SoğukSütlüKahve
Yeni Üye
Arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki 8000 tl bütçem var. benim almak istediğim makineden tek bir isteğim var o da güzel bir shot espresso. espresso'yu tek bir şey için kullanıcam o da soğuk sütlü şuruplu kahvelerimde başka hiçbir kullanımı olmayacak. aklımda bazı makineler var sizin de fikirlerinizi almak istedim. tam otomatik olarak aklımda melitta caffeo solo yada philips ep2231/40 var, süt köpüğünüde çok sevmediğim için makinenin süt köpürtme performansı benim için önemsiz. manuel espresso makineside açığım ancak manuel konusunda bilgilerim sınırlı ve bu bütçenin manuel için yeterli olup olmadığı hakkında şüphelerim var. manuel olarak ise aklımda şöyle bir set var ilerde değiştirmek üzere giriş seviye bir espresso makine olan russell hobbs 28250-56 ve 1zpresso jx kahve değirmeni. düşüncelerinizi bekliyorum.