Ahmet0092
Barista
- İsim
- Ahmet
Daha fazla
- İsim
- Ahmet
Merhaba arkadaşlar, Molent G50 el değirmenim var. Bir süredir moka pot demliyorum, artık espresso makinesi almak istiyorum.
5.000-8.000 tl civarına alabileceğim espresso makinesi önerileriniz var mıdır arkadaşlar?
Başka bir başlıkta Gaggia classic pro görmüştüm. Bu veya başka bir makine hakkında öneri/bilgilendirmelere açığım. Teşekkür ederim.
5.000-8.000 tl civarına alabileceğim espresso makinesi önerileriniz var mıdır arkadaşlar?
Başka bir başlıkta Gaggia classic pro görmüştüm. Bu veya başka bir makine hakkında öneri/bilgilendirmelere açığım. Teşekkür ederim.