İSTANBUL
Üye
- Konum
- İstanbul
Daha fazla
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Hayır
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
Espresso yapımı ile ilgili yazılarda, koyduğunuz kahvenin ağırlığının 2 kadar üretim ve yaklaşık 24 saniye gibi zamanlamalardan bahsediliyor.Anlamadığım nokta şu, ben espresso yaparken 24 saniyeden de sonra kahve üretimi devam ediyor ,daha doğrusu sıcak su aktıkça demlenmis kahve geliyor.Bu kısmı almamalı mıyız ?
Moderatörün son düzenlenenleri:
