Eluna
Barista
- İsim
- Utku
Merhabalar,
Degas süreleriyle ilgili son zamanlarda bugüne kadar edindiğim sabitlerin çoğunun değiştiğinin ve kabaca "tabumsu" bazı yaklaşımların yanlışlanabildiğini takip etmekteyim. Böyle bir başlık altında hem kavurucu arkadaşların kendi kahveleri için optimum degas sürelerini paylaşmaları hem de tüketicilerin kendi tecrübelerini paylaşmalarının hepimiz için güzel bir veri havuzu oluşturacağını düşünüyorum.
Daha önceden basınç ve degassing başlığı altında bir takım bilgilendirmeler mevcut ama bunlar biraz işin kimyasına dair ve de 2021 yılından beri yeni ileti girdisi yok. Ola ki benzer bir başlık varsa (ben bulamadım) yönetimden ricam konuları birleştirmeleridir.
Degas süreleriyle ilgili son zamanlarda bugüne kadar edindiğim sabitlerin çoğunun değiştiğinin ve kabaca "tabumsu" bazı yaklaşımların yanlışlanabildiğini takip etmekteyim. Böyle bir başlık altında hem kavurucu arkadaşların kendi kahveleri için optimum degas sürelerini paylaşmaları hem de tüketicilerin kendi tecrübelerini paylaşmalarının hepimiz için güzel bir veri havuzu oluşturacağını düşünüyorum.
Daha önceden basınç ve degassing başlığı altında bir takım bilgilendirmeler mevcut ama bunlar biraz işin kimyasına dair ve de 2021 yılından beri yeni ileti girdisi yok. Ola ki benzer bir başlık varsa (ben bulamadım) yönetimden ricam konuları birleştirmeleridir.