Merhabalar.
Uzun zamandır timemore değirmen ve V60 ile keyifli vakit geçirdim. Fakat şu aralar espresso makinesi almayı düşünüyorum.
Araştırdığım kadarı ile elimdeki değirmen espresso için yeterli değil. Yaklaşık 8000tl bütçe ile bir espresso makinesi ve değirmen alsam, tatmin edici bir deneyim yaşayabilir miyim? latte yada kapiçino gibi şeyler istemiyorum tek istediğim espresso.
Teşekkürler.
Edit: İnternette araştırınca philips otomatik espresso makinelerinde iyi yorumlar gördüm fakat burada göremeyince size sormak daha mantıklı geldi.
Uzun zamandır timemore değirmen ve V60 ile keyifli vakit geçirdim. Fakat şu aralar espresso makinesi almayı düşünüyorum.
Araştırdığım kadarı ile elimdeki değirmen espresso için yeterli değil. Yaklaşık 8000tl bütçe ile bir espresso makinesi ve değirmen alsam, tatmin edici bir deneyim yaşayabilir miyim? latte yada kapiçino gibi şeyler istemiyorum tek istediğim espresso.
Teşekkürler.
Edit: İnternette araştırınca philips otomatik espresso makinelerinde iyi yorumlar gördüm fakat burada göremeyince size sormak daha mantıklı geldi.