• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ekipman önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mete35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Mete35

Barista
İsim
Metehan
Daha fazla  
İsim
Metehan
Değirmen
Comandante c40 mk4
Ekipmanlar
Comandante c40 mk4, v60, hiroia
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Ödemiş
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Tire
Merhaba dostlar. El değirmeni işini çözdüm.
Isıtıcı için:
Homtone Paslanmaz çelik kuğu boynu su ısıtıcısı, elektrikli su ısıtıcısı, el ile demlenmiş kahve ve çay için, 45° ila 100°, sıcak tutma fonksiyonu, 2h, BPA içermez, 0,8 litre https://www.amazon.com.tr/dp/B0BB8Z...XYB&ref_=cm_sw_r_apin_dp_45VHX776XK3T00R5K4HH

Önerisini gördüm. Bu ürün için yorumlarınız nedir?

Almam gereken v60 için kahve sürahisi,
Dripper da almam gerekiyor. Dripper da origami çok fark ediyor mu?

Önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum 😊
 
Origami çok da ahım şahım bi fark yaratmıyor bence, çeşitlilik açısından sonraları almak güzel oluyor. Bunun yanı sıra iki filtre ile de kullanılabilmesi iyi olabilir belki kişi tarafından. Origami yerine direkt v60 alırsanız güzel olabilir çünkü ıbık gıbık uğraşacağım diye çözüyorsunuz her şeyin olayını. Maliyet olarak da bildiğiniz gibi daha ucuz hele ki plastik olanı. Sürahi için ise kullandığımız klasik bombeli hario çakması sürahiler var ucuza. O olabilir bence. Bu arada bunları düşük bütçe ile başlamak için söyledim, bilmiyorum ayırdığınız para nedir, yoksa direkt alın istediğinizi tabii 😄
 
Teşekkür ederim cevabınız ve yardımınız için. Dediklerinize yöneleceğim bir kaç arkadaş daha sizin dediklerinizi dedi yardımcı oldular 😊
 
Bence en iyi dripper plastik olandır, seramik ve cam olanlar hem daha pahalı, hem de kırılma riski yüksek. Bence en doğrusu klasik hario v60 dripper alarak başlamak. Ben de sonradan origami air aldım, bence bir numarası yok, ama estetik açıdan güzel meret, çeşitlilik adına alınabilir. Bu arada hem harioyu hem de origamiyi düşürdüm, cam veya seramik olsa gitmişti. Tabi herkes benim gibi sakar değildir.

Kahve kağıdı olarak da bence Cafec Traditional gayet iyi, başlangıç için öneririm. İleride yok daha ince öğütücem derseniz th-3, yavaş aksın derseniz th-2 alırsınız.
 
Merhaba dostlar. El değirmeni işini çözdüm.
Isıtıcı için:
Homtone Paslanmaz çelik kuğu boynu su ısıtıcısı, elektrikli su ısıtıcısı, el ile demlenmiş kahve ve çay için, 45° ila 100°, sıcak tutma fonksiyonu, 2h, BPA içermez, 0,8 litre https://www.amazon.com.tr/dp/B0BB8Z...XYB&ref_=cm_sw_r_apin_dp_45VHX776XK3T00R5K4HH

Önerisini gördüm. Bu ürün için yorumlarınız nedir?

Almam gereken v60 için kahve sürahisi,
Dripper da almam gerekiyor. Dripper da origami çok fark ediyor mu?

Önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum 😊
Ben neredeyse tüm demlemelerimde Hario Sürahili Dripper kullanıyorum. Ekstra sürahiye de gerek kalmıyor. Bizim siteden link verdim ama başka pek çok yerde de vardır. Yeri geliyor 1 litre kahve demliyorum, ona bile sorun çıkarmıyor.

Su ısıtıcı için ise tabii ki ne kadar suya ihtiyacınız olduğuyla ilgili bir durum ama bence 0,8 litre biraz küçük. Sonuçta sıcak suyla demleme öncesi hem bardakları hem eğer varsa ekstra kahve sürahisini hem de dripper içine konan filtreyi ısıtıyorum/ıslatıyorum. Haliyle su epey azalıyor. Demlemeleriniz 300-350 ml geçmiyorsa sorun yok ama atıyorum iki kişilik bir demleme yaptığınızda 0,8 litre çok sınırda bir hacim. Biraz daha büyük bir su ısıtıcı sanki daha iyi olur gibi geliyor bana.
 
Ben neredeyse tüm demlemelerimde Hario Sürahili Dripper kullanıyorum. Ekstra sürahiye de gerek kalmıyor. Bizim siteden link verdim ama başka pek çok yerde de vardır. Yeri geliyor 1 litre kahve demliyorum, ona bile sorun çıkarmıyor.

Su ısıtıcı için ise tabii ki ne kadar suya ihtiyacınız olduğuyla ilgili bir durum ama bence 0,8 litre biraz küçük. Sonuçta sıcak suyla demleme öncesi hem bardakları hem eğer varsa ekstra kahve sürahisini hem de dripper içine konan filtreyi ısıtıyorum/ıslatıyorum. Haliyle su epey azalıyor. Demlemeleriniz 300-350 ml geçmiyorsa sorun yok ama atıyorum iki kişilik bir demleme yaptığınızda 0,8 litre çok sınırda bir hacim. Biraz daha büyük bir su ısıtıcı sanki daha iyi olur gibi geliyor bana.
1 litre demleme yapmak herkesin harcı değil üstadım:) tavsiyenizi çok veğendim ama oldukça pratik bence
 
1 litre demleme yapmak herkesin harcı değil üstadım:) tavsiyenizi çok veğendim ama oldukça pratik bence

Kalabalık oluyoruz. En az üç dört kişi kahve istiyor, bardaklar da büyük. Kaç kere kahve demleyeceğim? Maaşlı barista mıyım ben diyorum, çakıyorum bir litreyi alın için diyorum :)
 
Kalabalık oluyoruz. En az üç dört kişi kahve istiyor, bardaklar da büyük. Kaç kere kahve demleyeceğim? Maaşlı barista mıyım ben diyorum, çakıyorum bir litreyi alın için diyorum :)
Bende eşeklik ettim eşi dostu aileyi bağımlı ettim. Şimdi misafirim gelince bi anda 5 6 kişilik yapmam gerekiyor bazen, 700 ml civarı yapıp 100 ml falan veriyorum artık itiraz gelirse böyle içilir bu fazlası zarar diyorum :P
 
Ben neredeyse tüm demlemelerimde Hario Sürahili Dripper kullanıyorum. Ekstra sürahiye de gerek kalmıyor. Bizim siteden link verdim ama başka pek çok yerde de vardır. Yeri geliyor 1 litre kahve demliyorum, ona bile sorun çıkarmıyor.

Su ısıtıcı için ise tabii ki ne kadar suya ihtiyacınız olduğuyla ilgili bir durum ama bence 0,8 litre biraz küçük. Sonuçta sıcak suyla demleme öncesi hem bardakları hem eğer varsa ekstra kahve sürahisini hem de dripper içine konan filtreyi ısıtıyorum/ıslatıyorum. Haliyle su epey azalıyor. Demlemeleriniz 300-350 ml geçmiyorsa sorun yok ama atıyorum iki kişilik bir demleme yaptığınızda 0,8 litre çok sınırda bir hacim. Biraz daha büyük bir su ısıtıcı sanki daha iyi olur gibi geliyor bana.
Abi teşekkür ederim bilgi verdiğin için büyük hacimliye yöneleceğim 😊
 
Bende eşeklik ettim eşi dostu aileyi bağımlı ettim. Şimdi misafirim gelince bi anda 5 6 kişilik yapmam gerekiyor bazen, 700 ml civarı yapıp 100 ml falan veriyorum artık itiraz gelirse böyle içilir bu fazlası zarar diyorum :p
Bende bir kaç gündür onu düşünüyorum. Normal kahve içen birisine için iyi bir ekipmanla nitelikli bir kahve demlemek cidden çok fark ettirir mi? Normalinden ne kadar farklı olabilir düşüncesi içindeyim. Hatta eşime sadece ikimize yapalım dedim. 😊
 

Bu ürüne ne dersiniz peki
 

Bu ürüne ne dersiniz peki

arayan bulur.
 
Onun için yazdım. Burda attığınız sayfanın yorumlarını okudum, su akışı iyi sağlamıyor vb gibi yorumlar yazıldığı için sormak istedim.
Su akışı bileği alıştırmakla alakalı. İlk jenerasyon brewistalar gibi akışı, çok da oluyor az da oluyor, kişisine bağlı. fellow, timemore gibi dikseniz bile ığıl ığıl akanlardan değil ve hatta benim için böyle olmaması daha iyi. Eğer tek bir kettle kullanayım diyorsanız güzel alternatif. Şahsen bunu değil de şunu alabilirim diyeceğim tek kettle son nesil brewista.
 
Su akışı bileği alıştırmakla alakalı. İlk jenerasyon brewistalar gibi akışı, çok da oluyor az da oluyor, kişisine bağlı. fellow, timemore gibi dikseniz bile ığıl ığıl akanlardan değil ve hatta benim için böyle olmaması daha iyi. Eğer tek bir kettle kullanayım diyorsanız güzel alternatif. Şahsen bunu değil de şunu alabilirim diyeceğim tek kettle son nesil brewista.
Teşekkür ederim yardımınız için 😊
 
Geri
Üst