Merhaba, tavsiyenize ihtiyacım var.
Günlük 2-3 fincan kahve içen birisiyim. Bu iki ürün (makina+ değirmen) kombinasyonu arasında kaldım, sizce hangisini almalıyım? Alacağım performans aradaki fiyat farkına değiyor mu?
Veya bu segmentde başka bir öneriniz olur mu?
1. Lelit Mara X PL62X+ Lelit Fred PL043MMI değirmen (22.000 tl)
2. Saeco SE50 Espresso Kahve Makinesi + M50 Kahve Değirmeni (30.800 tl)
Günlük 2-3 fincan kahve içen birisiyim. Bu iki ürün (makina+ değirmen) kombinasyonu arasında kaldım, sizce hangisini almalıyım? Alacağım performans aradaki fiyat farkına değiyor mu?
Veya bu segmentde başka bir öneriniz olur mu?
1. Lelit Mara X PL62X+ Lelit Fred PL043MMI değirmen (22.000 tl)
2. Saeco SE50 Espresso Kahve Makinesi + M50 Kahve Değirmeni (30.800 tl)