• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ekim Ayı Kahve Kulübü Aylık Toplu Alım ve Tadım Etkinliği (SONUÇ)

mvscoffee

Barista
Konum
İzmir
İsim
Uğur Tunçer
Herkese selamlar öncelikle güzel bir haber vermek istiyoruz. Alım ekibimize yeni arkadaşlar eklendi bunlardan birisi @selamet diğer arkadaşımız ise @msacid bizlerle beraber önümüzde ki aylarda da anket içi problemler kökten çözülecek bilgilerinize sunarız efenim.
Ve gelelim fasulyenin faydasına

Kış geliyor, kahve içesimiz çoğalıyor, amanın yeni rekorlar mı gelicek yoksa dedirten mevsime hoş geldik :)

Ekim ayının nordic diyarlarının eski koruyucusu bir firma geliyor @SerifBasaran hocamızın kıymetlisi Orta Dünya'nın en sevilen firması

KAHVE FABRİKASI bu ay kahve kulübünün anketinden çıkan firma mesai bitimi kendileri ile görüşme sağlayacağız şimdiden heyecan yaptım :D

IMG-20211001-WA0000.jpg

KAMPANYA DETAYLARI

Aşağıdaki kahveler için Kod: HeForShe




Nordic Deneme Paketi için ilk 200 adet ile sınırlı Kod: SheForHe
Daha fazla insan yararlanması için kişi başı 1 paket ile sınırlı.




Aşağıdaki 250gr nordic kahveler de herhangi bir kod geçerli değil.


Bütün kodlar 31 Ekime kadar geçerli.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Kafein kültür dedik...
listede olmaması gerekiyordu, boşa oy atmayınız.. :(

coffeenutz'ın da olmaması gerekiyor listede :)
 
kahve fabrikası ile şerif hocanın denemediğim kahvelerini denemek istiyorum
 
:) anket açılmış ve mesajlar gelmemiş. heyecan azalmış. Demek ki büyük projelerin zamanı gelmiş.
 
Kahve fabrikasi dedim bende polo azulu baya merak ediyorum bakalım
 
Null olsaydı ona verecektim zira 896 çeşit Ethiopia getirmişler. Tükenmeden toplu alım yapabiliriz umarım.
 
Valla ben de öyle yapacaktım çünkü denemek için tek şansım burası :) fiyatlar çok uçuk. Kahve fabrikası dedim mecburen.
Maalesef fiyatlar üzüyor. Globalde yeşil çekirdek fiyatları artıyor. Üzerine bizde döviz kuru da artıyor. Arada tost oluyoruz amiyane tabirle :(
 
Toplu alımlara epeydir katılamasam da Overdose dedim daha önce denemediğim için.
 
Geri
Üst