe bağlı olarak Kazan hariç diğer tüm parçaları değiştiriyoruz zaten hemen hemen. Bir de sıfır makine almaktansa ikinci el gaggia edinip modlamak çok daha verimli. Sıfır aldığınızda yayı takmak için bile içini açtığınız an malesef garanti kapsamı dışına adım atıyorsunuz. Bununla beraber pid v.b modlaarı hiç saymıyorum...
Hocam olabildiğince bir şeyleri sıfır almaya çalışıyorum genel olarak. Teşekkür ederim bilgilendirme için. Bu arada whatsapp grubu mu var Gaggia için?
 
Hocam olabildiğince bir şeyleri sıfır almaya çalışıyorum genel olarak. Teşekkür ederim bilgilendirme için. Bu arada whatsapp grubu mu var Gaggia için?
tabi var evet numaranızı bana özelden yazarsanız eklerim.


Tabi haklısın ama grup showerından her parçasına değiştirip yenileyebileyeceğiniz bir cihaz gaggia. Ve içerisinde bir tane elektronik kart bile yok. Tamamen analog düz kablo gidiş gelişleriyle iç aksamının tamamı çözülmüş bir makinedir. Modlamalara tak çıkarlara da o yüzden bu kadar uygun...

Çok eski olmayan fazla kullanılmamış modlanmamış bir gaggia alıp modlayabilirsiniz. Geri kalan parayı modlama ve aksesuarlara ayırırsınız...
 
tabi var evet numaranızı bana özelden yazarsanız eklerim.


Tabi haklısın ama grup showerından her parçasına değiştirip yenileyebileyeceğiniz bir cihaz gaggia. Ve içerisinde bir tane elektronik kart bile yok. Tamamen analog düz kablo gidiş gelişleriyle iç aksamının tamamı çözülmüş bir makinedir. Modlamalara tak çıkarlara da o yüzden bu kadar uygun...

Çok eski olmayan fazla kullanılmamış modlanmamış bir gaggia alıp modlayabilirsiniz. Geri kalan parayı modlama ve aksesuarlara ayırırsınız...
Hocam özelden ilettim numaramı
 
Aslında ben Gaggia yerinde olsam Apple gibi bir site yaparım. Baz makina fiyatı mesela 10000 tl. Modlama istiyorsanız artı 5000 tl. Sepet istiyorsanız örneğin İMS artı 800, DEC artı 600 felan. Kapsüle uygun filtre isterseniz şu diye uzar gider. Sonuç olarak biz makine için bu kadar uğraşmayız hem onlar da kazanmış olur.
 
Aslında ben Gaggia yerinde olsam Apple gibi bir site yaparım. Baz makina fiyatı mesela 10000 tl. Modlama istiyorsanız artı 5000 tl. Sepet istiyorsanız örneğin İMS artı 800, DEC artı 600 felan. Kapsüle uygun filtre isterseniz şu diye uzar gider. Sonuç olarak biz makine için bu kadar uğraşmayız hem onlar da kazanmış olur.
Hocam her ürün için ayrı üretim zor olabilir.
 
Her ürün için seçenekli üretim büyük adetlerde çok çok zor olur evet ama neden hala pro / deluxe / extra vs. gibi bir sınıflandırmayla topluluğun sevdiği eklentilerle birlikte satın alınabilecek, böylece garantinin de bozulmadan arzulanan modlara ulaşılabilecek bir model / modeller yaratmazlar bunca yıldır anlamıyorum. Hatta direkt Gaggiuino gibi bir model yap Decent killer diye sat.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst