Merhaba arkadaşlar,
Espresso için gaggia new classic pro model makina alacağım yanında değirmen olarak Greaf cm 702 model değirmen düşünüyorum ama nasıl bir çıktı verir sizlerin tavsiyesine ihtiyacım var 3800 son bütçem 1zpressolara baktım ama espresso öğütebilenler 4500den başlıyor bir de eşim de kullanacağı için elektrikli bir değirmen daha rahat olacaktır. greaf cm 702 nasıl veya bu bütçeye sizin öneriniz ne olur
Espresso için gaggia new classic pro model makina alacağım yanında değirmen olarak Greaf cm 702 model değirmen düşünüyorum ama nasıl bir çıktı verir sizlerin tavsiyesine ihtiyacım var 3800 son bütçem 1zpressolara baktım ama espresso öğütebilenler 4500den başlıyor bir de eşim de kullanacağı için elektrikli bir değirmen daha rahat olacaktır. greaf cm 702 nasıl veya bu bütçeye sizin öneriniz ne olur