roasthor
Yeni Üye
- İsim
- roasthor
Daha fazla
- İsim
- roasthor
Herkese merhaba. Espresso makinasında kazandan sürekli bir ses geliyor. Hava kaçağı gibi. Oradaki şamandırasından geliyor bu ses. Ama normal mi bilemedim. Ve yükseldi biraz ses. Basınç artışı görünmüyor göstergede ama ses yükseldi biraz daha. Neden olabilir acaba? Ve bu ses normal mi? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çook sevinirim.