• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Gaggia Classic Pro tavsiye eder misiniz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MTNx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MTNx

Yeni Üye
İsim
Metin
Daha fazla  
İsim
Metin
Şuan Philips otomatik makine kullanıyorum ve daha iyi kahveler için manuel makineye geçmeyi planlıyorum. Uygun fiyatlı olarak yabancılarda hep Gaggia Classic Pro'nun önerildiğini gördüm. Bizde sıfırı pahalı olsa da idare eder fiyatlara ikinci el ilanlar buldum. Siz bu makineyi tavsiye eder misiniz? 8000-8500₺ gibi bir bütçem var, ikinci elde 4500'e Gaggia alıp kalanı ile grinder bakmayı planlıyorum. Tavsiyelerinize açığım.
 
Yaklasik 1 senedir kullaniyorum. İyi bir ogutucu ve pid kiti ile sizi mutlu edecek bir makinedir.
Cappuccino vs. gibi sütlü kahve yaparken sorun yaşıyor musunuz makinenin hacminden dolayı? Hep giriş seviyesi olarak önerilmiş fakat bana tek başına kahve yapan biri için her türlü yeterli gibi geldi, ileride tekrar yükseltmek istemiyorum. En fazla modlama veya yeni portafiltre gibi ekstralar alırım.
 
Cappuccino vs. gibi sütlü kahve yaparken sorun yaşıyor musunuz makinenin hacminden dolayı? Hep giriş seviyesi olarak önerilmiş fakat bana tek başına kahve yapan biri için her türlü yeterli gibi geldi, ileride tekrar yükseltmek istemiyorum. En fazla modlama veya yeni portafiltre gibi ekstralar alırım.
Ben geçen hafta https://www.gelbura.com/urun/lelit-glenda-pl41plust-pid-ayarli-ticari-espresso-kahve-makinesi uzantısındaki Lelit Glenda yı aldım aşırı memnunum Gaggia Classic Pro ya göre şu an hem daha ucuz hem de ekstra bir çok özelliği var. Kesinlikle direk bu makine ikisini de gören biri olarak arada ciddi kalite farkı var.
 
Sorun yasamiyorum. Genelde gunluk 2 bardak sutlu icecek yapiyorum. Pid onemli ama sicakliklari gormek icin cunku buhardan sonra kazan 160derece oluyor o sicakligi dusurup yeni shot almak gerekiyor. Ama sizin isinizi herturlu gorecektir
 

Ekli dosyalar

  • BC2F8E93-1FFB-438B-BF58-32B3EEE7245D.jpeg
    BC2F8E93-1FFB-438B-BF58-32B3EEE7245D.jpeg
    103.9 KB · Görüntüleme: 29
Ben geçen hafta https://www.gelbura.com/urun/lelit-glenda-pl41plust-pid-ayarli-ticari-espresso-kahve-makinesi uzantısındaki Lelit Glenda yı aldım aşırı memnunum Gaggia Classic Pro ya göre şu an hem daha ucuz hem de ekstra bir çok özelliği var. Kesinlikle direk bu makine ikisini de gören biri olarak arada ciddi kalite farkı var.
O modele de bakmıştım, artı olarak PID var eksi olarak ise portafiltre 57mm. Şimdilik ikisinin de sıfırı çok pahalı geldi, ikinci el ilanlarda ise Breville(Sage) veya Gaggia çok var. Breville'ler hakkında yorumlar karışık iken Gaggia hep olumlu yorumlara sahipti, onun için şimdilik o ilanlara bakıyorum. Eğer 2.el'de bulamazsam sıfırda lelit gibi alternatiflere de yönelebilirim. Teşekkürler.
 
O modele de bakmıştım, artı olarak PID var eksi olarak ise portafiltre 57mm. Şimdilik ikisinin de sıfırı çok pahalı geldi, ikinci el ilanlarda ise Breville(Sage) veya Gaggia çok var. Breville'ler hakkında yorumlar karışık iken Gaggia hep olumlu yorumlara sahipti, onun için şimdilik o ilanlara bakıyorum. Eğer 2.el'de bulamazsam sıfırda lelit gibi alternatiflere de yönelebilirim. Teşekkürler.

Espresso macerasına yeni başlamış birisi olarak bütçe artırıp Glenda(Glenda PlusT 58mm bu arada) + Uygun bir değirmen almak en güzeli :) (Uzun zamandır bakıyorum 58mm portafiltreye sahip ikinci el pid'li bir makinaya pek denk gelmedim)
Bütçem sınırlı olunca bende Gaggia Classic + 1Zpresso JX-Pro ile devam ediyorum.
 
Değirmene ayıracağınız bütçe de çok önemli. 5-6 bin civarı ikinci el gaggia olsa 3 bin lira civarı bütçe ile lelit fred alabilirsiniz sanıyorum en uygun olarak. Ay sonuna kadar indirim var faydalanabilirsiniz. Değirmen > makine aslında bu konu önemli
 
O modele de bakmıştım, artı olarak PID var eksi olarak ise portafiltre 57mm. Şimdilik ikisinin de sıfırı çok pahalı geldi, ikinci el ilanlarda ise Breville(Sage) veya Gaggia çok var. Breville'ler hakkında yorumlar karışık iken Gaggia hep olumlu yorumlara sahipti, onun için şimdilik o ilanlara bakıyorum. Eğer 2.el'de bulamazsam sıfırda lelit gibi alternatiflere de yönelebilirim. Teşekkürler.
Bahsettiğim model 58 mm portafiltreye sahip. Hem de 300 ml pirinç kazana sahip. Bu arada 57 mm portafiltreli modellerde daha farklı bence 58 mm olanları tercih etmek mantıklı. Gaggia alüminyum kazan kullanıyor. Sağlık olayına çok takılmıyorum ama hızlı ısındığı gibi hızlı soğuyor thermal surfing. Pirinç kazan mantıklı.
 
Hızlı ısınıp hızlı soğuma kısmı espresso makinelerinde her anlamda avantaj olmuyor bu tip küçük haznelerde aldığınız shot süresince ciddi bir sıcaklık stabilitesi sorunu baş gösteriyor.
 
Gaggia classic alacaksanız bence modlu almaya bakın yoksa diğer türlüsü bir halta yaramaz.
Mod kitine baktım da ekranı Hepsiburada'dan, diğer parçaları elektrikçilerde bulunabilir veya bütün parçalar Aliexpress'ten alınabilir gibi.
Değirmene ayıracağınız bütçe de çok önemli. 5-6 bin civarı ikinci el gaggia olsa 3 bin lira civarı bütçe ile lelit fred alabilirsiniz sanıyorum en uygun olarak. Ay sonuna kadar indirim var faydalanabilirsiniz. Değirmen > makine aslında bu konu önemli
Evet öğütücüye dediğiniz gibi 3-3.5 gibi bir miktar kalır gibi duruyor.
Bahsettiğim model 58 mm portafiltreye sahip. Hem de 300 ml pirinç kazana sahip. Bu arada 57 mm portafiltreli modellerde daha farklı bence 58 mm olanları tercih etmek mantıklı. Gaggia alüminyum kazan kullanıyor. Sağlık olayına çok takılmıyorum ama hızlı ısındığı gibi hızlı soğuyor thermal surfing. Pirinç kazan mantıklı.
Lelit ikinci el olmadığı için şimdilik Gaggia alınabilir gibi duruyor. Eğer ikinci elde şans yüzümüze gülmezse sıfırlarda Lelit de değerlendirilebilir.
 
Selamlar.
Gaggia'nın pro ve normal versiyonu arasındaki farklar nelerdir? Alttaki gibi inox modeli için farklı yıl serileri var kafam karıştı.
RI9480/11 New Classic 2018
RI9480/11 New Classic 2019
RI9480/11 New Classic 2019 Pro
 
Renk değişikliği dışında hepsi aynı cihazlar.
 
Hazır bu aralar uçmamışken, edinmeli mi edinmemeli mi, ne dersiniz? 3-5 fazla verip lelit mi almalı?
 
Bende delonghi eco 311 modelinden bir üst seviyeye geçmek istiyorum. Sanırım Gaggia Classic bana pek seviye atlatmıyor. Mod, kit vs de uğraşmak istemiyorum. Letitlere mi bakmak gerekiyor direk? :rolleyes:
 
Geri
Üst