İSTANBUL
Üye
- Konum
- İstanbul
Daha fazla
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Hayır
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
Espresso makinelerinin tanıtımında 6ps ,9ps ,15ps gibi basınçlardan söz ediliyor. Bu basınçlar neredeki basınçlar acaba bilgisi olan arkadaşlar var mı ? Porta filtreye çıkış basıncı olduğunu sanmıyorum çünkü espresso yaptıktan sonra temizleme için suyu akıttığımızda tabiri caizse şırıl şırıl akıyor