Çok bir şey yok aslında. Sadece kaç kişi karanlık temayı kullanıyor diye merak ettim. Başta alışmak biraz sürüyor ama aydınlık temanın verdiği körlük hissinden kurtulmak büyük nimet. Ayrıca bütün internet aleminin hızlıca karanlık temaya geçiyor olması çok yerinde bir karar bence.
