• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Formula 1

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cagdasium
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Formula 1 2021 sezonu 5. yarış İspanya GP ile şu an devam etmekte.
Sezon sonu şampiyon pilot adayınız kim?
Eski ilgimi kaybetmekle birlikte ara sıra izliyorum. Şu an yarışı da izliyorum. Şampiyon kuvvetle muhtemel Hamilton olacaktır.
 
Eski ilgimi kaybetmekle birlikte ara sıra izliyorum. Şu an yarışı da izliyorum. Şampiyon kuvvetle muhtemel Hamilton olacaktır.
Evet maalesef Mercedes ve Hamilton’ın son yıllarda ki baskınlığı, Ferrari’nin rekabetten uzaklaşması, DRS ve diğer bazı kurallar derken biraz sıkıcı son zamanlarda ama Verstappen biraz heyecan katıyor, bakalım göreceğiz.
 
2011'de yarıştan dönerken cebimde 20 lira kalmıştı. Aldıklarımda piston şeklinde anahtarlık, bir Ferrari şapkası ve müthiş kazık ekmek arasıydı. Vay be 10 yıl olmuş.
 
Perez bugün ilk 3ü zorlamalıydı ya o pit stopu yaotırmaması lazımdı Mercedese :((
 
Bugün Formula 1 heyecanı Monaco GP ile devam etti.Monako pistinin daha doğrusu sokaklarının artık boyutları da iyice büyüyen F1 araçları ile beraber geçişlerin olmadığı sıkıcı bir hal almakla birlikte, yapılan stratejik hatalar, pitstop başarısızlıkları vb. nedenler ile yine bir şekilde izlendi ve en azından podyum üçlüsü biraz daha alışılmışın dışında olduğundan mutlu etti diyebilirim.
 
Yarışın ilk yarısı o kadar sıkıcıydı ki uyuyakalmışım. Bottasın piti sırasında Serhan Acar'ın heyecanlı yorumlarına uyandım. Ondan sonrası biraz daha izlenebilir oldu benim için. Ferrari için güzel bir geri dönüşün başlangıcı olur umarım.
 
Yarışın ilk yarısı o kadar sıkıcıydı ki uyuyakalmışım. Bottasın piti sırasında Serhan Acar'ın heyecanlı yorumlarına uyandım. Ondan sonrası biraz daha izlenebilir oldu benim için. Ferrari için güzel bir geri dönüşün başlangıcı olur umarım.
Evet Ferrari’nin içinde olmadığı bir F1 rekabeti tatsız oluyor gerçekten fakat bu teknik ekiple zor görünüyor işleri, eski günler için köklü değişimler yapılması gerekli kanımca.
 
F2'den beri Hamilton fanıyım, zamanında schumiyi de izledim. ama alonso'nun dediği gibi F1 tarihinin en çirkef pilotlarından biriydi ve hiç sempatim olmamakla birlikte saygım var. Fan olarak da hamilton'ı gerilerde görmek üzse genel anlamda sporda değişiklik görmek bence iyiydi. Saf yetenek olarak Max en iyisi, ama komple pilotaj'da hala hamilton'un üstüne yok bence, griddeki tüm sürücüler ve otoriteler de bu şekilde düşünüyor. Monaco her zaman böyle bir pistti ve genelde kaza ile birlikte güvenlik aracı zevk getirirdi. bence yarışın sıkıcılığı artık sporun genel sıkıcılığından kaynaklanıyordu. Max'i kazanması ve ferrariyi mücadelede görmek gerçekten güzeldi.
 
F2'den beri Hamilton fanıyım, zamanında schumiyi de izledim. ama alonso'nun dediği gibi F1 tarihinin en çirkef pilotlarından biriydi ve hiç sempatim olmamakla birlikte saygım var. Fan olarak da hamilton'ı gerilerde görmek üzse genel anlamda sporda değişiklik görmek bence iyiydi. Saf yetenek olarak Max en iyisi, ama komple pilotaj'da hala hamilton'un üstüne yok bence, griddeki tüm sürücüler ve otoriteler de bu şekilde düşünüyor. Monaco her zaman böyle bir pistti ve genelde kaza ile birlikte güvenlik aracı zevk getirirdi. bence yarışın sıkıcılığı artık sporun genel sıkıcılığından kaynaklanıyordu. Max'i kazanması ve ferrariyi mücadelede görmek gerçekten güzeldi.
Hamilton en iyi pilotaja, en iyi araca ve acayip bir bala sahip ☺️
 
Bottas bir gün konuşursa Mercedes'te yer yerinden oynar diye düşünüyorum ben. Net bir şekilde sabote ediyorlar memur Bottas'ı :)

Ek olarak uzun süre sonra ilk defa harika bir antrenman ve sıralama turu geçiriyorsun, sıralamalardan sonra gearbox'ta hiçbir şey yok diye bağrınıp 3-4 tane tweet atıyorsun, tam yarış başlarken Leclerc yarışa başlayamıyor. Yazıklar olsun Ferrari ekibine. Uzun süre sonra mis gibi pilot ekibini buldunuz, aracı da bir tık toparladınız gibi, bari bu tarz basit hatalar yapmayın. Değiştirin gearboxu geriden başlasın emin değilseniz adamı harcadınız resmen.

Yalnız bu pistte nasıl kaza olmadı ya?! En kötü Mazepin, Giovinazzi falan girer diyordum, o da olmadı...

Neyse içimizi döktük. #tifosi
 
Bottas bir gün konuşursa Mercedes'te yer yerinden oynar diye düşünüyorum ben. Net bir şekilde sabote ediyorlar memur Bottas'ı :)

Ek olarak uzun süre sonra ilk defa harika bir antrenman ve sıralama turu geçiriyorsun, sıralamalardan sonra gearbox'ta hiçbir şey yok diye bağrınıp 3-4 tane tweet atıyorsun, tam yarış başlarken Leclerc yarışa başlayamıyor. Yazıklar olsun Ferrari ekibine. Uzun süre sonra mis gibi pilot ekibini buldunuz, aracı da bir tık toparladınız gibi, bari bu tarz basit hatalar yapmayın. Değiştirin gearboxu geriden başlasın emin değilseniz adamı harcadınız resmen.

Yalnız bu pistte nasıl kaza olmadı ya?! En kötü Mazepin, Giovinazzi falan girer diyordum, o da olmadı...

Neyse içimizi döktük. #tifosi
Yalnız gearbox'ta sorun olmadığını söylediler. bottas'ın ilk dönemlerini izlediğimde çok sevmiştim, şampiyonluk hamuru vardı ama psikolojik olarak bitmiş durumda. Max'le yarışan da öyle olacak. Her yarıştan sonra Yiğit Tezcan'ın youtube sayfasındaki canlı analizleri izliyorum. Tavsiye de ederim herkese...
 
Geri
Üst