• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Espresso İçin Değirmen Önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ardakrts
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ardakrts

Üye
İsim
arda
Daha fazla  
İsim
arda
Merhaba arkadaşlar,

Espresso için gaggia new classic pro model makina alacağım yanında değirmen olarak Greaf cm 702 model değirmen düşünüyorum ama nasıl bir çıktı verir sizlerin tavsiyesine ihtiyacım var 3800 son bütçem 1zpressolara baktım ama espresso öğütebilenler 4500den başlıyor bir de eşim de kullanacağı için elektrikli bir değirmen daha rahat olacaktır. greaf cm 702 nasıl veya bu bütçeye sizin öneriniz ne olur
 
Espresso için değirmen en önemli etken. Bütçenize uygun olarak alacağınız değirmen ile espresso yapmaktan bıkabilirsiniz. İyi bir elektrikli değirmen edinemiyorsanız geçiş aşamasını el değirmeni ile atlatmanızı öneririm
 
Espresso için değirmen en önemli etken. Bütçenize uygun olarak alacağınız değirmen ile espresso yapmaktan bıkabilirsiniz. İyi bir elektrikli değirmen edinemiyorsanız geçiş aşamasını el değirmeni ile atlatmanızı öneririm
kötü bir değirmen mi baktığım. mükemmel olmasa da kreması güzel lezzetli bi espresso içmeme yaramaz mı
 
Merhaba arkadaşlar,

Espresso için gaggia new classic pro model makina alacağım yanında değirmen olarak Greaf cm 702 model değirmen düşünüyorum ama nasıl bir çıktı verir sizlerin tavsiyesine ihtiyacım var 3800 son bütçem 1zpressolara baktım ama espresso öğütebilenler 4500den başlıyor bir de eşim de kullanacağı için elektrikli bir değirmen daha rahat olacaktır. greaf cm 702 nasıl veya bu bütçeye sizin öneriniz ne olur
O bütçeyle ikinci el bir Lelit Fred alabilirsiniz.
 
bakayım hocam forumda övüldüğünü gördüm. peki 0 olarak bir seçenek yok mu
espresso için mikrometrik ayar gerekiyor, bahsettiğiniz bütçede sıfır bir ürün mümkün gözükmüyor. Aynı şekilde el değirmenleri de son bir kaç ayda ciddi fiyat artışına gitti bu sebeple bütçenizi biraz daha yükselmeniz gerekebilir. Motorlu tarafında en uygun ürün Fred zaten. Bunun dışındaki pour-over odaklı değirmenler espressoda tatminkar sonuç vermeyecektir.
 
Forumda hali hazırda satılan Timemore X lite var fiyatı da gayet makul görünüyor. İyi bir seçenek olabilir.
 
Rocket faustino v1, ikinci elde bulabilirseniz nispeten uyguna gelebilir.
Ben yeni sattım espresso'da oldukça memnundum.
Stepless ayar imkanı ile oldukça ince ayar yapılabiliyor, ayrıca burr'ları eureka markaydı.
 
Rocket faustino v1, ikinci elde bulabilirseniz nispeten uyguna gelebilir.
Ben yeni sattım espresso'da oldukça memnundum.
Stepless ayar imkanı ile oldukça ince ayar yapılabiliyor, ayrıca burr'ları eureka markaydı.
Yeni versiyonunu kullanıyorum, espresso için biçilmiş kaftan. İkinci el bulunabilirse iyi bir seçim olacaktır.
 
espresso için mikrometrik ayar gerekiyor, bahsettiğiniz bütçede sıfır bir ürün mümkün gözükmüyor. Aynı şekilde el değirmenleri de son bir kaç ayda ciddi fiyat artışına gitti bu sebeple bütçenizi biraz daha yükselmeniz gerekebilir. Motorlu tarafında en uygun ürün Fred zaten. Bunun dışındaki pour-over odaklı değirmenler espressoda tatminkar sonuç vermeyecektir.
Hocam lelit fred filtre ve cold brew için nasıl bir seçenektir?
 
Hocam lelit fred filtre ve cold brew için nasıl bir seçenektir?
Espresso için kahve öğütümü dikkatli bir "dialing" ister sabit ayarda bile kahve bayatladıkça inceye doğru öğütmeniz gerekir, bu ve benzeri sebeplerle aynı değirmenle "hem espresso yapayım hem filtre" her ne kadar ekonomik gelse de kazın ayağı pek öyle değil. Mikrometrik ayar yaptığınız bir değirmenle farklı demleme yöntemlerine geçiş yapmak çok pratik değil. Eski ayarı tutturmak için tur saymanız lazım, değirmen içinde kalan kahveler demleme rutininizi bozabilir. Bunun yerine filtre için ayrı bir değirmen almanızı tavsiye edebilirim. Espresso kahvesi öğüttünüzde filtre veya pour-over için uygun olmayan artık kahve aynı şekilde filtre öğütümden espressoya geçişte de makinada kalan kahve işin tadını kaçırabilir. Şahsen espresso için hassas ayarlı bir değirmen ayrılması ve diğer demleme yöntemleri için başka bir değirmen kullanılması taraftarıyım. Nitekim ofisimde espresso için Eurkea Mignon Specialita filtre için ise 1Zpresso x-pro el değirmeni veya Nivona 130 (capresso infinity) elektrikli kullanıyorum. Aynı değirmenle farklı demleme yöntemi kullanan arkadaşlar var onların kullandığı değirmenler ve kullanım tecrübelerini de alabilirsiniz.
 
Espresso için kahve öğütümü dikkatli bir "dialing" ister sabit ayarda bile kahve bayatladıkça inceye doğru öğütmeniz gerekir, bu ve benzeri sebeplerle aynı değirmenle "hem espresso yapayım hem filtre" her ne kadar ekonomik gelse de kazın ayağı pek öyle değil. Mikrometrik ayar yaptığınız bir değirmenle farklı demleme yöntemlerine geçiş yapmak çok pratik değil. Eski ayarı tutturmak için tur saymanız lazım, değirmen içinde kalan kahveler demleme rutininizi bozabilir. Bunun yerine filtre için ayrı bir değirmen almanızı tavsiye edebilirim. Espresso kahvesi öğüttünüzde filtre veya pour-over için uygun olmayan artık kahve aynı şekilde filtre öğütümden espressoya geçişte de makinada kalan kahve işin tadını kaçırabilir. Şahsen espresso için hassas ayarlı bir değirmen ayrılması ve diğer demleme yöntemleri için başka bir değirmen kullanılması taraftarıyım. Nitekim ofisimde espresso için Eurkea Mignon Specialita filtre için ise 1Zpresso x-pro el değirmeni veya Nivona 130 (capresso infinity) elektrikli kullanıyorum. Aynı değirmenle farklı demleme yöntemi kullanan arkadaşlar var onların kullandığı değirmenler ve kullanım tecrübelerini de alabilirsiniz.
Cevabınız için Teşekkür ederim. Lâkin benim niyetim aslında Lelit Fred’i sadece filtre ve cold brew için kullanmak. O konudaki tatminkârlığını bilmediğimden merak ediyorum.
 
Merhaba arkadaşlar,

Espresso için gaggia new classic pro model makina alacağım yanında değirmen olarak Greaf cm 702 model değirmen düşünüyorum ama nasıl bir çıktı verir sizlerin tavsiyesine ihtiyacım var 3800 son bütçem 1zpressolara baktım ama espresso öğütebilenler 4500den başlıyor bir de eşim de kullanacağı için elektrikli bir değirmen daha rahat olacaktır. greaf cm 702 nasıl veya bu bütçeye sizin öneriniz ne olur
Sitedeki kimseden daha bilgili olduğumu düşünmüyorum ancak benzer bir proses benim de başımdan geçtiği için fikirlerimi paylaşmak istedim. Espresso yapmaya Sage bambino ve tchibodan aldığım seramik burrlü değirmenle başladım. Bir süre sonra ben de değirmen arayışına girdim kinu m47’nin bu alanda alınabilecek en iyi değirmen olduğunu öğrendim ancak yurtdışından gelmesi hasebiyle vergi vs. 10-12k civarında bir tutara mal oluyordu. Ben de bu sebeple gözümü karartıp Sage dose Control Pro aldım ve yaklaşık 1-1.5 aydır kullanıyorum. Sonuç gerçekten mükemmel kahvelerine ve tecrübesine güvendiğim Firma1 (Emre) ile de uygulamalı test ettik. Gerçekten çok başarılı sonuçlar alıyorum. Bir düşün derim
 
Sitedeki kimseden daha bilgili olduğumu düşünmüyorum ancak benzer bir proses benim de başımdan geçtiği için fikirlerimi paylaşmak istedim. Espresso yapmaya Sage bambino ve tchibodan aldığım seramik burrlü değirmenle başladım. Bir süre sonra ben de değirmen arayışına girdim kinu m47’nin bu alanda alınabilecek en iyi değirmen olduğunu öğrendim ancak yurtdışından gelmesi hasebiyle vergi vs. 10-12k civarında bir tutara mal oluyordu. Ben de bu sebeple gözümü karartıp Sage dose Control Pro aldım ve yaklaşık 1-1.5 aydır kullanıyorum. Sonuç gerçekten mükemmel kahvelerine ve tecrübesine güvendiğim Firma1 (Emre) ile de uygulamalı test ettik. Gerçekten çok başarılı sonuçlar alıyorum. Bir düşün derim
Sage dose contr pro nerden ve ne kadara aldınız? Türkiye'de bulamadım ben.Teşekkür ederim.
 
Sage dose contr pro nerden ve ne kadara aldınız? Türkiye'de bulamadım ben.Teşekkür ederim.
Ben Amazon’dan 4500 civarında aldım. Şu anda bildiğim kadarıyla sadece burada var. Bir de dijital ekranlısı mevcut sanırsam
 
yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. eşim de sıkça kullanacağı için el değirmenlerine hiç gitmedim ikinci el bir lelit fred almaya karar verdim
 
Geri
Üst