• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

El Değirmeni Önerisi - Molent, 1zpresso..

Poseidon

Yeni Üye
İsim
Umur
Daha fazla  
İsim
Umur
Merhabalar

Yaklaşık 2 senedir Handground kahve değirmeni alarak başladığım yolculukta el değirmeni artık beni tatmin etmediğinden bütçemin el verdiği oranda daha pürüzsüz kahve öğütebileceğim bir el değirmenine geçmek istiyorum.

Genel olarak V60 ile demleme yapıyorum, kahve öğütümünde homojen öğütüm yapıp, tozu olabildiğince az çıkartıcak, uzun vade de sıkıntı yaratmayacak bir değirmen arayışındayım, bütçem max 1500 Tl'ye kadar diyebilirim.

Sitedeki yorumları, görüşleri elimden geldiğince tecrübeli arkadaşların yazılarından okudum, Timemore ürünlerindeydi aklım fakat 1zpresso q2 ve Molent g50 daha aklıma yatmaya başladı.

1zpresso q2 ile ilgili fazla görüş elde edemedim, parça temini gerekir mi ilerde problem yaratır mı gibi sorular var aklımda

Handground ilk değirmenim olduğundan çok bir tecrübem yok değirmen konusunda, bu sebeple görüş almak istediğimden önerebileceğiniz belirttiğim standartlara uyan farklı değirmen modelleri varsa duymak isterim.

şimdiden görüşünü paylaşacak, tecrübelerini aktaracak arkadaşlara teşekkürler.
 
hocam ikisinin basliklarinda da cokca konusuldu. Bu ikisinin kiyaslamasi da cokca yapildi. Arama kismindan biraz kurcalayin isterseniz.

Ben uzunca bir sure molent g50 kullandim. Cok memnundum, ama 1zpresso kullananlar dabayagi memnun. Ikisinden de pisman olmazsiniz, hangisi daha uygunsa onu alin :)

Bir de ikisi de donem donem kampanya yapiyorlar, biraz kovalayin isterseniz
 
şuan bütçem el verse direk jx serisinden alırdım ama arada baya bir fiyat farkı var malesef, 2. elini de hiç göremedim

Alım-Satım bölümüne "Alınık" şeklinde ilan açarsanız çıkabilir diye tahmin ediyorum. Forumda defalarca 1zpresso kampanyası oldu, uygun fiyata değirmen alan çok sayıda üye var. Çok büyük ihtimalle elinden çıkarmak isteyen çıkar diye düşünüyorum.
 
Merhabalar

Yaklaşık 2 senedir Handground kahve değirmeni alarak başladığım yolculukta el değirmeni artık beni tatmin etmediğinden bütçemin el verdiği oranda daha pürüzsüz kahve öğütebileceğim bir el değirmenine geçmek istiyorum.

Genel olarak V60 ile demleme yapıyorum, kahve öğütümünde homojen öğütüm yapıp, tozu olabildiğince az çıkartıcak, uzun vade de sıkıntı yaratmayacak bir değirmen arayışındayım, bütçem max 1500 Tl'ye kadar diyebilirim.

Sitedeki yorumları, görüşleri elimden geldiğince tecrübeli arkadaşların yazılarından okudum, Timemore ürünlerindeydi aklım fakat 1zpresso q2 ve Molent g50 daha aklıma yatmaya başladı.

1zpresso q2 ile ilgili fazla görüş elde edemedim, parça temini gerekir mi ilerde problem yaratır mı gibi sorular var aklımda

Handground ilk değirmenim olduğundan çok bir tecrübem yok değirmen konusunda, bu sebeple görüş almak istediğimden önerebileceğiniz belirttiğim standartlara uyan farklı değirmen modelleri varsa duymak isterim.

şimdiden görüşünü paylaşacak, tecrübelerini aktaracak arkadaşlara teşekkürler.
Molenti pek bilmiyorum ama bende 1ZPresso q2 var şu anlık memnunum. Kasım gibi almıştım ben tabi ben aldığımda 1ZPresso 800-900 civarıydı molent 1200₺ falandı sanki ya da daha pahalı 😅

Öncesinde bi kaç yerde molenti denemiştim ama çevirmesi beni çok zorlamıştı 1ZPressoda öyle bir problem yaşamadım gayet kolay öğütüyor bence :) ama tabi uzun vadede nasıl olur bilemiyorum. (Parça vs)

Ama molentin öğütüm aralığı daha geniş diye biliyorum. :)
 
Geri
Üst