legolas
Yeni Üye
- İsim
- mehmet
Daha fazla
- İsim
- mehmet
merhabalar. ne zamandır espresso makinesi almayı düşünüyordum ve sonunda ascaso dream aldım. bu işlerde de yeni olduğum için siz bilgili kahve dostlarına sormak istedim bişeyler.
öncelikle benim makinanın 2 kişilik kaşığı, bu kaşığa uygun 7gr, 14 gr.lık basınçlı ve basınçsız sepetler mevcut.
tek kişilik sepeti kaşığa koyup bir ölçek (7gr) kahve koyduğumda 25-30 sn.de tek fincana espresso almak gerek sanırım. peki çift kişilik sepete 2 ölçek (14gr) kahve koyup, 2 fincan için kaç sn beklemem gerek. yine 25 sn ise fincanlar tek kişiliğe göre daha az olur sanırım. süreyi uzatsam tahvenin tadı bozulabilir.
şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim
öncelikle benim makinanın 2 kişilik kaşığı, bu kaşığa uygun 7gr, 14 gr.lık basınçlı ve basınçsız sepetler mevcut.
tek kişilik sepeti kaşığa koyup bir ölçek (7gr) kahve koyduğumda 25-30 sn.de tek fincana espresso almak gerek sanırım. peki çift kişilik sepete 2 ölçek (14gr) kahve koyup, 2 fincan için kaç sn beklemem gerek. yine 25 sn ise fincanlar tek kişiliğe göre daha az olur sanırım. süreyi uzatsam tahvenin tadı bozulabilir.
şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim
Son düzenleme: