Espresso isinde nispeten çömez biri olarak kullandigimiz suyun ne kadar onemli oldugunu merak ediyorum. Verilen bir cok tarifte su markasi da belirtilmis. Ben su anda ariticidan cikan suyu kullaniyorum ama o konuda negatif bir iki yorum gordum. Gordugum kadari ile Buzdagi cok tercih edilen bir marka ama onu Cesme, Izmir'de bulamiyorum.
Buzdagi'na alternatif oneriler nedir merak ettim? Su gercekten o kadar fark yaratiyor mu?
Not: Bu konuda eski bir baslik varsa da bulamadim, "su" iki harfli olunca.
Buzdagi'na alternatif oneriler nedir merak ettim? Su gercekten o kadar fark yaratiyor mu?
Not: Bu konuda eski bir baslik varsa da bulamadim, "su" iki harfli olunca.