• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Forumun En Çok Sevdiği 10 Firma 2019-2023 Arası

kahveanalisti

Barista
Editör
Konum
Ankara
Daha fazla  
Espresso Makinesi
Rocket Cinquantotto
Değirmen
Eureka Mignon Specialita-Ode Brew Grinder- Comandante C40 MK3
Ekipmanlar
V60-Breville Sage Precision Brewer-Syphon-Aeropress-Nanopresso-Kompresso-Kruve Elek-Kruve Bardak-Acaia Pearl S-Felicita-Fellow Kettle
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Ankara
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Çankaya
FİRMALARSEÇİLME SAYISI
Null4
CoffeeNutz3
Coffee Department2
Grizzly Coffee Roasters2
Kafein Kültür2
Kahve Fabrikası2
Montag2
Probador Collectiva2
Williams Roastery2
Zümrüt Karaca2

2019 Kasım - 2023 Mart arası anketlerde en çok seçilen 10 firmayı sizin için ekledim. Bunlardan Null ve Probador listemizden çekildiler.
 
Son düzenleme:
Null 4'müş hemen değiştirdim.
 
Keşke Cihan abi küstürülmeseydi tam taşınma zamanı denk gelmişti🥲
 
Deneyimleyen Arkadaşlar Bu Firmaların En çok beğendikleri kahvelerini yazarsa ne güzel olur… ama herkesin tek 1 isim yazma hakkı olsun :)
 
Kim kimi küstürdü konu hakkında bilginiz var mı acaba? :)
Bende merak ettim ya şimdi , acaba bilmediğimiz bir konu varsa konuşulmasında fayda var bence.
Zira gördüğüm kadarı ile ilgili şahsın kibri küstürmüştü en azından beni. Başka bir durum varsa
biz yanlış anladıysak düzeltmesini de bilmek gerek.
 
Bende merak ettim ya şimdi , acaba bilmediğimiz bir konu varsa konuşulmasında fayda var bence.
Zira gördüğüm kadarı ile ilgili şahsın kibri küstürmüştü en azından beni. Başka bir durum varsa
biz yanlış anladıysak düzeltmesini de bilmek gerek.
Levent’in iyi arkadaşı o yüzden arasıra kahvelere uğruyor hatta özelden mesaj atın kendi cephesini detaylıca anlatıyor😁 Yanlış anlamalar çok üzücü onu dinleyince Cihan Abi haklı öbür tarafı dinlesek bu sefer büyük ihtimalle o tarafa da hak verilir. Kibirli bir insan değil ama oturup muhabbet edince çok tatlı. Kahvelerine zaten damak tadı çok subjektif bir durum ama forumlara yolum düşmeden önce de öyleydi hemen hemen her sene seçkideki bütün kahvelerini denediğim tek kavurucu oluyor.
 
zümrüt karaca la divisa geisha 👍🏻👍🏻👍🏻
 
Probador'la forumun çok enteresan bir ilişkisi var sürekli kavga edip ayrılmayan çiftler gibi 😂
 
Levent’in iyi arkadaşı o yüzden arasıra kahvelere uğruyor hatta özelden mesaj atın kendi cephesini detaylıca anlatıyor😁 Yanlış anlamalar çok üzücü onu dinleyince Cihan Abi haklı öbür tarafı dinlesek bu sefer büyük ihtimalle o tarafa da hak verilir. Kibirli bir insan değil ama oturup muhabbet edince çok tatlı. Kahvelerine zaten damak tadı çok subjektif bir durum ama forumlara yolum düşmeden önce de öyleydi hemen hemen her sene seçkideki bütün kahvelerini denediğim tek kavurucu oluyor.
Ece Hanım cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Diğer forumunda sıkı takipçisiyim , gelişmeleri ve konuşmaları yakinen takipteyim . Bu forumu 2.5 senedir sıkı takip ediyorum öncesinde neler yaşandığını bilmiyorum , gördüğüm kadarı ile bu forum ve Cihan Bey arasında var bir sıkıntı diğeri ile ilişkileri şimdilik daha iyi.

Ben 56 yaşındayım hemen hemen tüm çevremle iyi ve çabuk ilişkiler kurabilen biri sayılırım. Null cafe neredeyse kapı komşum bir kaç kez konuşabilecek fırsatı olduğunu düşündüğüm , kavurmahane sipariş teslimatım için uğradığımda en azından bir iki kelime konuşup muhabbeti başlatmak için kahvekulubü nden geldiğimi söylemiş ama gerekli sıcaklığı hissedemediğim ve buruk ayrıldığım 2 tecrübem olmuştu.

Gerçi o zaman diğer forum kurulmamıştı . Belki diğer forumdan geldiğimi söyleseydim şimdi bende o kahveleri yudumluyor olabilirdim. 😉

Olsun varsın Kadıköy de uğramaktan keyif aldığım Fam , manifesto , Kernel , Cleancup ve elbette Tin Coffee nin kahveleri acı olsun ama 40 yıl hatırı olsun. ( Şimdilik uğrayabildiklerimi yazdım )
 
Valla null'un kahveleri müthiş güzeldir ama bende bilmiyorum sebebi nedir. tam bir bilinmeyen denklem. bizim editör kaynaklı değil ondan eminim. çünkü gruptan ayrılmıştı Cihan bey ben ve Türker konuşurken. Sanırım forumda bazılarının yazıları kaynaklı oldu bizim içinde üzücü bir durum. Diğer forumla nasıl bir ilişkisi var bilmiyorum çok takip etmiyorum. Türker'in ciddi bir emeği vardı güzel bir kampanya olacaktı oda çok üzülmüştü gerçekten bu durumda. Yani ben hala yarı yolda yüz üstü bırakıldığımı hissediyorum bu konuda.

Her firmayla özenle ilgilenmeye çalışıyoruz alım ekibi olarak verdikleri destek içinde genelde sorunlarının çözmeye çalışan bir yaklaşımımız oluyor. Beni az çok tanıyanlar bilir arayı bulmayı çalışan biriyimdir her konuda. Ama burada tam arayı bulmaya çalışırken ya da bir sorun var mı onu bile tespit edemeden ortada kalmıştık.
 
Kim? 975 Cihan mı küsmüş? Kıyamam...

Hayatta alınan her ders önemlidir ve bazı dersler kişiyi olgunlaştıran deneyimlerdir.

Şimdi size bir fıkra anlatayım.
Temel otoyolda ters yöne girer. Temel'i gören trafik polisi, sürücüleri uyarmak için radyodan anons yaptırır: "Sürücülerin dikkatine trafiğe ters yönde ilerleyen bir araç var. Lütfen dikkat!" Bu anonsu duyan Temel bağırır: "Ne birisi, hepisi hepisi..."
 
Ece Hanım cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Diğer forumunda sıkı takipçisiyim , gelişmeleri ve konuşmaları yakinen takipteyim . Bu forumu 2.5 senedir sıkı takip ediyorum öncesinde neler yaşandığını bilmiyorum , gördüğüm kadarı ile bu forum ve Cihan Bey arasında var bir sıkıntı diğeri ile ilişkileri şimdilik daha iyi.

Ben 56 yaşındayım hemen hemen tüm çevremle iyi ve çabuk ilişkiler kurabilen biri sayılırım. Null cafe neredeyse kapı komşum bir kaç kez konuşabilecek fırsatı olduğunu düşündüğüm , kavurmahane sipariş teslimatım için uğradığımda en azından bir iki kelime konuşup muhabbeti başlatmak için kahvekulubü nden geldiğimi söylemiş ama gerekli sıcaklığı hissedemediğim ve buruk ayrıldığım 2 tecrübem olmuştu.

Gerçi o zaman diğer forum kurulmamıştı . Belki diğer forumdan geldiğimi söyleseydim şimdi bende o kahveleri yudumluyor olabilirdim. 😉

Olsun varsın Kadıköy de uğramaktan keyif aldığım Fam , manifesto , Kernel , Cleancup ve elbette Tin Coffee nin kahveleri acı olsun ama 40 yıl hatırı olsun. ( Şimdilik uğrayabildiklerimi yazdım )

Ben iki forumda da pek eski hatta görece aktif sayılmam ama Null’ı ve Cihan Bey’i daha öncesinden tanıyorum belki onun etkisidir. Null Boxx Montag üçlüsü yeterken şimdi buzlukta dışarıda 4 kilodan fazla kahve var. Forumları bularak iyi mi yaptım kötü mü yaptım hala ikilemdeyim🤭

Bir iki ay içinde bildiğim kadarıyla ufak bir atölye çalışması olacak belki tekrar şans verirsiniz😊
 
Valla null'un kahveleri müthiş güzeldir ama bende bilmiyorum sebebi nedir. tam bir bilinmeyen denklem. bizim editör kaynaklı değil ondan eminim. çünkü gruptan ayrılmıştı Cihan bey ben ve Türker konuşurken. Sanırım forumda bazılarının yazıları kaynaklı oldu bizim içinde üzücü bir durum. Diğer forumla nasıl bir ilişkisi var bilmiyorum çok takip etmiyorum. Türker'in ciddi bir emeği vardı güzel bir kampanya olacaktı oda çok üzülmüştü gerçekten bu durumda. Yani ben hala yarı yolda yüz üstü bırakıldığımı hissediyorum bu konuda.

Her firmayla özenle ilgilenmeye çalışıyoruz alım ekibi olarak verdikleri destek içinde genelde sorunlarının çözmeye çalışan bir yaklaşımımız oluyor. Beni az çok tanıyanlar bilir arayı bulmayı çalışan biriyimdir her konuda. Ama burada tam arayı bulmaya çalışırken ya da bir sorun var mı onu bile tespit edemeden ortada kalmıştık.
kendilerinin alima cok sicak bakmadiklari, alim ekibi tarafindan indirim ve kampanyanin yurutulmesi icin baskinin dozunun kactigi dogru degil mi?
 
kendilerinin alima cok sicak bakmadiklari, alim ekibi tarafindan indirim ve kampanyanin yurutulmesi icin baskinin dozunun kactigi dogru degil mi?
Yoo ama her zamana maksimum indirim için pazarlık görüşmeleri oluyor tabi. Bende ticaret yapıyorum nerede ne kadar zorlanır bildiğim durumlar zaten. Türker ağırlıklı konuştu ve çok güzel bir kampanya oluşturduk. Ama olayın forumda yazanlarla alakalı olduğunu biliyorum eleştirel yazıların dozajıyla alakalı.
 
En çok sevdiği değil de en çok seçtiği demek daha doğru olur. Belki ucuz olduğu için seçilmişlerdir. (Gerçi null epey pahalı)

Tüm zamanların oylarını toplarsak (süper lig tüm zamanlar fikstürü gibi) belki daha net bir veri elde etmiş oluruz. Tabi eski anketler google forms üzerinden yapıldığı için şu an tarihin tozlu raflarında yerini almış olması muhtemel.
 
Geri
Üst