gkoays
Üye
Merhabalar, yaklaşık 2 senedir Delonghi ECP 3121 makinesini kullanıyorum. Herhangi bir modifikasyon yapmadım ve aldığım espressonun fena olmadığını düşünüyorum. Gaggia New Classic Pro makinesi çok övülen ve tercih edilen bir makine. Acaba geçiş yapsam espresso anlamında çok büyük fark elde eder miyim ve yaptığım harcamaya değer mi diye danışmak istedim. Teşekkürler.