• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Doğada Demleme

Afiyet olsun. Görele’den selamlar👍🏻
 
Afiyet olsun. Gözüm gönlüm açıldı)
 
Bu tarz tabiatın içinde yaptığımız kahve tecrübelerini paylaşabilmek adına açtım konuyu, hem bulunduğumuz konumların güzelliklerini hemde demleme ile ilgili ayrıntıları paylaşıp keyiflenelim ☕
 
Dışarı çıkabildiğimiz zamanlarda bende bu tarz şeyler yapıyorum. Dışarda kahve demlemek gayet keyifli.



Merhabalar, bende geçen haftalarda ilk defa doğada kahve demledim arkadaşlarla, ama fazla ekipman taşıması biraz dert oldu. İbrik, V60(Seramik), Değirmen falan derken yük arttı. Açıkçası doğada(trekking) evdeki standartlarda kahve demleme arayışı yerine hafifliği tercih etmeye karar verdim.

Özetle, Dripmakerdan memnun musunuz, yanlarının açık olması demlenen kahvenin çok soğumasına sebep oluyor mu? :) Hafif ve sağlam alternatiflerine(kalite, v60-çelik) para vermek yerine tercih edilebilir mi?
 
Böyle bir başlık olmasına sevindim. Doğada çok vakit geçiren biriyim. Arada sırada demlemelerim de oluyor. Aeropress ve mokapot kullanım kolaylığı sağlıyor. Tüm kurallara uygun müthiş fincanlar çıkmıyor belki ama doğanın içinde olmak en büyük keyif.

Çeşme'de çektiğim fotoğraflar:





 
Merhabalar, bende geçen haftalarda ilk defa doğada kahve demledim arkadaşlarla, ama fazla ekipman taşıması biraz dert oldu. İbrik, V60(Seramik), Değirmen falan derken yük arttı. Açıkçası doğada(trekking) evdeki standartlarda kahve demleme arayışı yerine hafifliği tercih etmeye karar verdim.

Özetle, Dripmakerdan memnun musunuz, yanlarının açık olması demlenen kahvenin çok soğumasına sebep oluyor mu? :) Hafif ve sağlam alternatiflerine(kalite, v60-çelik) para vermek yerine tercih edilebilir mi?
Merhaba. Dripmaker almayın hocam. Ben 3 5 kez dışarda denedim. Rüzgarlı bir ortamda sıkıntısı çok büyük. Eğer hafif kullanışlı bir şey arıyorsanız size tavsiyem katlanır dripplerlar var metal onlardan almanız.
 
75497AB9-7E2F-457A-9960-5E3589FAAFE5.jpeg
immersion yöntemi ile worka🥳🤪 evdeki v60 demlemelerimi aratmadı.
 
Resimde ki ocak ile ortalama kaç kahve demleyebiliriz?
Sırf kahve demleme amaçlı böyle bir ocak almak istiyorum, çeşit model çok. Kartuş vs maliyeti ile ne kadar mantıklı emin olamadım.
Hiçbir fikrim yok :) Bu baya eski Yunanistan'dan sanırım. Oradaki Türkler her yerde Türk kahvesi yapabilmek için böyle ocaklar kullanıyor. Tüpü bitirecek kadar çok dışarıda demleme yapamadım henüz :)
 
bu şekilde yaptığınız kahvenin su sıcaklığı ayarını nasıl yapıyorsunuz ? daha doğrusu yapıyor musunuz :)
Kaynatıp termosa koydum, aşağı yukarı 91derecede falan demlemiş oldum. Çok detaycı olmuyorum o konuda :) evdekileri de aratmadı.
 
Nurgaz kamp ocağı
Ne diye geçiyor bunlar? Ben de biraz bakındım ama benzer bir şey bulamadım.


1 tüp uzun süre gidiyor. Kahve demlemekle pek bitmez :)
Resimde ki ocak ile ortalama kaç kahve demleyebiliriz?
Sırf kahve demleme amaçlı böyle bir ocak almak istiyorum, çeşit model çok. Kartuş vs maliyeti ile ne kadar mantıklı emin olamadım.
 
Geri
Üst