• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Espresso makinası fışkırtma problemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ardakrts
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ardakrts

Üye
İsim
arda
Daha fazla  
İsim
arda
Merhaba arkadaşlar, gaggia new classic pro alarak ben de artık resmi olarak aranıza girmiş bulunmaktayım.
Fakat düzgün 1 shot alamadım 3 sepet çıktı ama biri basınçsız onda zaten düzgün sonuç alamıyorum.
En espressoya yakın sonucu küçük olan sepetten aldım ama krema 0a yakındı. Onda Sorun muhtemelen çekirdekte arabicadan aldım ve oraya çektirdim lelit fredi yarın alacağım.
Asıl problemim içinde gelen büyük sepette yaşanıyor 15-16-18-20 gram kahvelerle denedim 20 de zaten pf oturmuyor diğer hepsinde shot başladıktan 1-2 sn sonra etrafa pfnin ucundan kahve fışkırmaya başlıyor ve fincan hariç her yere sıçrıyor az tamperledim çok tamperledim levelerle düzeltip tamperledim dozajla oynadım ama yok hep aynı sorun. Buhar tuşuna basıp basıncı düşünüyorum ama bu sefer pf takılı değilken bile su vermiyor. Nerede hata yapıyorum acaba ? Single sepette ve basınçsızda sıçrama sorunu olmuyor. Sıçrama sonrası görseli ekliyorum
2C78EA7F-22E1-42EB-96D8-7913A1CFFDAC.jpeg
 
Hayırlı olsun. Pf’siz Boştayken su akıttığınızda düzgün akıyor mu?
 
Basın
Sorunlu olan Sepetin delikleri düzgün mü acaba kontrol ettiniz mi?
basınçsız sepette fışkırma olmuyor ama hem hiç krema elde edemiyorum hem de 16 gr kahveden 38 gr espresso elde etmem 12-15 sn sürüyor çok hızlı muhtemelen çekirdek öğütümü kalın geldi halbuki arabica coffee den alırken espresso için öğütür müsünüz dedim. Altında tek delik bulunan sepette ise sağa sola çok sıçrıyor ve muhtemelen sıçradığı için köpürüyor köpükle karışık krema çıkıyor yoğun bir biçimde ama her taraf batıyor
 
Basın

basınçsız sepette fışkırma olmuyor ama hem hiç krema elde edemiyorum hem de 16 gr kahveden 38 gr espresso elde etmem 12-15 sn sürüyor çok hızlı muhtemelen çekirdek öğütümü kalın geldi halbuki arabica coffee den alırken espresso için öğütür müsünüz dedim. Altında tek delik bulunan sepette ise sağa sola çok sıçrıyor ve muhtemelen sıçradığı için köpürüyor köpükle karışık krema çıkıyor yoğun bir biçimde ama her taraf batıyor
Sizin problem öğütüm kaynaklı görünüyor. Su hızlı geçerek basınçlı filtreden püskürerek çıkıyordur. Siz her ne kadar espresso için deseniz de onlar kendi standartlarındaki espresso inceliğinde çekiyor. Öğütücünüz gelince sorunlarınız düzelir umarım.
 
Sizin problem öğütüm kaynaklı görünüyor. Su hızlı geçerek basınçlı filtreden püskürerek çıkıyordur. Siz her ne kadar espresso için deseniz de onlar kendi standartlarındaki espresso inceliğinde çekiyor. Öğütücünüz gelince sorunlarınız düzelir umarım.
Benim de tahminim o yönde, dediğiniz gibi yarın öğütücü gelince iyi çekirdek iyi öğütümle beraber deneyeceğim umarım tatmin edici sonuçlar alırım
 
Öğütümde problem var maalesef
 
Evet daha ince öğütmeniz gerekmekte
 
teşekkür ederim yanıt için, bir sorum daha var bende şu an da gaggianın yanında gelen çift uçlu pf var. içinden çıkan basınçsız sepeti mi kullanmalıyım yoksa altında tek delik olanı mı hangisi daha iyi sonuç verir
Basınçsız sepeti kullanın
 
Geri
Üst