• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Espresso Perfetto Tüm Ürünlerde Geçerli 5% İndirim Kodu 📣

Konum
Ankara
İsim
Ahmet Ergin Karahan
Daha fazla  
İsim
Ahmet Ergin Karahan
Espresso Makinesi
Sage Barista Express
Değirmen
Comandante C60 Baracuda
Kahve Arkadaşlığı İl
Ankara
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Altındağ
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Altındağ
Facebook
ahmeterginkarahancoffee
Arkadaşlar herkese selamlar.
Youtube ve Instagram'da içerik üretiyorum belki forumdaki bazı arkadaşlar daha önce videolarıma denk gelmiştir.

Kanalımda geçtiğimiz yıllarda Sage Barista Express ile bir çok video yayınladım. Bu yıl Espresso Perfettodan aldığım Beyaz Lelit Bianca V3 ve Beyaz Eureka Oro Mignon Single Dose ile videolarıma devam ediyorum. Ürünlerin kutu açılışı videosunu yayınladık, kutu içeriğine göz atmak isterseniz buraya bırakıyorum.




Espresso Perfetto'da yılın son indirimleri devam ederken tüm ürünlerde geçerli "ahmeterginkarahan5" indirim kuponunu kullanarak mevcut indirimlere ek 5% indirim kazanabilirsiniz. Kuponu yeni yılda da kullanılabilir 5% indirim kazanabilirsiniz.

Bu indirimi bize sağladığı için Kaan Bey ve Espresso Perfetto ekibine teşekkür ederiz.

Kanalım desteği yalnızca satış ortaklığından elde edilen gelirlerle sağlanmaktadır.


Herkese mutlu, sağlıklı bir yeni yıl dilerim. 🤍 🙌
 
Hocam hayırlı olsun. Ben de daha önce espresso perfettoyu denemiş ve evime de eureka mignon specialita yı almış biri olarak söylüyorum güzel tercihler yapmışsınız. Benim öğütücüm güzel olmasına karşın makinem girişin de giriş seviyesi delonghi dedica. Güzel shotlar almaya çalışıyorum ama malumunuz belli bir seviyenin üstüne çıkamıyor ne kadar uğraşılsa da. Şu anlık bütçem olmadığı için de yükseltme yapamıyorum ancak elim rahatladığında bir ihtimal lelit mara x i düşünebilirim gibi geliyor. Şu anki ekipmanıma göre daha iyi shotlar alabilmek için önereceğiniz bir faktör var mıdır işte su markası, farklı kriterler veya teknik kısmında. Teşekkürler.
 
Hocam hayırlı olsun. Ben de daha önce espresso perfettoyu denemiş ve evime de eureka mignon specialita yı almış biri olarak söylüyorum güzel tercihler yapmışsınız. Benim öğütücüm güzel olmasına karşın makinem girişin de giriş seviyesi delonghi dedica. Güzel shotlar almaya çalışıyorum ama malumunuz belli bir seviyenin üstüne çıkamıyor ne kadar uğraşılsa da. Şu anlık bütçem olmadığı için de yükseltme yapamıyorum ancak elim rahatladığında bir ihtimal lelit mara x i düşünebilirim gibi geliyor. Şu anki ekipmanıma göre daha iyi shotlar alabilmek için önereceğiniz bir faktör var mıdır işte su markası, farklı kriterler veya teknik kısmında. Teşekkürler.
Teşekkürler Batuhan 🙌
Delonghi Dedica ilk espresso makinemdi. Onu Barista Express gibi ekipmanlarla donatamadım ama yapılması gerektiğini düşünüyorum. Standart basınçlı sepetleriyle espressoyu bambaşka birşeye dönüştürüyor. Bir dipsiz portafiltre ve 18g dozluk tek cidarlı bir sepet ve tabi bir de 51mm tamper şart iyi bir espresso için. Eğer WDT kullanmıyorsanız bir tel ile de olsa dozu kurcalamanızı tavsiye ederim, etrafa dökmemek için dozlama hunisi de satın alabilirsiniz. Buhar gücü zayıf fakat rancilio silvia buhar çubuğu alıp takabilirsiniz. Eğer sütlü içecek hazırlıyorsanız bu çok faydalı bir yükseltme olur. Tüm bunlar biraz masraf tabi, varsa iyi ama yoksa yeni makine bütçesine birikim yapmak daha mantıklı olabilir. Öğütücü performansı espressoda çok önemli bence Dedica ile iyi espressolar hazırlayabilirsiniz.
Su markası konusu biraz karışık sanırım forumda bu konuların detaylı konuşulduğu birkaç başlık vardı. Benden daha tecrübeli arkadaşların fikirlerine danışmanız daha iyi olabilir. Sevgiler. 🙌:)
 
Ahmet bey ilginize teşekkürler. Dediğiniz ekipmanların hepsi bende mevcut açıkçası. Ben size kendim hazırladığım bir videomu atmak istiyorum orada ne tür ekipmanlarımın olduğunu çok daha rahat görebilirsiniz. Evet rancilio buhar çubuğunu ben de düşünüyorum ancak makineyi garantiden çıkarması biraz düşündürüyor sadece. Sevgiler :)

Videom: https://www.youtube.com/shorts/6r6aEfkteds
 
Sanalbaharat kahvesi kullandığınızı görünce takibi bırakmıştım. Herşey değişmiş şimdi.
 
Ahmet bey ilginize teşekkürler. Dediğiniz ekipmanların hepsi bende mevcut açıkçası. Ben size kendim hazırladığım bir videomu atmak istiyorum orada ne tür ekipmanlarımın olduğunu çok daha rahat görebilirsiniz. Evet rancilio buhar çubuğunu ben de düşünüyorum ancak makineyi garantiden çıkarması biraz düşündürüyor sadece. Sevgiler :)

Videom: https://www.youtube.com/shorts/6r6aEfkteds
Gayet iyi bir hazırlık süreci gördüm ben, Portafiltreyi takmadan önce grup başlığını ısıtmanız çok önemlidir bu makinelerde ki siz de yapmışsınız zaten. Bir tek puck screen göremedim, hem grup başlığınız temiz kalır hem de suyu daha eşit dağıtırsınız. Yine de iyi bir puck olduğu kanallaşma olmamasından belli. Tek takıldığım yer çıktı biraz fazla gibi geldi 13,4g doz için 2.5 oranını geçmiş gibi görünüyor. Çekirdekler bunun için uygunsa tatlarda aşırı demleme hissetmiyorsanız orada da sorun yok demektir.
Latte tarafına gelirsek buhar çubuğu kılıfını sökerek süt buharlamak daha kolay siz orada da çözüme ulaşmışsınız. Dedica sınırlarında keşfedilmemiş çok bir şey kalmamış gibi görünüyor. :) Tebrik ederim :) keyifli bir video izledim.
 
Sanalbaharat kahvesi kullandığınızı görünce takibi bırakmıştım. Herşey değişmiş şimdi.
Bir dönem çok kullandım gurme blend çekirdeklerini, harika krema çıkarıyordu. Görsel bir şölen arıyorsanız krema iyi gösterir. Her ne kadar espressoda krema istenmese de ben arıyorum :)
 
Gayet iyi bir hazırlık süreci gördüm ben, Portafiltreyi takmadan önce grup başlığını ısıtmanız çok önemlidir bu makinelerde ki siz de yapmışsınız zaten. Bir tek puck screen göremedim, hem grup başlığınız temiz kalır hem de suyu daha eşit dağıtırsınız. Yine de iyi bir puck olduğu kanallaşma olmamasından belli. Tek takıldığım yer çıktı biraz fazla gibi geldi 13,4g doz için 2.5 oranını geçmiş gibi görünüyor. Çekirdekler bunun için uygunsa tatlarda aşırı demleme hissetmiyorsanız orada da sorun yok demektir.
Latte tarafına gelirsek buhar çubuğu kılıfını sökerek süt buharlamak daha kolay siz orada da çözüme ulaşmışsınız. Dedica sınırlarında keşfedilmemiş çok bir şey kalmamış gibi görünüyor. :) Tebrik ederim :) keyifli bir video izledim.
Hocam yeni gördüm mesajını anca cevap verebiliyorum kusura bakmayın. Öncelikle dedica ile ilgili çok video izlediğim için hemen hemen her detayı öğrenmiş bulundum şükür ki :) Onun haricinde öğütücüde 13,4 yazan gramaj değil aslında saniye, ben 16g girdiden 32-33g çıktı alıyorum videoda, o da 2.1-2.2x e denk geliyor maksimum. Puckscreen konusunda da evet puckscreen im var hatta kağıt filtrelerim de var ancak akış zamanına etkisini hala çözemedim hocam kimisi kullanın diyor kimisi gereksiz kullanmayın diyor, kimisi kağıt filtreyi portafilterın dibine koyup üstüne kahve koyuyor kimisi kahveden sonra kağıt filtre veya puckscreen koyuyor. O yüzden biraz muallakta kaldığım için kullanmıyorum ancak deneyebilirim grup başlığını temiz tutmak adına.
Buhar başlığı konusunda da ne diyorsunuz hocam rancilio yükseltmesi anlamlı olur mu, sütün köpüğü ve texture ı anlamında delonghinin kendi çubuğuna göre bariz fark eder mi size sormak istedim bu konuda deneyiminiz varsa. Garantiden de çıkarsa yapacak bi şey yok latte yapmayı seviyorum malum :)
Bu arada delonghi'nin yine de parasına göre iyi iş çıkarttığını ve tüm parametreler doğru bir şekilde ayarlandığında keyifli shot'lar sunduğunu düşünüyorum. İyi ki almışım, ileride de umarım daha iyisini alırım diyorum :) İyi forumlar hocam.
 
Hocam yeni gördüm mesajını anca cevap verebiliyorum kusura bakmayın. Öncelikle dedica ile ilgili çok video izlediğim için hemen hemen her detayı öğrenmiş bulundum şükür ki :) Onun haricinde öğütücüde 13,4 yazan gramaj değil aslında saniye, ben 16g girdiden 32-33g çıktı alıyorum videoda, o da 2.1-2.2x e denk geliyor maksimum. Puckscreen konusunda da evet puckscreen im var hatta kağıt filtrelerim de var ancak akış zamanına etkisini hala çözemedim hocam kimisi kullanın diyor kimisi gereksiz kullanmayın diyor, kimisi kağıt filtreyi portafilterın dibine koyup üstüne kahve koyuyor kimisi kahveden sonra kağıt filtre veya puckscreen koyuyor. O yüzden biraz muallakta kaldığım için kullanmıyorum ancak deneyebilirim grup başlığını temiz tutmak adına.
Buhar başlığı konusunda da ne diyorsunuz hocam rancilio yükseltmesi anlamlı olur mu, sütün köpüğü ve texture ı anlamında delonghinin kendi çubuğuna göre bariz fark eder mi size sormak istedim bu konuda deneyiminiz varsa. Garantiden de çıkarsa yapacak bi şey yok latte yapmayı seviyorum malum :)
Bu arada delonghi'nin yine de parasına göre iyi iş çıkarttığını ve tüm parametreler doğru bir şekilde ayarlandığında keyifli shot'lar sunduğunu düşünüyorum. İyi ki almışım, ileride de umarım daha iyisini alırım diyorum :) İyi forumlar hocam.
Espressoyu kağıt filtreden süzmek iyi bir fikir mi bilmiyorum gövdeyi çok düşürüyor filtrelenmiş espresso tadını pek sevmiyorum ben. Puck screen geçirgenliği yüksek bir su dağıtım aracı olduğundan akış süresine etki etmemeli diye düşünüyorum, yine de araştıracağım. Latte seviyorsanız sık kullanımda rancilio çubuğun faydası olabilir. Çelik delikten çıkan basınç kauçuk delikten çıkana basınca göre nispeten daha tutarlı olabilir, en önemlisi kısacık bir kauçuk parçayla değil uzun bir çelik çubukla süt köpürtmenin rahatlığı olabilir. Bu arada Rancilio çubuğum yok fakat bu yükseltmeden beklentilerim bunlar. Konu açılmışken cevap verdim ama burada konuşmamalıydık belki de :) Size de iyi forumlar. 🙌
 
İndirim için teşekkürler Eureka Oro Single Dose aldım bende,

Ancak sitede yazan Aralık sonu teslimat hala mümkün mü acaba, bilginiz var mı?

Ya da üstat siz biliyor musunuz? @cemtolgaizm
 
İndirim için teşekkürler Eureka Oro Single Dose aldım bende,

Ancak sitede yazan Aralık sonu teslimat hala mümkün mü acaba, bilginiz var mı?

Ya da üstat siz biliyor musunuz? @cemtolgaizm
Merhaba, hayırlı olsun güle güle kullanın 🙌🏻
Yılbaşı trafiği sebebiyle Ocak ayı ilk 10 günü içinde teslimatlar gerçekleştirilebilir. Kaan Bey az önce bu yönde bilgi verdi 🙌🏻
 
İndirim için teşekkürler Eureka Oro Single Dose aldım bende,

Ancak sitede yazan Aralık sonu teslimat hala mümkün mü acaba, bilginiz var mı?

Ya da üstat siz biliyor musunuz? @cemtolgaizm
Hayırlı olsun, hoş geldin aramıza. Ben telefonla ulaşıp bilgi almıştım. Gelince senden de konik/ flat tat farkı yorumunu alalım.
 
Bunun değişmesi lazım motivasyon bozuyor ya, sanki 2024 Aralık gibi hissettiriyor🤦🏻‍♂️

Screenshot_2024-01-03-11-56-39-236_com.android.chrome.jpg
 
Kod için teşekkürler. Taksitler 100 tl aşağı oldu. İndirim indirimdir.
 
Kod için teşekkürler. Taksitler 100 tl aşağı oldu. İndirim indirimdir.
Rica ederim faydalı olmasına sevindim 🙌🏻 Mevcut ürünlerin bir çoğunda indirim olduğu için sepetin tamamına uygulanabilir 5% oranında ek indirim uygun görüldü. Gelecekte yeni fırsatlar olursa yine bu başlıkta haber veririm 😊 🙌🏻 iyi günlerde kullanın.
 
Bugün İnstadan yazdım, ön sipariş ürünleri gümrüğe girmiş bugün yada önümüzdeki haftabaşı çıkışı bekleniyormuş.
 
Geri
Üst