Poseidon
Yeni Üye
- İsim
- Umur
Daha fazla
- İsim
- Umur
Merhabalar
Yaklaşık 2 senedir Handground kahve değirmeni alarak başladığım yolculukta el değirmeni artık beni tatmin etmediğinden bütçemin el verdiği oranda daha pürüzsüz kahve öğütebileceğim bir el değirmenine geçmek istiyorum.
Genel olarak V60 ile demleme yapıyorum, kahve öğütümünde homojen öğütüm yapıp, tozu olabildiğince az çıkartıcak, uzun vade de sıkıntı yaratmayacak bir değirmen arayışındayım, bütçem max 1500 Tl'ye kadar diyebilirim.
Sitedeki yorumları, görüşleri elimden geldiğince tecrübeli arkadaşların yazılarından okudum, Timemore ürünlerindeydi aklım fakat 1zpresso q2 ve Molent g50 daha aklıma yatmaya başladı.
1zpresso q2 ile ilgili fazla görüş elde edemedim, parça temini gerekir mi ilerde problem yaratır mı gibi sorular var aklımda
Handground ilk değirmenim olduğundan çok bir tecrübem yok değirmen konusunda, bu sebeple görüş almak istediğimden önerebileceğiniz belirttiğim standartlara uyan farklı değirmen modelleri varsa duymak isterim.
şimdiden görüşünü paylaşacak, tecrübelerini aktaracak arkadaşlara teşekkürler.
Yaklaşık 2 senedir Handground kahve değirmeni alarak başladığım yolculukta el değirmeni artık beni tatmin etmediğinden bütçemin el verdiği oranda daha pürüzsüz kahve öğütebileceğim bir el değirmenine geçmek istiyorum.
Genel olarak V60 ile demleme yapıyorum, kahve öğütümünde homojen öğütüm yapıp, tozu olabildiğince az çıkartıcak, uzun vade de sıkıntı yaratmayacak bir değirmen arayışındayım, bütçem max 1500 Tl'ye kadar diyebilirim.
Sitedeki yorumları, görüşleri elimden geldiğince tecrübeli arkadaşların yazılarından okudum, Timemore ürünlerindeydi aklım fakat 1zpresso q2 ve Molent g50 daha aklıma yatmaya başladı.
1zpresso q2 ile ilgili fazla görüş elde edemedim, parça temini gerekir mi ilerde problem yaratır mı gibi sorular var aklımda
Handground ilk değirmenim olduğundan çok bir tecrübem yok değirmen konusunda, bu sebeple görüş almak istediğimden önerebileceğiniz belirttiğim standartlara uyan farklı değirmen modelleri varsa duymak isterim.
şimdiden görüşünü paylaşacak, tecrübelerini aktaracak arkadaşlara teşekkürler.