Merhabalar,
Gaggia classic pro modelini aldim. Daha once espresso tecrübem yok. Makine ikinci el yaninda sadece pressurized double sepeti var.
Sorularima gelirsek
1-) Ogutucu olarak lelit fred almayi planliyorum. İleride degistirmeyi dusunuyorum. Cokca konusuldu ama biraz motive olma ihtiyacim var
baslangic icin beni memnun eder mi siz degerli kahve uzmanlari?
2-) Portafiltreyi alttan kesip bottomless yapip bide sepet alip devam etmek mi mantikli sizce yoksa bi sepet alip devam etmek mi veya hic bir sey yapmadan devam etmek mi?
3-) Sut kopurtme için 300mm standart celik bi pitcher almayi planliyorum. Uygun fiyatli onerilerinizi bekliyorum.
4-) Satici cok kullanmadigini soyluyor ama descaling yapmali miyim?
simdiden tesekkurler herkese. Ogutucum olmadigi icin kahve yapamiyorum ama gideyim uzerinde fincanlarimi isitayim bari hadi kaçtım.
Gaggia classic pro modelini aldim. Daha once espresso tecrübem yok. Makine ikinci el yaninda sadece pressurized double sepeti var.
Sorularima gelirsek
1-) Ogutucu olarak lelit fred almayi planliyorum. İleride degistirmeyi dusunuyorum. Cokca konusuldu ama biraz motive olma ihtiyacim var
2-) Portafiltreyi alttan kesip bottomless yapip bide sepet alip devam etmek mi mantikli sizce yoksa bi sepet alip devam etmek mi veya hic bir sey yapmadan devam etmek mi?
3-) Sut kopurtme için 300mm standart celik bi pitcher almayi planliyorum. Uygun fiyatli onerilerinizi bekliyorum.
4-) Satici cok kullanmadigini soyluyor ama descaling yapmali miyim?
simdiden tesekkurler herkese. Ogutucum olmadigi icin kahve yapamiyorum ama gideyim uzerinde fincanlarimi isitayim bari hadi kaçtım.
