Merhaba, bendenizde bu ürünün slim versiyonu var. Deney için sanırım 3 aydan fazla bir süredir. ağız marpucu da takılı şekilde içinde su bekletiyordum. Demin açıp baktım, tertemiz. Pas da yok, tabanda kireçlenme de yok.
Bu vesileyle, bir aydır içinde kahve beklettiğim Stanley termosu da açtım. Küf yok. Kahve şekerlenmiş sanırım, o kadar.