• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Espresso Makinesi Tavsiye

Ahmet0092

Barista
İsim
Ahmet
Daha fazla  
İsim
Ahmet
Merhaba arkadaşlar, Molent G50 el değirmenim var. Bir süredir moka pot demliyorum, artık espresso makinesi almak istiyorum.
5.000-8.000 tl civarına alabileceğim espresso makinesi önerileriniz var mıdır arkadaşlar?
Başka bir başlıkta Gaggia classic pro görmüştüm. Bu veya başka bir makine hakkında öneri/bilgilendirmelere açığım. Teşekkür ederim.
 
Flair Pro ya da Robot 2. el daha uyguna alir iyice espresso dealing ogrenebilirsiniz, sonrasinda karar verin bence.
 
Gaggia bakabilirsiniz.
 
Merhaba arkadaşlar, Molent G50 el değirmenim var. Bir süredir moka pot demliyorum, artık espresso makinesi almak istiyorum.
5.000-8.000 tl civarına alabileceğim espresso makinesi önerileriniz var mıdır arkadaşlar?
Başka bir başlıkta Gaggia classic pro görmüştüm. Bu veya başka bir makine hakkında öneri/bilgilendirmelere açığım. Teşekkür ederim.
Molentle en azından gaggia mümkün değil maalesef. Şu an gaggia kullanıyorum ilk aldığımda molent vardı espresso inceliğine inemiyor. yeni bir öğütücü seçeneğini de hesaba katın derim.
 
Molentle en azından gaggia mümkün değil maalesef. Şu an gaggia kullanıyorum ilk aldığımda molent vardı espresso inceliğine inemiyor. yeni bir öğütücü seçeneğini de hesaba katın derim.

Ben de molent ile delonghi eco 311 kullanıyorum hocam. Bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Hatta 2-3 klik ile (muhtemelen) çok ince olduğu için akış sağlayamadım. 7-8 klik civarında gayet güzel espresso lar alıyorum.
 
Molentle en azından gaggia mümkün değil maalesef. Şu an gaggia kullanıyorum ilk aldığımda molent vardı espresso inceliğine inemiyor. yeni bir öğütücü seçeneğini de hesaba katın derim.

İnceliğe inemiyor derken, öğütme kalitesi olarak mı diyorsunuz hocam?
Çünkü incelik olarak Türk Kahvesinde dahi sorun yaşamıyorum.
 
İnceliğe inemiyor derken, öğütme kalitesi olarak mı diyorsunuz hocam?
Çünkü incelik olarak Türk Kahvesinde dahi sorun yaşamıyorum.

gaggia ve molent ikilisinde düzgün bir çıktı alamadım ben, forumda da buna benzer yorumlar mevcut. molenti 3 senedir falan kullanıyorum sanıyorum tk için de kullandım ama sanıyorum espressonun yapısı gereği ideal bir kahve üretemiyor. tabii benim gözlemim bu şekilde
 
Ben de molent ile delonghi eco 311 kullanıyorum hocam. Bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Hatta 2-3 klik ile (muhtemelen) çok ince olduğu için akış sağlayamadım. 7-8 klik civarında gayet güzel espresso lar alıyorum.

daha önce böyle bir not almıştım,

Alaska / 6 klik / 14.5gr / 30gr / 13.63sn
Alaska / 5 klik / 18.5gr / 38gr / 28sn
Alaska / 4 klik / 18gr / 39gr / 34.48sn
Alaska / 7 klik / 19 gr / 40gr / 19.87sn
Alaska / 6 klik / 18 gr / 41gr / 25.12sn
Alaska / 5 klik / 16gr / 52gr / 24.80sn
Alaska / 5 klik / 18gr / 44gr / 20.25sn
 
Gaggia su anda beymende indirime girmis bilginiz olsun.
Bu fiyat araligi cok iyi bence.

Teşekkürler🙏RI8700/01 Magenta Plus Tam Otomatik 8.500 tl aralarında çok fark var mıdır hocam
 
New Classic Pro sipariş verdim, indirim haberi ve tavsiyeler için teşekkürler.
Şimdi tamper araştırmasına başladım, classic pro diğer başlıkları da inceliyorum sepet almam şart mıdır?
 
New Classic Pro sipariş verdim, indirim haberi ve tavsiyeler için teşekkürler.
Şimdi tamper araştırmasına başladım, classic pro diğer başlıkları da inceliyorum sepet almam şart mıdır?
Espreso ilk defa başlayacaksanız acele etmeyin. Severseniz ilk yapacağınız güncelleme sepetler olsun. Çünkü cihazınızı güncellesenizde almış olduğunuz sepetleri yeni cihazınızda kullanabileceksiniz.
 
Geri
Üst