ukturimedzo
Barista
- İsim
- utku
Daha fazla
- İsim
- utku
- Değirmen
- Comandante C40 MK3
- Ekipmanlar
- Fellow Stagg EKG Kettle,Hiroia Jimmy, Hario tartı, Hario V60, Kalita dripper, Delter Press, Aeropress, Moccamaster, Origami cup, Flower dripper, Timemore Crystal Eye,Hario immersion
Arkadaşlar espressoya ufaktan giriş yapmak istiyorum.Biraz araştırma yaptım, espresso hakkında çok bilgim olmadığından Gaggia Classic ile giriş yapmak mantıklı mı? Eşim daha çok sütlü içecekler, benim için espresso uygun.Gaggia alıp modlandıktan sonra yeterli olabilir mi? Modlama sonrası arka arkaya 2 shot alınabilir mi? Tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum.
Son düzenleme: