• Eylül Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Eylül ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Spada Coffee olarak seçildi. Bu konudan Ağustos ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Flair Espresso Türkiye

İsim
Yasin
Daha fazla  
İsim
Yasin
Herkese selamlar, ben Flair Espresso Türkiye'den Yasin. Öncelikle Türkiye'de resmi olarak satışa başladığımızı heyecanla bildiririm.

flairespresso-tr.com

Kahve Kulübüne özel indirim yapmak için daha önce forumdan Suat Bey ile görüşmüştük. İlk gelen ürünlerde stok fazla olmadığı için şimdilik maalesef indirim sunamıyoruz. Fakat önümüzdeki günlerde ön sipariş alıp 2 hafta sonra tekrar ürün getireceğiz. Ön sipariş aşamasında Kahve Kulübü üyeleri için indirim kodu oluşturup, bunu sizlerle paylaşacağız. Maalesef net bir şekilde indirim tutarı veremememizin sebebi, belirsiz bir şekilde gelen ilave vergiler. Fakat ABD satış fiyatına çok yakın bir fiyat sunmaya çalışacağımızı bilmenizi isteriz.

Sık sorulacağını tahmin ettiğimiz bir kaç soruyu şimdiden yanıtlamak istiyoruz.

Garanti: Ürünlerimizde sınırlı garanti mevcuttur. Garanti şartları için lütfen internet sitemizi ziyaret edin.

Taksitli Satış: 12 Taksite kadar vade farkıyla taksit imkanı sunuyoruz. 3D güvenlik sistemi ile alışveriş yapabilirsiniz.

Modeller: Bütün modellerimizi satışa sunacağız. Gelecek olan ikinci partide bütün model ve renk seçeneklerimiz olacak.

Royal Kahve Öğütücü: Kahve öğütücümüzün Haziran ayında stoklarda olmasını bekliyoruz.

Bütün sorularınız için iletişime geçebilirsiniz.

yasin@flairespresso-tr.com
 
Bravo... Hadi bakalım indirimli bekliyorum.
 
Hayırlı olsun Yasin Bey. Umarım Kahve Kulübü üyelerine konuştuğumuzdan daha iyi bir fiyat verirsiniz. O zaman Amerika'dan getirtmek daha uyguna geliyordu. :)

Birde konuştuğumuzda distribütör listesinde adınız yoktu şimdi flair sitesine eklemişler sizi resmi distribütör olarak. Açıkcası ben ithalat yerine kendiniz getirip satıyorsunuz diye düşünmüştüm özür dilerim :)

 
Hayırlı olsun Yasin Bey. Umarım Kahve Kulübü üyelerine konuştuğumuzdan daha iyi bir fiyat verirsiniz. O zaman Amerika'dan getirtmek daha uyguna geliyordu. :)

Birde konuştuğumuzda distribütör listesinde adınız yoktu şimdi flair sitesine eklemişler sizi resmi distribütör olarak. Açıkcası ben ithalat yerine kendiniz getirip satıyorsunuz diye düşünmüştüm özür dilerim :)


İnternet sitemiz yapım aşamasında olduğu için o dönemde listeye ekletmek istememiştik. Daha önce oluşan belirsizliklerden dolayı verdiğimiz fiyat için üzgünüz. Forum üzerinde bir başlık açıp, indirimli olarak Flair Modelleri satın almak isteyenler için talebi görmemiz, indirimli fiyatı netleştirmemiz için gerekli olacak. Değişen kur ve belirsiz vergi uygulamaları nedeniyle net bir fiyat veremiyor olmakla birlikte %5-%10 arasında bir indirim oluşturmayı düşünüyoruz. Bu talebin nasıl toplanacağı yönünde fikirleriniz bizim için yol gösterici nitelikte olacaktır. Saygılarımla.
 
İnternet sitemiz yapım aşamasında olduğu için o dönemde listeye ekletmek istememiştik. Daha önce oluşan belirsizliklerden dolayı verdiğimiz fiyat için üzgünüz. Forum üzerinde bir başlık açıp, indirimli olarak Flair Modelleri satın almak isteyenler için talebi görmemiz, indirimli fiyatı netleştirmemiz için gerekli olacak. Değişen kur ve belirsiz vergi uygulamaları nedeniyle net bir fiyat veremiyor olmakla birlikte %5-%10 arasında bir indirim oluşturmayı düşünüyoruz. Bu talebin nasıl toplanacağı yönünde fikirleriniz bizim için yol gösterici nitelikte olacaktır. Saygılarımla.
Bol seyahat yaptığımdan dolayı espresso giriş için düşündüğüm pro 2’yi yurtdışından alma planım Corona sebebiyle yalan oldu. Türkiye’de satılmaya başlamasına sevindim. Flairespresso Türkiye hesabını instagramda ilk gördüğümden beri Yasin Bey’i sorularımla yordum. Kendisi de sorularıma ilgiyle cevap verdi. Umarım istediğiniz gibi sonuç alırsınız Yasin Bey. Kulüp üyelerine güzel bir indirim yapacağınıza inanıyorum. Güzel bir fiyat olursa ilk alanlardan olurum.
 
Sınırlı 6 Aylık Garantiden bahsetmişsiniz fabrikasyon ve benzeri hatalara karşı ama ülkemizde resmi olarak satışa sunulan ürünler için kanunlarda aksi belirtilmediği sürece Listede yer alan ürünlerde 2 Yıl Zorunlu asgari garanti kanunu var. Bu durumda kanunlarla çelişmiş olmuyor musunuz ? İlgili Mevzuatı Görsellere Ekledim buda linki : https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19782&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    173.7 KB · Görüntüleme: 40
  • 2.PNG
    2.PNG
    224 KB · Görüntüleme: 39
Son düzenleme:
Sınırlı 6 Aylık Garantiden bahsetmişsiniz fabrikasyon ve benzeri hatalara karşı ama ülkemizde resmi olarak satışa sunulan ürünler için kanunlarda aksi belirtilmediği sürece Listede yer alan ürünlerde 2 Yıl Zorunlu asgari garanti kanunu var. Bu durumda kanunlarla çelişmiş olmuyor musunuz ? İlgili Mevzuatı Görsellere Ekledim buda linki : https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19782&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5

Altay Bey merhabalar, Amerika'da uygulanan garanti süresi nedeniyle 6 ay belirlendi garanti süresi, fakat ilgili mevzuatı şu an inceliyoruz ve bunun sonucunda garanti süresinin artması gibi bir durum olduğunda, geriye dönük haklar iade edilecektir. Saygılarımla.
 
Garanti süresi kesinleşti mi @flairespressoturkiye ?

Bu konuyu Flair Espresso ile de görüştük. Üretimini üstlenmediğimiz bir ürünün, üretici tarafından verilen garanti süresinin üzerine garanti veremiyoruz. Bunun haricinde, kahve yapımında kullanılan ürünlerin garantisi için Türkiye'de en az 3 yetkili servisin bulunması gerekliliği de mevcut. Bu bağlamda garanti şartlarının sabit tutulması ve garanti gerekliliğinde oluşan bir durumda, ürünün ABD'ye iletilmesi kararı alındı.
 
Merhaba,espresso olayında birçok degişken oldugu aşikar.İyi makinelerden bile bu işin gerekliliklerini yerine getirmediginiz zaman güzel sonuçlar alamıyorsunuz.Benim sorum şu:Flair pro 2 manuel bir ekipman olması vesilesiyle iyi bir makinenin verdigi shot ın aynısını verir mi?Teşekkür ederim.
 
Bu durumda yönetmeliğe aykırı bir iş yapmış olacaksınız, bu ürünleri resmi yollardan Türkiye'de satmak için 2 yıl resmi garantiyi verip yeterli servisi bulundurmak zorundasınız, bu bildiğim kadarıyla opsiyonel bir durum değil. Ürüne yerleşik olduğunuz ülkedeki zorunlu garanti süresini vermeden, yetkili servis merkeziniz olmadan, arıza durumunda ürünü Amerikaya göndermek açıkçası potansiyel alıcılar için oldukça negatif bir algı oluştıracaktır.
 
Türkiye'de bizim yasalarımıza uymak zorundasınız diye biliyorum. @deniz @Bigvocate forumda bulunan avukat üyeler size daha net cevap verirler. Bu arada bahsettiğiniz 6 aylık garanti kullanıma bağlı aşınma problemleri olabilecek kısımlar ile ilgili. Cihazın demleme çemberi ve gövdesine 5 yıll garanti veriyor flair.


The Flair Espresso Maker’s Press Stand and Brewing Cylinder are warranted against functional defects for 5 (five) years from the purchase date, when used in accordance with all operating instructions. Parts that are more subject to normal wear and tear, such as O-rings, Silicone Sleeve, Piston, and Portafilter are warranted against defects in material, design or workmanship for 6 (six) months from the purchase date, although these items are expected to last beyond the warranty.
 
Bizim mevzuatımız açısından Garanti süresi minimum 2 yıldır. Üreticinin 6 ay garanti vermesi tüketiciyi bağlamaz. Üretici/ithalatçı yerel mevzuata uymak zorundadır. Yanlış bilmiyorsam apple ürünleri abd'de 1 yıl garantilidir ancak ülkemizde bilindiği üzere iki yıldır. ( çoğu elektronik eşya gerek abd gerekse Avrupa'da 1 yıl diye biliyorum) Servis kurulma şartlarını da sağlamak zorunluluğunuz olduğu gibi idari para cezasının çok yüksek olduğunu bilmenizi isterim. Ayrıca azami tamir süresi 20 iş günüdür . Eğer tamir için ABD'ye gidecekse süre sıkıntı olabilir.
 
Bizim mevzuatımız açısından Garanti süresi minimum 2 yıldır. Üreticinin 6 ay garanti vermesi tüketiciyi bağlamaz. Üretici/ithalatçı yerel mevzuata uymak zorundadır. Yanlış bilmiyorsam apple ürünleri abd'de 1 yıl garantilidir ancak ülkemizde bilindiği üzere iki yıldır. ( çoğu elektronik eşya gerek abd gerekse Avrupa'da 1 yıl diye biliyorum) Servis kurulma şartlarını da sağlamak zorunluluğunuz olduğu gibi idari para cezasının çok yüksek olduğunu bilmenizi isterim. Ayrıca azami tamir süresi 20 iş günüdür . Eğer tamir için ABD'ye gidecekse süre sıkıntı olabilir.

gayet yeterli bir açıklama olmuş.
 
Öncelikle yanlış bilgi verdiğim ve garanti süresi bağlamında yaptığım eksik bilgilendirme için özür dilerim. Garanti süresi yasal mevzuata uygun olarak şu an güncelleniyor. Ürünlerimiz, en az 2 yıl garantili olarak sunulacak. Daha önce satın alınan ürünler için fatura tarihli garanti belgesi düzenlenip gönderimi sağlanacaktır. Yetkili servisler ile anlaşma sürecindeyiz. En kısa sürede sitemiz üzerinden garanti koşullarını düzenleyip, buradan da sizlere bilgi ileteceğiz. Saygılarımla.

@NoDRaC @deniz @Gökhan @mancho @Kdundar
 
Geri
Üst